XXL Nutrition

1 jaar transformatie

Fatal2die

Novice
Waardering
2
Lengte
1m84
Massa
88kg
Vetpercentage
12%
Mijn eerste jaar serieus trainen.
Ik ben 1,84 lang
weeg 80kg
en ik denk dat ik rond de 8/9% lv zit.

Ik ben veels te laat met me benen begonnen daarom staan die ook niet op de foto's. Het begin is er al wel maar het is nog niet gelijk zoals de rest.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

goed bezig maar Wtf die tattoo van jouw is veranderd van kant??? op de eerst foto op linkse arm en op andere foto rechts?? of ben ik gek aan het worden.

En op die rechter foto met tattooo ziet je rechter arm er ook heel raar uit ??? Nu lijkt links net je fap arm ... oogt veel groter en in je rechter arm lijkt een soort van bocht te zitten... Photoshop? :D

lijkt me overigens niet , dan had je jezelf wrs wel wat buffer geshopt :o

• Topic Starter Topic Starter
ow nee die rechter foto's zijn allemaal gemaakt met zown gratis online fotomaak site. moet toegevern ik zit ook even te kijken van wtf is dit.
maar me tattoo zit op me rechter arm en nee ik ben niet links. nee er is niks gefotoshopt want er zit geen deuk in de muur. en dat is laf.
gewoon een jaar lang goed trainen.

haha oke dan.. Borst ziet er iig goed uit ;) Voor de rest goed droog.. misschien tijd voor een bulk?

ja ben net begonnen eigenlijk. zit nu op 3500kcals als het goed is moet dat genoeg zijn dus ik probeer het even zo en dan kijk ik nog wel even of ik het moet verhogen of zo kan houden. het liefst zou ik 7/8 kg droog spier willen opdoen volgend jaar augustus.

kunnen de fotos nog meer gay :S wtf man maak eerst goeie fotos

Leer normaal te poseren, je bent geen ****ing zyzz.

Nette borst sowieso, armen vind ik wel wat klein? of oogt klein op de foto's? En blijf het raar vinden dat je tattoo van arm wisselt.... zelfs in spiegelbeeld zou die niet van arm kunnen veranderen:P

tatoe is gedraaid omdat hij zijn foto in spiegel heeft genomen... en die andere op het strand...

hahaha inderdaad... spiegel foto. Wat een illusie he jongens. onbegrijpelijk.

Verder goed bezig, lekker verder gaan met trainen en goed eten vooral!

thanks guys!
ja vind me armen ook wel wat minder maar dat komt nog wel.
Ik blijf gewoon lekker door trainen en eten en dan zien we wel verder!

Goeie progressie, maar je staat volgens mij wel wat hoger dan 8%.

wat zijn dit voor debiele fotos?? het lijkt gvd steeds meer cu2/superdudes hier

Netjes kerel, keep it up :thumb:

Groet, Ray...

kan best dat het wat hoger is want het was zown weegschaal dat het zij maar dat is al een tijdje geleden.
hier voor de jankies, paar "serieuze" foto's ?

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Terug
Naar boven