MuscleMeat

Duizelig weinig lucht en misselijk pre work out

Status
Niet open voor verdere reacties.
PWO is rotzooi dat door goede marketing aan zoveel populariteit won. That's it...

Kom gerust eens trainen met wat jongens van de oudere garde dan zal je zien dat je die zooi helemaal niet nodig hebt om goed te trainen.

Amen.

tijdens bulk train ik idd zonder pwo's of stims maar in de cut (groot deficit) train ik voornamelijk met eca

Tijdens een zware cut kan ik het begrijpen.

Ik heb ook al eens PWO's gebruikt. Was een promotie 5 euro voor een pot die anders 30-35 euro kost.

Zou nooit de volle pot betalen, en nu wil ik ze zelfs niet kopen voor 50 cent.

Had zo 3 verschillende potten gekocht,Heb ze uiteindelijk bijna vol weggegeven. Kan even hard trainen zonder.

Tijdens een zware cut kan ik het begrijpen.

Ik heb ook al eens PWO's gebruikt. Was een promotie 5 euro voor een pot die anders 30-35 euro kost.

Zou nooit de volle pot betalen, en nu wil ik ze zelfs niet kopen voor 50 cent.

Had zo 3 verschillende potten gekocht,Heb ze uiteindelijk bijna vol weggegeven. Kan even hard trainen zonder.
Pre workout heeft zeker nut en onderzoek heeft ook aangetoond dat (een hoge dosis) caffeine de sportprestaties verhoogt. Enige nadeel is dat als je wat later op de dag traint je vaker nog wakker bent als je wilt slapen.

Pre workout heeft zeker nut en onderzoek heeft ook aangetoond dat (een hoge dosis) caffeine de sportprestaties verhoogt. Enige nadeel is dat als je wat later op de dag traint je vaker nog wakker bent als je wilt slapen.

Neem dan caff tabs. ipv al die rommel die ze er nog bijdoen.

En hoeveel kilo spier gaat die hoge dosis caff je opleveren op 1 jaar tijd?

En als ik veel van die PWO gebruikers in de gym zie trainen. Gaat hun veel opleveren dan die PWO.
Heb er veel gezien bij ons die jaren trainen en er nog steeds hetzelfde uitzien. Maar wel PWO en andere rommel liggen nemen.

Neem dan caff tabs. ipv al die rommel die ze er nog bijdoen.

En hoeveel kilo spier gaat die hoge dosis caff je opleveren op 1 jaar tijd?

En als ik veel van die PWO gebruikers in de gym zie trainen. Gaat hun veel opleveren dan die PWO.
Heb er veel gezien bij ons die jaren trainen en er nog steeds hetzelfde uitzien. Maar wel PWO en andere rommel liggen nemen.
Dit kun je idd ook doen of een stuk of 5 koppen koffie. Hoe je het doet moet je zelf weten. Hoeveel kg levert creatine je op? Ik moet je op beide vragen een antwoord verschuldigd blijven. Is een pre workout nodig? zeer waarschijnlijk niet, maar je kunt niet ontkennen dat er ook voordelen aan kleven. Ik heb het zelf ook de eerste 6 jaar van mijn training niet gebruikt, maar merk wel duidelijk dat het er bij mij voor zorgt dat ik tijdens de gehele training meer kan geven en dat ook geef. Maar TS kan het beter nooit meer aanraken.

'Vroeger' zou ik niet eens aan een training beginnen zonder pwo maar met de jaren is dit stilletjes eruit gegaan en nu gebruik ik het al een hele tijd niet meer en ik kan niet zeggen dat ik het mis of zo. Ik neem wel 1x/week een paar cafeïne caps voor eventtraining omdat het dan nog vroeg is en ik doordeweek 's avonds train :P

Dit kun je idd ook doen of een stuk of 5 koppen koffie. Hoe je het doet moet je zelf weten. Hoeveel kg levert creatine je op? Ik moet je op beide vragen een antwoord verschuldigd blijven. Is een pre workout nodig? zeer waarschijnlijk niet, maar je kunt niet ontkennen dat er ook voordelen aan kleven. Ik heb het zelf ook de eerste 6 jaar van mijn training niet gebruikt, maar merk wel duidelijk dat het er bij mij voor zorgt dat ik tijdens de gehele training meer kan geven en dat ook geef. Maar TS kan het beter nooit meer aanraken.

Iedereen koopt natuurlijk wat hij wil. En als jij er lekker op traint en er voordeel uit haalt,waarom niet.

Maar wat ik niet snap is: Voeding niet in orde,training niet in orde maar dan wel aan de PWO en andere rommel.
En dat is iets wat ik in de gym heel vaak zie.

Ik iets meer dan 22jaar getraind zonder. En ik train niet harder met een PWO. Verdere voordelen merk ik ook niet. Soms trainde ik er zelfs slechter door. Sommigen lagen zo hard op mn maag dat ik een ganse training precies moest gaan kotsen.

Poepen van koffie crew checking in

Neem maar eens voor de grap 2 scoops assault, kom je niet meer van de wc af haha

Maar wat ik niet snap is: Voeding niet in orde,training niet in orde maar dan wel aan de PWO en andere rommel.
En dat is iets wat ik in de gym heel vaak zie.

Zo zijn er velen.
mooi voorbeeld een collega van mij. Neemt maandelijks voor 200eur aan supps, traint al 3j maar je ziet amper wat.
Als we praten en ik zeg dat ik maandelijks maar 39eur spendeer aan supps (enkel een pot whey) dan staart hij me aan alsof hij het niet gelooft.
Zijn voeding kan 100 maal beter maar loopt wel trots rond dat hij al die supps neemt

Is 3x met mij mee gaan trainen en na 20 min begon hij het elke keer moeilijk te krijgen. Dan beginnen de excuses van 'ja maar vandaag ga ik niet zwaar gaan, ben vorige keer heel zwaar gegaan'.
Of 'ik heb slecht geslapen vannacht, ik ga het rustig aan doen' :-)

Kerel is bovendien 10 jaar jonger dan mij.

Ik bedoel maar, de 'jongeren' weten niet meer wat het is om tot het uiterste te gaan en denken dat al de resultaten wel zullen komen aan de hand van die potjes supps die ze nemen.

• Like
Waarderingen: vntl
Zo zijn er velen.
mooi voorbeeld een collega van mij. Neemt maandelijks voor 200eur aan supps, traint al 3j maar je ziet amper wat.
Als we praten en ik zeg dat ik maandelijks maar 39eur spendeer aan supps (enkel een pot whey) dan staart hij me aan alsof hij het niet gelooft.
Zijn voeding kan 100 maal beter maar loopt wel trots rond dat hij al die supps neemt

Is 3x met mij mee gaan trainen en na 20 min begon hij het elke keer moeilijk te krijgen. Dan beginnen de excuses van 'ja maar vandaag ga ik niet zwaar gaan, ben vorige keer heel zwaar gegaan'.

Ik bedoel maar, de 'jongeren' weten niet meer wat het is om tot het uiterste te gaan en denken dat al de resultaten wel zullen komen aan de hand van die potjes supps die ze nemen.
er lopen nou al jochies rond bij mij in de sportschool die amper een week trainen maar al wel met hun 'eindbaas' bidon en 'shakebekertjes' rond lopen :roflol:

Zo zijn er velen.

In de gyms waar ik ben beginnen trainen zaten veel oude zakken en ook wat jonge gasten en in die gyms (lees kelder) daar trainde 90% van de gasten hard. Jong en oud.
In die mooie commerciele gyms zie ik zelden iemand deftig trainen. En als er dan iemand is die hard traint is het meestal ne oude zak.

Tuurlijk zijn er jonge gasten die hard trainen,maar niet in al de gyms waar ik geweest ben. Hun reepjes en shakejes en aminodrankjes en pwo. 20 Bidons en potjes met pillen in hun sportzak en na 3 jaar zie je geen verschil.

Hier whey,glucosamine, en curcumine tabs. En af en toe eens creatine en beta alanine.

In de gyms waar ik ben beginnen trainen zaten veel oude zakken en ook wat jonge gasten en in die gyms (lees kelder) daar trainde 90% van de gasten hard. Jong en oud.
In die mooie commerciele gyms zie ik zelden iemand deftig trainen. En als er dan iemand is die hard traint is het meestal ne oude zak.

Tuurlijk zijn er jonge gasten die hard trainen,maar niet in al de gyms waar ik geweest ben. Hun reepjes en shakejes en aminodrankjes en pwo. 20 Bidons en potjes met pillen in hun sportzak en na 3 jaar zie je geen verschil.

Hier whey,glucosamine, en curcumine tabs. En af en toe eens creatine en beta alanine.

De zaal waar wij trainen lopen veel goede jongens rond.
Maar mijn collega in kwestie traint in een Basic Fit.
Nu weet ik ook wel dat er jonge gasten zijn die wel hard trainen maar het valt me toch wel op dat het een tendens is dat veel jonge
kerels bang zijn om hard te gaan.
Ofwel is het luiheid

• Topic Starter Topic Starter
Hey

Sinds de t3 eruit is is het probleem niet meer komen opdagen.

Waarschijnlijk was mijn hardslag zo hoog dat er allemaal problemen op kwamen dagen.

Alsnog bedankt voor jullie reacties.

Topic mag een slotje op

Hey

Sinds de t3 eruit is is het probleem niet meer komen opdagen.

Waarschijnlijk was mijn hardslag zo hoog dat er allemaal problemen op kwamen dagen.

Alsnog bedankt voor jullie reacties.

Topic mag een slotje op

Ow het was de t3 die je niet vermeld had :)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven