- Waardering
- 688
- Lengte
- 1m81
- Massa
- 94kg
- Vetpercentage
- 14%
Outdated
Laatst bewerkt:
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Vind dit een heel redelijk resultaat, vooral in je schouders en bovenbenen zie ik mooie vooruitgang. Borst lijkt idd de grootste achterblijver, oogt nog behoorlijk klein. Maar komt helemaal goed met jou.![]()

Mooie progress hoor! Best netjes, alleen vind ik je krachtstats wat minder. Ik vind mijn eige krachtstats ook slordig, maar ik ben al ruim over jouw krachtstats heen en ik train 10 maand. Trainde je niet veel op kracht of meer op massa?
Maar nee nooit op kracht getraintJa ben op krachtgebied ook niet zo goedMaar nee nooit op kracht getraint
Heb zelf namelijk wel een aantal maanden op kracht getraint. Massa is iig wel een pluspunt bij jou, vandaar dat ik betere statsverwachte
Dus zie het als een compliment!Missschien dat het daar aan ligtHeb zelf namelijk wel een aantal maanden op kracht getraint. Massa is iig wel een pluspunt bij jou, vandaar dat ik betere statsverwachte
Dus zie het als een compliment!

Good shit bro.
Plaats je schema eens. Dan kunnen wij onze fantasiën er op los laten![]()

net fysiek, na anderhalf jaar niet meer getraind te hebben ben ik pas terug begonnen en hoop er tegen eind juni volgend jaar zoals jou bij te staan met ongeveer zelfde krachtstats.
Goed eten dan lukt het wel