XXL Nutrition

1 jaar bezig

beetje slechte foto, volgens mij heb je wel heel erg weinig massa gepakt maar kan dat niet zeker zeggen door de fotos.
Je bent in ieder geval wel mooi droog en een prima basis om wat massa mee te gaan kweken!

Als je nou 2 foto's had vanuit dezelfde hoek :) Voor de rest idd lekker droog. Hoeveel woog je in je eerste foto en hoeveel nu?

Vergrootglas zoeken

• Topic Starter Topic Starter
Eerste foto 55 nu 65

Goede vooruitgang hoor!

Tip: doe voortaan dezelfde pose, nu is het moeilijk te beoordelen met verschillende poses.

Lijkt bijna geen verschil, andere foto's met dezelfde pose zullen beter de progressie aantonen.
Verder ben je wel mooi droog ;)

Bedankt voor de reacties

Ik denk trouwens dat als je hier een jaar over doet, waarvan er dus ook nog 'beginnersgains' bij zitten, dat je te weinig hebt gegeten dit jaar.
Dat verklaart de kleine toename aan massa en het droger worden ook!

Klopt..

Laatst bewerkt:
Van creatine kom je niet aan en whey is een aanvulling.
Je zal toch echt moeten eten, in de pauze vol eten.
Niet met chips.

Van je ouders mag je niet veel eten??
Zeker omdat het ze veel geld gaat kosten, tip is in dat geval om zelf eten te kopen. Kan me niet voorstellen dat ze dat niet willen.

Nee nee geld zat maar ze zijn tegen het fitness gedoe...

Dan lijkt me de beste aanpak om eens goed met ze in gesprek te gaan?
Ze de voordelen van een goed en gezond eetpatroon uit te leggen en vragen waar bij hun het probleem ligt.

Maar 4 cm gegroeid.. en barbell9 wat zijn goede punten die ik kan noemen in dat gesprek?

Maar 4 cm gegroeid.. en barbell9 wat zijn goede punten die ik kan noemen in dat gesprek?

4 cm op 1 jaar tijd lijkt me mooi, je zult vast nog groeien.

Ben zelf ook 16j en moest ook mijn ouders overtuigen om 'proteïne shakes' en dergelijk aan te kopen om optimaal te groeien. Heb een halfjaar gewacht om die shakes te kopen, wilde gewoon even zien of ik het zou volhouden en tot nu toe zal ik blijven gaan.

Goede punten die je kan gebruiken:

- Je zoekt een échte sport, ( daarmee bedoel ik dat BB niet zomaar een hobby is, je doet alles of niks. Ik bekijk het meer als een levensstijl)

- Eten heb je nodig om aan BB te doen

- Je bouwt een goede weerstand op ( minder snel ziek)

- Je voelt je beter in je vel

- Als je sport krijg je ook meer zuurstof -> goede voor de hersenen ( zeker voor diegene die nog naar school gaan)

- Laat zien dat je er plezier in hebt en gemotiveerd bent ;)

Dankjewel! Hier ga ik hopelijk veel aan hebben!

Ziet er goed en droog uit, mooie chest;)

Terug
Naar boven