Fitness Seller

1 jaar training

yannick147

Novice
Waardering
0
Hey,
heb eindelijk eens een account aangemaakt.

Ik train nu ongeveer al een jaar, toen ik begon woog ik 95 kg met een hoog vetpercentage, nu een jaar later weeg ik nog maar 72 kg met een 13% vetpercentage (Ben 1 meter 74, 19 jaar oud ). Ben al dat vet op een zeer korte tijd kwijt geraakt, dus ik zit nog met een overschot aan vel, jammer genoeg.

Nu heb ik nog een vraag, zou ik best eerst in spier massa bijkomen, of zou ik eerst naar 10% bf gaan om dan verder te trainen?

Heb het idee van dit artikel: http://www.t-nation.com/free_online...ance_bodybuilding/the_truth_about_bulking&cr=

So what if you're at 13% body fat and don't have that much muscle? Should you bulk up? No! You should go down to 10% then gradually increase your nutritional intake until you reach a point where you're gaining 1.5 to 2 pounds per month. This will allow you to gain muscle at your optimal rate while staying at 10%.
Foto's (1 uur na het trainen):

11rbp4z.jpg

sb1m4j.jpg

ncxs3a.jpg

21bvyte.jpg

70arv8.jpg

25f7pxe.jpg

Jij hebt denk ik crunches gedaan.

Niet zo goed voor één jaar lijkt me.

Jij hebt denk ik crunches gedaan.
Hoezo?

@TS: Ik vind het wel netjes voor een jaar. Flink afgevallen en in de biceps pose zie je best wel wat spiermassa nog. En volgens mij heb je ook aanleg voor een nette borst. Ik zou zeggen ga cleanbulken en probeer zoveel mogelijk spiermassa aan te komen en gooi er over paar maanden daarna eens een cut tegenaan.

Massa zit er niet echt op, maar aan je topic te lezen ben je serieus afgevallen, SUPER!!! Nu kan je clean bulken voor massa bro, let wel op met het bf aangezien je vroeger veel van had

nou netjes hoor 23 kilo eraf gecut. nu flink trainen en eten voor massa succes

Niet zo goed voor één jaar lijkt me.