Conversion
Advanced Bodybuilder
- Waardering
- 25
- Lengte
- 1m93
- Massa
- 91kg
1 maand bezig met voeding, daarvoor 3 kwart jaar kwakkelen (Meer niet dan wel) - 14% BF??
Heej,
Ik ben 23 jaar, 190 cm en 87 kg. (3 kwart jaar getraind en GEEEEN 3 tot 4 jaar!!!
)
Vorig jaar begonnen met trainen maar ging vaker niet dan wel.
Omdat ik veel last heb van mijn onderrug ben ik eigenlijk gaan trainen, begin februari ging de knop om en ben ik met voeding en supps begonnen (wey, creatine)
Nu heb ik vrijdag mijn bodyfat laten meten met zo'n electrisch ding en daar kwam slechts 14% uit, dit lijkt mij erg weinig? niet? (Toen ik begon zat ik met dat meet ding op 17% en ik dacht zelf dat ik iets was aangekomen!)
Ik weet dat ik nog heel lang te gaan heb, ben altijd een lange slungel geweest en dit moet nu wel veranderen
Maar kan dit 14% zijn? (2de meting was zelfs 13,5%... :S)
Onderste is aangespannen, ik moet tevens op mn houding letten (doordat ik zo lang ben heb ik een ietwat kromme rug...)
De pics:
Heej,
Ik ben 23 jaar, 190 cm en 87 kg. (3 kwart jaar getraind en GEEEEN 3 tot 4 jaar!!!
)Vorig jaar begonnen met trainen maar ging vaker niet dan wel.
Omdat ik veel last heb van mijn onderrug ben ik eigenlijk gaan trainen, begin februari ging de knop om en ben ik met voeding en supps begonnen (wey, creatine)
Nu heb ik vrijdag mijn bodyfat laten meten met zo'n electrisch ding en daar kwam slechts 14% uit, dit lijkt mij erg weinig? niet? (Toen ik begon zat ik met dat meet ding op 17% en ik dacht zelf dat ik iets was aangekomen!)
Ik weet dat ik nog heel lang te gaan heb, ben altijd een lange slungel geweest en dit moet nu wel veranderen
Maar kan dit 14% zijn? (2de meting was zelfs 13,5%... :S)Onderste is aangespannen, ik moet tevens op mn houding letten (doordat ik zo lang ben heb ik een ietwat kromme rug...)
De pics:
Laatst bewerkt:

je kan dus al wel nagaan dat je hoger zit in werkelijkheid
IS je train-en eetschema in orde?