Fitness Seller

1,5 jaar progressie.

• Topic Starter Topic Starter
Die broeken gaan al snel te krap zitten als je van die flinke poten hebt! ziet er goed uit Obee!

Ja dat is wel een beetje minder, was op die foto wel wat dikker als nu, dus zit alweer wat beter. :P

Dankje :)

je lijkt echt veel groter dan 1.81 op deze foto of ligt dat gewoon aan mij ???

Ja lijkt wel zo, maar ben toch maar echt 1.81 :P

FF geupdate. :)

Mooi fysiek hoor!!! Of je er meer uit had kunnen halen, ga ik niet over oordelen aangezien ik dit vaak onzin vind. Zelf heb ik geen haast om mijn 'streeffysiek' te behalen, omdat ik geniet van het sporten en daarnaast ook nog wil genieten van m'n leven ;) (Dat genieten is natuurlijk per individu verschillend :) )

Ja waarschijnlijk wel, maar ik eet nu gewoon wat ik wil. Kijk alleen naar totaal aantal kcal en hoeveelheid eiwit.

Nice man! Ik vind dat je er krachtig uitziet!

WTF, ff een jaar oud topic laten herrijzen uit het graf...

Sterke bump, maar je had beter 8 jaar gewacht, dan was het een legendarische bump geweest :p

Heel goed fysiek, maar volgens mij had ik dat al gezegd, ik was het mannetje dat bleef doordrammen over het feit dat je geen squats doet:D

netjes man :)

Kloppen die krachtstats nog? Je oogt wel wat sterker imho..

goeie progressie

Nee kloppen niet meer, maar ik let eigenlijk nooit meer op gewicht, en ik doe geen deadlift/squat meer. Maar bankdrukken kan ik wel 100 x 10.

Hoelang ben je bezig in de sportschool qua uren/minuten? Met zo'n schema?

Is een oud schema, was ik aardig lang mee bezig destijds. Nu ben ik 40 min bezig per training

Borst is redelijk goed vooruitgegaan t.o.v je vorige foto's toch?

Ja inderdaad, die begint eindelijk te komen. ty for noticing

r u dissing me brah

Nee hoor 100x 10kg respect voor.:thumbs:

dikke rug man!

Terug
Naar boven