Een van jullie mede body builders is de organisator van project k. Hij moet hiermee stoppen!!!!!!
Ruudje, wat heb je gedaan?
Foei! 
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Een van jullie mede body builders is de organisator van project k. Hij moet hiermee stoppen!!!!!!
Foei! 
Hoe dom en naïef kun je zijn om te denken dat jouw "feest" niet verstoord zal worden door tuig? Dit tuig zal alle project x en k en weet ik wat gaan verknallen. Wil jij dit op je geweten hebben, organisator? Get a life....

Hoe dom en naïef kun je zijn om te denken dat jouw "feest" niet verstoord zal worden door tuig? Dit tuig zal alle project x en k en weet ik wat gaan verknallen. Wil jij dit op je geweten hebben, organisator? Get a life....
.Ik meld mij vrijwillig aan om de ME te assisteren dit soort randmongolen hardhandig te verwijderen. Het zal godsamme jouw winkel zijn die in vlammen opgaat. En dan na afloop janken dat de ME te hard ingreep, je hebt er gewoon fing niks te zoeken. Als het aan mij lag gingen dat soort jochies echt kapot, en betaalden ze de medische hulp die ze daarna nodig hebben uit eigen zak, en daarna werden ze geplukt voor alle schade die ze aanrichten. We kunnen best wel weer wat werkkampen oprichten.