XXL Nutrition

1 December Project K Hoofddorp

MaxB

Advanced Bodybuilder
15 jaar lid
Waardering
93
Lengte
1m82
Massa
92kg
Vetpercentage
12%
Beste mensen,

Voor wie Project X Haren allemaal hebben moeten missen.

Project K in Hoofddorp is op 1 December!
link
check de link of zoek op Project K. al 6500 mensen uitgenodigd in uurtje ofzo! Dit kan veel groter worden dan Project X!

Dit moet een feest worden ipv rellen!
Organisator

Laatst bewerkt:
Zoiets moet je organiseren in een dorp centraal in Nederland wat makkelijk bereikbaar is met OV.

• Topic Starter Topic Starter
Hoofddorp is perfect bereikbaar met OV, 1 treinstation van Schiphol af (4 min), rijden nachtbussen naar t station vanuit Haarlem en Amsterdam. Alleen ligt niet heel centraal maar iig beter dan Haren.
Toch hoop ik dat het ergens anders dan Hoofddorp word gedaan ivm vandalisme.

'The page you requested cannot be displayed at the moment. It may be temporarily unavailable, the link you clicked on may be broken or expired, or you may not have permission to view this page.'

Al blocked?

In b4 politie die wel keihard gaat optreden en het volledig verbied

---------- Post toegevoegd Sat 22 Sep 2012 om 00:47 ----------

2 december ben ik jarig trouwens, afterparty @ mijn huis :roflol:

Mogen ze wel een hoop manschap erbij halen uit andere regio's oid.. Hoofddorp telt niet heel veel politie..

• Topic Starter Topic Starter

Maak ff een event aan dan:D

Gewoon vooraf aankondiging dat mensen binnen moeten blijven voor eigen veiligheid. Rubber kogels knallen, veeeel traangas.

Ik denk dat er een nieuwe wet voor nodig is dat de politie bij zulke acties zonder pardon geweld mag gebruiken.
Nu is de politie zwaar in het nadeel met die recente filmpjes over mishandelingen door de politie. Iedereen filmt nu dus kan me voorstellen dat de politie zich nu zou inhouden.

Alleen jammer dat dit allemaal zoveel geld moet kosten

Dit snap ik niet. Je ziet wat voor een ramp project X geweest is en vervolgens wil je het onder een andere naam nog een keer over doen?

Zag die smerissen toch flink beuken op dat andere feest terwijl ze gewoon op de grond lagen.
Dus dat geweld mogen gebruiken hoeft echt niet soepeler.

Dit snap ik niet. Je ziet wat voor een ramp project X geweest is en vervolgens wil je het onder een andere naam nog een keer over doen?

tja.. snap ook niet waarom iemand daar moeite in wil steken. uberhaupt daarheen gaan is gewoon epic verspilling van mn kostbare tijd :roflol:

''achja nederland moet voor de kosten omdraaien , maar wij hadden nu wel een rexcuus om alles naar de t*ring te slaan''

here we go again..

Howard Kettingzaag is dit een grap? :roflol:
Amateur.

Inderdaad, alle mensen met een gezond verstand gaan toch niet.

Krijg je alleen lui die gaan om te rellen

Nee idd.. Wel 'triest' dat wanneer ik in die lijst kijk ik toch nog aardig wat bekende voorbij zie komen. Ach.. Als 't doorgaat zet ik me gummie knuppel wel klaar. :thumbup:

---------- Post toegevoegd Sat 22 Sep 2012 om 12:50 ----------

Idd... Alsof je iedereen maar onder controle hebt... Snap er ook niks van, liggen de mods te slapen of?

Het is niet MaxB die dit organiseerd he. ;)

Nee maar hij verspreid het wel

Terug
Naar boven