AndroidHealthClinic

eerste kuur voorstel

Bezoekers in dit topic

bloodx

Novice
10 jaar lid
Lid geworden
14 jun 2009
Berichten
21
Waardering
0
Lengte
1m86
Massa
90kg
Vetpercentage
16%
Hallo mede bodybuilders :)

Ik zal me even wat voor stellen.

Mijn stats zijn nu 29j 1.86m 89kg bf 16% ( ja ik weet mijn bf is wat te hoog ik werk er nog aan :p )

Ik train nu al bijna 4 jaar intensief.
Ik zit meestal rond de 3300 kcal per dag 300g/p 300g/c 100g/f

Mijn kuur voorstel zouw dan Test E 500mg/w 12weken
Mast E 400mg/w 12 weken
HCg 500ui 2x pw 14 weken
nolva 20mg ed vanaf week 12 tot 14

Zouw ik als eerste kuur al Mast gebruiken?

Mijn doel is droge spier massa opbouw en wat vet % dalen.

En ik heb nog een kleine vraagje. is GW501516 de moeite tijdens de kuur? of beter voor de kuur te gebruiken?

Al vast bedank.
 
Beter eerst cutten naar ~10%
 
Masteron lijkt mij inderdaad ook betere meerwaarde te hebben op een lager BF %,

Het lijkt me dus geen slecht plan om eerst te controleren wat je behoud is voor kcals, zodat je je eerst al enkele weken kan inwerken aan je cut ;)
 
Masteron is niet alleen leuk op lager VP, het is een handig middel om je A:E verhouding te kunnen sturen. Dat gezegd hebbende, 16% is wel wat aan de hoge kant om uberhaupt je eerste kuur te starten. Ga eens terug naar 12% en knal er dan een kuur in.
 
Masteron is niet alleen leuk op lager VP, het is een handig middel om je A:E verhouding te kunnen sturen. Dat gezegd hebbende, 16% is wel wat aan de hoge kant om uberhaupt je eerste kuur te starten. Ga eens terug naar 12% en knal er dan een kuur in.
precies dit.
maar vinden jullie test500+2x500HCG+mast400 voor 12 weken voor een eerste kuur niet een beetje overkill? ;-)
 
precies dit.
maar vinden jullie test500+2x500HCG+mast400 voor 12 weken voor een eerste kuur niet een beetje overkill? ;-)

Uiteraard is dat overkill 300+200mg zou zat moeten zijn.
 
Uiteraard is dat overkill 300+200mg zou zat moeten zijn.

>>BOKS<<

12weken is ook vrij lang, maar het zal de typische zomer kuur lengte zijn ;-)
Dan zou ik Primo ipv mast nemen, voor de resultaten en de bijwerkingen.
En ik zou de primo hoger doseren dan de test.
Aangezien hij toch 12 weken gaat doen is het wel verstandig om de hcg erbij te nemen.
dus komen we uit op;
2x500iu HCG (staat voor+-125test)
100 test
300 primo
 
200/300 zou ik dan doen. Dan kom je toch op 500 en primo is een stuk minder potentieel dan test.
 
Back
Naar boven