Fitness Seller

1 December Project K Hoofddorp

Hoe dom en naïef kun je zijn om te denken dat jouw "feest" niet verstoord zal worden door tuig? Dit tuig zal alle project x en k en weet ik wat gaan verknallen. Wil jij dit op je geweten hebben, organisator? Get a life....

9/10 dat dees ergens in hoofddorp woont :roflol:

toppie, mss best afspreken aan de lokale Albert Heijn
smileys-party-380770.gif

lol :P

Hoe dom en naïef kun je zijn om te denken dat jouw "feest" niet verstoord zal worden door tuig? Dit tuig zal alle project x en k en weet ik wat gaan verknallen. Wil jij dit op je geweten hebben, organisator? Get a life....

Hier een account aanmaken en denken dat dat zou helpen vind ik nog dommer en naiver :P.

Ik meld mij vrijwillig aan om de ME te assisteren dit soort randmongolen hardhandig te verwijderen. Het zal godsamme jouw winkel zijn die in vlammen opgaat. En dan na afloop janken dat de ME te hard ingreep, je hebt er gewoon fing niks te zoeken. Als het aan mij lag gingen dat soort jochies echt kapot, en betaalden ze de medische hulp die ze daarna nodig hebben uit eigen zak, en daarna werden ze geplukt voor alle schade die ze aanrichten. We kunnen best wel weer wat werkkampen oprichten.

Dit.

Zaken van mensen die compleet vernield worden na jarenlange opbouw, en verzekering dekt lang niet alles, jammergenoeg uit eigen ervaring meegemaakt.

Ik zou er ook best willen staan om die mong*len klappen te geven.

Zoizo moeten ze een tank hebben met een waterkanon, dat werkt het beste. En rond gaan schieten met rubberen kogels.
Als je de dag erop leest dat honderden mensen zijn gearresteert en beschoten met een waterkanon en rubberen kogels waardoor de rellen snel teruggedrongen werden dan denk je de volgende keer wel 2x na voordat je je aanmeld voor zoiets achterlijks.

Terug
Naar boven