XXL Nutrition

1,5 jaar progressie.

ik krijg de fotos niet te zien man!

Vind dit een heel redelijk resultaat, vooral in je schouders en bovenbenen zie ik mooie vooruitgang. Borst lijkt idd de grootste achterblijver, oogt nog behoorlijk klein. Maar komt helemaal goed met jou. :thumb:

• Like
Waarderingen: Obee
  • Topic Starter Topic Starter
Vind dit een heel redelijk resultaat, vooral in je schouders en bovenbenen zie ik mooie vooruitgang. Borst lijkt idd de grootste achterblijver, oogt nog behoorlijk klein. Maar komt helemaal goed met jou. :thumb:

Ja, ik moet hem maar eens 2x in de week gaan aanpakken o.i.d. En ja daar ga ik wel vanuit ;)

ik zie ze nu wel! super! vooral die schouders!

• Like
Hoe oud ben je als ik vragen mag

Mooie progress hoor! Best netjes, alleen vind ik je krachtstats wat minder. Ik vind mijn eige krachtstats ook slordig, maar ik ben al ruim over jouw krachtstats heen en ik train 10 maand. Trainde je niet veel op kracht of meer op massa?

Mooie progress hoor! Best netjes, alleen vind ik je krachtstats wat minder. Ik vind mijn eige krachtstats ook slordig, maar ik ben al ruim over jouw krachtstats heen en ik train 10 maand. Trainde je niet veel op kracht of meer op massa?

Ja ben op krachtgebied ook niet zo goed :P Maar nee nooit op kracht getraint

Ja ben op krachtgebied ook niet zo goed :P Maar nee nooit op kracht getraint

Missschien dat het daar aan ligt :P Heb zelf namelijk wel een aantal maanden op kracht getraint. Massa is iig wel een pluspunt bij jou, vandaar dat ik betere statsverwachte :) Dus zie het als een compliment!

Missschien dat het daar aan ligt :P Heb zelf namelijk wel een aantal maanden op kracht getraint. Massa is iig wel een pluspunt bij jou, vandaar dat ik betere statsverwachte :) Dus zie het als een compliment!

Ik zou ook eens even op kracht moeten trainen, wat ik stagneer overal een beetje in de gewichten. Of gewoon een ander schema, maar vind het lastig om me bestaande split aan te passen. :P

En ja dankje, massa ga ik ook voor ;)

Good shit bro.

Plaats je schema eens. Dan kunnen wij onze fantasiën er op los laten ;)

net fysiek, na anderhalf jaar niet meer getraind te hebben ben ik pas terug begonnen en hoop er tegen eind juni volgend jaar zoals jou bij te staan met ongeveer zelfde krachtstats.

• Like
12-13%

??? no way

net fysiek, na anderhalf jaar niet meer getraind te hebben ben ik pas terug begonnen en hoop er tegen eind juni volgend jaar zoals jou bij te staan met ongeveer zelfde krachtstats.

Dankje, succes met je doelen :) Goed eten dan lukt het wel ;)

Hoger denk je? Op die onderste foto was ik een week ervoor gemeten met een vierpuntsmeting op 12,1%. En ik ben nu een maand verder, dus ik gokte 12-13. :P

Die broeken gaan al snel te krap zitten als je van die flinke poten hebt! ziet er goed uit Obee!

• Like
erg netjes

• Like
10ojxpd.jpg

je lijkt echt veel groter dan 1.81 op deze foto of ligt dat gewoon aan mij ???

Terug
Naar boven