Fitness Seller

1 December Project K Hoofddorp

• Topic Starter Topic Starter
Gaat nooit gebeuren, anders meld ik me ook meteen aan. Voorkomen bij FB is enige oplossing. Politie/ME is te zwak, met te weinig en kost teveel geld.

media_xll_1361015.jpg

media_l_1361010.jpg

:D

Wat een stel kneuzen die dit op blijven zetten zeg.

Yay, lekker je eigen land kapot maken. En maar blijven klagen wat voor k*t land Nederland is met onze politie die van geen wanten weet. Maar oh jeej als we een keer een mep op onze kop krijgen, dan gaan we allemaal huilen dat het politie geweld uit ten boze is.

fl**ker toch op man met je ''MISSCHIEN WORDT HET WEL EEN HEEL LEUK FEESTJE??! 8-D''. Alleen maar mannen komen daarop af die niet beter weten dan een potje rellen. Ze zijn dan natuurlijk ook fakking ruig met hun capuchon op en tuinplantjes smijten!

De meerderheid heeft die film gewoon in gedachte...: Grote villa, oneindig veel mooie vrouwen en een groot zwembad.
De werkelijkheid...: Een stel kneuzen die vast zijn blijven zitten in hun pubertijd die de ME gaan lopen pesten en zichzelf dan ruig vinden.

Kunnen topics als deze niet gewoon geblocked worden om nog meer publicatie te voorkomen?

:roflol: De ME joinen is het nieuwe rellen! Geoorloofd mensen in elkaar rammen!

Het schijnt dat ik voor de drank zorg:eek:

Vertel mij dan maar waarom dit zo uit de hand is gelopen..

te laat ingegrepen!! zie je wel vaker, dat de eind verantwoordelijke bang is voor aanklachten voor onnodig excessief geweld...!
"opeens sloeg de sfeer om"
wat een onzin, dit had iedereen kunnen voorspellen!
groepen halen nou eenmaal het slechtste in mensen naar boven!

Daarom, ze kunnen dit gewoon niet aan.

:scratch: Waarin lees jij in de zin: ''te laat ingegrepen!! zie je wel vaker, dat de eind verantwoordelijke bang is voor aanklachten voor onnodig excessief geweld...!'' de confirmatie dat ze het niet aan kunnen?

ze kunnen het prima aan, dit is meer een falen van degene die de orders geeft en alle lafbekken die na een hard optreden van politie/ME roept dat de politie dit niet mag doen.... dit is dus het resultaat: afwachtende politie/ME

kijk bv hier naar, zwaar in de minderheid, alleen maar terugtrekken enz.

Dit zie je op bijna alle filmpjes.

Ze weten dat dit nooit goed gaat met zoveel mensen dus ook al zijn ze laat gewoon die straten leegvegen, maar met zo weinig man lukt dat niet.
Mensen gaan niet voor niets bij de politie, het zijn p*ssy's. Wel op iemand door blijven slaan die op de grond ligt maar niet doorgaan op het andere tuig wat t hen wel moeilijk maakt.

kijk bv hier naar, zwaar in de minderheid, alleen maar terugtrekken enz.

Dit zie je op bijna alle filmpjes.

Ze weten dat dit nooit goed gaat met zoveel mensen dus ook al zijn ze laat gewoon die straten leegvegen, maar met zo weinig man lukt dat niet.
Mensen gaan niet voor niets bij de politie, het zijn p*ssy's. Wel op iemand door blijven slaan die op de grond ligt maar niet doorgaan op het andere tuig wat t hen wel moeilijk maakt.

Achter die paar relschoppers staat een hele grote mensenmassa.

Wat denk je dat er gebeurd wanneer je dat op gaat jagen?

He eindelijk iemand die t snapt

Haha die MaxB... :roflol: Het is inderdaad beter als ze gewoon door blijven lopen. Als ze elkaar kwijt raken of een paar blijven achter omdat die fags niet snel genoeg weggaan dan maakt dat niet uit. Kans om ingesloten te raken is vast niet aanwezig.

@ Maxiamento

Juist met snel verspreiden kan er nog wat aan gedaan worden denk ik. Nu is het nog vroeg dus hoe eerder dit bekend word bij media/politie hoe beter ze dit aan kunnen pakken. Maar zolang het goed georganiseerd word en het echt een feest zou worden ben ik voor.

Wat een onzin, waarom zou je hier voor zijn? Je hebt al zat feesten dit georganiseerd regelen. Dan sta je tussen duizenden mensen ook, komen de djs die je wilt. Wat is het verschil? Moet gewoon een streep onder en het door willem zetten na gister vind ik heel naïef...

---------- Post toegevoegd Sat 22 Sep 2012 om 16:45 ----------

Ik meld mij vrijwillig aan om de ME te assisteren dit soort randmongolen hardhandig te verwijderen. Het zal godsamme jouw winkel zijn die in vlammen opgaat. En dan na afloop janken dat de ME te hard ingreep, je hebt er gewoon fing niks te zoeken. Als het aan mij lag gingen dat soort jochies echt kapot, en betaalden ze de medische hulp die ze daarna nodig hebben uit eigen zak, en daarna werden ze geplukt voor alle schade die ze aanrichten. We kunnen best wel weer wat werkkampen oprichten.

Me too

Wat ben jij retarded zeg.
De overheid heeft geen budget van €5,- dat ze na een paar knuppels en schilden al klaar zijn hoor?

Als de politie problemen heeft kunnen ze toch ook niet zomaar even met hun M9 alles even neer maaien. Veiligheid van de inwoners gaat voorop. Want wat gebeurt er als ze echt hard op treden? Met tanks, waterkanonnen, flinke groep ME erop los laten rossen, politiehonden los laten, etc., dan begint iedereen weer te janken en heb je nog meer gewonden dan je nu in eerste instantie al hebt.

Dus geloof mij, de overheid kan heus wel een paar duizend pubers neer krijgen als ze dat willen. Alleen heeft de overheid een stuk grotere verantwoording af te leggen i.p.v. die MBO'ers daar.

Wat ben jij retarded zeg.
De overheid heeft geen budget van €5,- dat ze na een paar knuppels en schilden al klaar zijn hoor?

Als de politie problemen heeft kunnen ze toch ook niet zomaar even met hun M9 alles even neer maaien. Veiligheid van de inwoners gaat voorop. Want wat gebeurt er als ze echt hard op treden? Met tanks, waterkanonnen, flinke groep ME erop los laten rossen, politiehonden los laten, etc., dan begint iedereen weer te janken en heb je nog meer gewonden dan je nu in eerste instantie al hebt.

Dus geloof mij, de overheid kan heus wel een paar duizend pubers neer krijgen als ze dat willen. Alleen heeft de overheid een stuk grotere verantwoording af te leggen i.p.v. die MBO'ers daar.
u mad

Sowieso dat hier wel landelijk overleg ofzo over komt over hoe de gemeentes dit soort dingen aan moeten pakken. Zal me niets verbazen als al die feesten gewoon verboden/events offline gehaald

Terug
Naar boven