MuscleMeat

Duizelig weinig lucht en misselijk pre work out

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.

liftertje

Cool Novice
Lid geworden
10 mrt 2016
Berichten
132
Waardering
38
Lengte
1m68
Massa
85kg
Vetpercentage
12%
Hey

Elke keer als ik een pre workout neem word ik erg kort ademig,duizelig en en raar gevoel in me geel als of ik moet kotsen.dit is dus niet mijn maag!

Gebruik nu monster met 1.3 dmaa

En insane mode van xxl

Vroeger rustig een 2 scheppen van de oude xxl producten nergens last van en op unstoppebel ook niet.

Wie weet wat dit zou kunnen zijn?

Alvast bedankt

Gr
 
Wat dacht je van de dmaa? Klinkt alsof de combinatie van stimms gewoon te heftig is, om te beginnen gewoon niks nemen (want je gebruikt nu twee door elkaar begrijp ik?), en dan afzonderlijk testen, en kleinere dosissen.

Ik zou gewoon leren trainen zonder al die zooi, maar dat is mijn mening :)
 
Wat dacht je van de dmaa? Klinkt alsof de combinatie van stimms gewoon te heftig is, om te beginnen gewoon niks nemen (want je gebruikt nu twee door elkaar begrijp ik?), en dan afzonderlijk testen, en kleinere dosissen.

Ik zou gewoon leren trainen zonder al die zooi, maar dat is mijn mening :)

Eens :)
 
what-seems-to-be-the-problem-mary-it-hurts-when-4548327.png
 
Hey kerel

Was vroeger altijd aan het training met veel stims.
Nu een jaar verder dacht ik bestel weer eens wat voor na een lange werkdag bijvoorbeeld.

Ik mix het dus niet.

Een half schepje scheelt al een hoop kwa adem

Snap alleen niet waarom ik hier vroeger nooit last van heb gehad
 

Hey kerel

Was vroeger altijd aan het training met veel stims.
Nu een jaar verder dacht ik bestel weer eens wat voor na een lange werkdag bijvoorbeeld.

Ik mix het dus niet.

Een half schepje scheelt al een hoop kwa adem

Snap alleen niet waarom ik hier vroeger nooit last van heb gehad

Hey kerels,

Het is duidelijk dat het lichaam er slecht op reageerd, het wordt afgestoten lijkt het wel en dan is minderen of stoppen ermee gewoon het beste wat je kunt doen.

Grt.
 
Wat dacht je van de dmaa? Klinkt alsof de combinatie van stimms gewoon te heftig is, om te beginnen gewoon niks nemen (want je gebruikt nu twee door elkaar begrijp ik?), en dan afzonderlijk testen, en kleinere dosissen.

Ik zou gewoon leren trainen zonder al die zooi, maar dat is mijn mening :)
Nee niet door elkaar wissel om de week en alleen op dagen waar ik wel wat energ kan gebruiken
 
Haha prachtig ik hou het wel lekker op een kwart schepje

Neem gewoon een heel schepje, want wat maken duizeligheid en kortademigheid nou eigenlijk uit #YOLO
 
Wat dacht je van de dmaa? Klinkt alsof de combinatie van stimms gewoon te heftig is, om te beginnen gewoon niks nemen (want je gebruikt nu twee door elkaar begrijp ik?), en dan afzonderlijk testen, en kleinere dosissen.

Ik zou gewoon leren trainen zonder al die zooi, maar dat is mijn mening :)

Niet alleen de uwe. Vroeger trainde iedereen zonder. En dan trainden ze nog harder dan wat ik nu zie in de gym met PWO.
 
Gooi die stims er lekker uit man. DMAA.. Kreeg er geen kleine pik van ook lol en na de training dikke crash.

Neem beter 1-3 bakkies koffie, zal je beter bevallen. Mits je koffie lust :P
 
  • Like
Waarderingen: cnh
Echt he, al die fancy kleurtjes in bidons, sommigen trainen alsof die kleurstof het werk doet voor ze :roflol:

Kleur drinken moet ook matchen met je outfit toch?
 
Ik moet wel eens poepen als ik aan het trainen ben.
 
Neem eenwat minder sterke pwo, ik heb devils shot gehad maar die was voor mij ook veel te heftig, heb de oude unstoppable gehad en die beviel wel goed.. en anders zelf pwo maken
 
Hey

Elke keer als ik een pre workout neem word ik erg kort ademig,duizelig en en raar gevoel in me geel als of ik moet kotsen.dit is dus niet mijn maag!

Gebruik nu monster met 1.3 dmaa

En insane mode van xxl

Vroeger rustig een 2 scheppen van de oude xxl producten nergens last van en op unstoppebel ook niet.

Wie weet wat dit zou kunnen zijn?

Alvast bedankt

Gr
2 scoops monster + 2/3 scoops insane mode + eca = :cheer::cheer::cheer::cheer::cheer::cheer:
 
Niet alleen de uwe. Vroeger trainde iedereen zonder. En dan trainden ze nog harder dan wat ik nu zie in de gym met PWO.

PWO is rotzooi dat door goede marketing aan zoveel populariteit won. That's it...

Kom gerust eens trainen met wat jongens van de oudere garde dan zal je zien dat je die zooi helemaal niet nodig hebt om goed te trainen.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven