MuscleMeat

1 maand bezig met voeding, daarvoor 3/4 jaar kwakkelen (Meer niet dan wel) - 14% BF??

Conversion

Advanced Bodybuilder
Waardering
25
Lengte
1m93
Massa
91kg
1 maand bezig met voeding, daarvoor 3 kwart jaar kwakkelen (Meer niet dan wel) - 14% BF??

Heej,

Ik ben 23 jaar, 190 cm en 87 kg. (3 kwart jaar getraind en GEEEEN 3 tot 4 jaar!!! ;))

Vorig jaar begonnen met trainen maar ging vaker niet dan wel.

Omdat ik veel last heb van mijn onderrug ben ik eigenlijk gaan trainen, begin februari ging de knop om en ben ik met voeding en supps begonnen (wey, creatine)

Nu heb ik vrijdag mijn bodyfat laten meten met zo'n electrisch ding en daar kwam slechts 14% uit, dit lijkt mij erg weinig? niet? (Toen ik begon zat ik met dat meet ding op 17% en ik dacht zelf dat ik iets was aangekomen!)

Ik weet dat ik nog heel lang te gaan heb, ben altijd een lange slungel geweest en dit moet nu wel veranderen :P Maar kan dit 14% zijn? (2de meting was zelfs 13,5%... :S)

Onderste is aangespannen, ik moet tevens op mn houding letten (doordat ik zo lang ben heb ik een ietwat kromme rug...)

De pics:

Laatst bewerkt:
Elektrische meters zijn onnauwkeurig, laat je meten met ene huidplooimeter of koop er zelf eentje.

Kan je pics trouwens niet zien.

wtf heb je die 3/4 jaar uigespookt ? :|

Je zegt dat je buik aangespannen is op die foto? Ik gok wel op een hoger percentage dan 14 aangezien je lichaam in ontspannen houding moet zijn om bf te meten.

Wel knap dat je al 23 jaar in leven wist te blijven zonder voeding.

jup dat electrisch dingetje heb je nix aan.
stond zelf altijd rond 10 a 13
electrisch dingetje (wel 4 verschillende dure en goedkope)..alles tussen 4,0 en 6,7%
met klemmentje op de sportschool had ik bij de ene persoon rond de 18 of 20%
bij de andere 10 a 13 en die meette mij eens in de 2 maanden over een jaar tijd
flexkamp 2005 dacht ik zelf aan +10% en werd er 6,4 gemeten (klemmetje ook)

je moet zoon klemmetje kopen en steeds door dezelfde persoon laten meten volgens de instructies en dit steeds een paar x en de gemiddelden pakken of je neemt niet de goedkoopste en dat ding geeft aan of de juiste kracht zet...dan kan je 2x meten? ipv 10 x :) je kan dus al wel nagaan dat je hoger zit in werkelijkheid

als je iemand het regelmaat laat doen dan ook even googlen naar fotos bij een bepaald vetpercentage ter INDICATIE of het allemaal zou kunnen kloppen

Dit meen je niet ?!
3/4 jaar :o

• Topic Starter Topic Starter
nee jongens, jullie hebben het gruwelijk mis :P

niet 3 - 4 jaar maar 3/4 jaar (dus drie kwart jaar :P)

haha, anders had ik niet eens hier iets durven posten haha!!

Bovenste foto is niet aangespannen... onderste wel (Aangespannen zie je dus ook de bovenste abs, ofja je voelt dat daar amper vet overheen zit ;))

nee jongens, jullie hebben het gruwelijk mis :P

niet 3 - 4 jaar maar 3/4 jaar (dus drie kwart jaar :P)

haha, anders had ik niet eens hier iets durven posten haha!!

Bovenste foto is niet aangespannen... onderste wel (Aangespannen zie je dus ook de bovenste abs, ofja je voelt dat daar amper vet overheen zit ;))

volgens mij begrepen ze wel 3/4 jaar. Maar is het resultaat alsnog niet zo goed :P

Edit: Kan trouwens niet goed zien, want bij mij doet je onderste pic het niet

Laatst bewerkt:
volgens mij begrepen ze wel 3/4 jaar. Maar is het resultaat alsnog niet zo goed :P

haha... ik geloof dat ze echt 3-4 jaar bedoelde hoor :P

Maar goed.. drie kwart jaar waarvan een maand wel, 3 weken niet, 1 week wel, 2 weken niet, 2 weken wel, een maand niet... op die manier krijg je echt geen progressie natuurlijk :P

Nu een maand fanatiek bezig dus het moet nu wel gaan veranderen :P WIL nu echt sporten, en eerst MOEST ik het van mezelf... schoot dus niet op ;)

voor iemand die creatine pakt zie ik nie veel.

Ik zie 0 spiermassa op deze foto...doe eens een pose?

Ik gebruik pas een maand supplementen, 2 weken een voedingsschema en ben 2 weken bezig met het perfectioneren van mn trainingsschema (nu klaar)

Voorheen altijd gegeten wat ik wou (nooit ontbijten, op school een broodje, avondeten en iets tussendoors en veeeeel cola thats it!) En als trainingsschema altijd 16 oefeningen op 1 dag ofzo, een fullbody door de gym opgesteld... wat dus ook echt niet beviel!)

Dus die drie kwart jaar is eigenlijk goed geweest voor de goede uitvoering onder de knie te krijgen, tis nu pas beginnen met gainen dus dan is het toch niet zo erg of wel? :P

Tis zelfs nu dat ik altijd honger heb maar niet meer kan eten omdat ik dan grof boven mn bulk schema uit kom :X (onderhoud = 2900 en bulk = 3200 kcal)

Gierig bulkschema

Dit meen je niet!

Hoezo gierig? Die stats zijn eruit gekomen toen ik mn stats in dat excel document wat hier rondzwerft invoerde... Onderhoud + sporttoeslag was 2900, bulk is 300 meer is dus 3200 kcal... wil wel meer eten (heb toch altijd honger :) Maar ik wil niet dat ik moddervet wordt ;) wil liever gewoon cleanbulken...

Dus verklaar u nader!

zie geen pics :s

Terug
Naar boven