MuscleMeat

1 of 2 weken Frontloaden

Jamesss

Competitive Bodybuilder
Waardering
31
Lengte
1m78
Massa
40kg
Ja lieve AAS gebruiktertjes. Het gaat dan eindelijk gebeuren. Woensdag krijg ik mijn bloedwerk en als alles goed is gaat 3 december de spuit er weer in.

Dit is wat ik ga doen:
1-14 Test E @ 750mg (1/2 op zondag 1/2 op woensdag)
1-12 Trenbolone E @ 400mg (1/2 op zondag 1/2 op woensdag)
1-4 IGF @ 50mcg E3D
8-12 IGF @ 50mcg E3D
16-20 IGF @ 50mcg E3D

En een nakuur natuurlijk met nolvadex en Clomid en HCG ergens in de nakuur en op einde.

Nu de concrete vraag: Vorige keer heb ik in week 1 dubbele dosissen genomen. Nu las ik ergens hier op het forum (weet alleen niet meer waar?!) dat een frontload pas echt nuttig is als je dit 2 weken doet. Dus wat moet ik doen

Week 1 1500mg Test E ( 1/2 op zondag 1/2 op woensdag)
Week 1 800mg trenbolone E ( 1/2 op zondag 1/2 op woensdag)
of
Week 1-2 1500mg Test E ( 1/2 op zondag 1/2 op woensdag)
Week 1-2 800mg Tren E ( 1/2 op zondag 1/2 op woensdag)

Of alleen de test 2x fronten en de trenbolone alleen in week 1???

Maar wat het antwoord ook word. Lekker knallen word het wel :D

Laatst bewerkt:
Durf er niet zoveel van te zeggen kerel, maar adviseer je wel om preventief asprine erbij te gebruiken.
Veel olie in je systeem.

Ikke had het voor mij berekent en ik zat na 1 week al op stabiele bloedwaardes. Moest het wel in 2 shots doen. Staat op mijn topic bij de elite "cortisol". Maar jij bent geen elite zag ik net. Voor mij geldt het volgende.
Mijn kuur bestaat uit 500mg Test en 400mg Deca (en nog wat Winstrol maar dat doet er niet toe nu) Nou neem ik zondag 750mg om 600mg en donderdag 250 om 200 en zit dan op stabiele bloedwaardes...

Kerel, ik zal je hier bij niet kunnen helpen, ma na mijn gevoelens zit hij er super uit.

En ik wens je veel gains met je kuur.

waarom igf 4 op/af? en niet gedurende hele kuur?

waarom igf 4 op/af? en niet gedurende hele kuur?

omdat hij het ook gedurende zn nakuur gaat nemen..en na 1mg ff zn receptoren rust wil gunnen..:cool: ;)

@ jamesss
in één week frontloaden is prima..gewoon je dosis verdelen over zo/woe..
ziet er prima uit!

hele idee van die eod/e3d is juist receptor verzadiging te voorkomen. als je 4 weken op/af doet kun je mss beter "oude sT" doen. snap daarom logica niet. zou gewoon zsm eraan gaan en daar voor langere tijd ipv e3/d. als je dan 4 op gaat. heb je 29 dagen/3 is dus maar 9 keer igf. wel erg weinig

hele idee van die eod/e3d is juist receptor verzadiging te voorkomen. als je 4 weken op/af doet kun je mss beter "oude sT" doen. snap daarom logica niet. zou gewoon zsm eraan gaan en daar voor langere tijd ipv e3/d. als je dan 4 op gaat. heb je 29 dagen/3 is dus maar 9 keer igf. wel erg weinig

naast het idee dat je de igf voor langere tijd kan gebruiken wordt er veelal wel geadviseerd om na elke MG die je gebruikt een week of 2 minimaal off te gaan om je receptoren de kans te geven helemaal te verversen..

hij zou dus in feiten 6,5 on, 2 wkn of en vervolgens weer 6,5 wkn on kunnen gaan..als hij zich aan het protocol wilt houden..

daarnaast is het een feit dat je met igf gewoon geduld moet hebben..het geeft geen instant gratification..helaas..

• Topic Starter Topic Starter
Ik ga dus gewoon voor 1 week fronten en wat aspirine erbij. Hoeveel A zou ik moeten innemen??

@G21 & Dennis: Niks gek dat het er goed uitziet. Heb jullie beide lastig gevallen met samenstellen :D. Nu zit ik in tweestrijd. Maar vind het 6,5 on / 2 off principe wel heeeeel lekker klinken. Het is wat heftiger maar toch het zekere voor het onzekere :D. Even opnieuw uitrekenen dat word denk een extra MG inslaan :D

Ahmet/JP etc... Laatste 24 uur teveel karma uitgedeeld. Hebben jullie nog tegoed :D

is een mooi kuurtje maar ik heb een vraagje die igf zet je die na het trainen
in je getrainde spiergroep of gewoon subcutaan want daar zit ik nog over te twijfelen ???

Ja, verdeel je de igf 25mcg `s ochtends en 30min na trainen 25mcg?
Dit lijkt me toch wel het beste word je voeding optimaal benut.

denk dat ie 50mcg onmiddelijk na training im zet ;)

Dat zou betekenen 12,5mcg per kant na het trainen. Dan kies ik liever voor 25mcg per kant :D

tip vd dag, zorg ervoor dat er een klein luchtbelletje onderin zit als je zet. dan weet je igg zeker dat je al je igf mee naar binnen drukt, anders blijft er best veel achter in t opzetstukje vd naaldje. beetje onduidelijk maar je snapt t vast wel

tip vd dag, zorg ervoor dat er een klein luchtbelletje onderin zit als je zet. dan weet je igg zeker dat je al je igf mee naar binnen drukt, anders blijft er best veel achter in t opzetstukje vd naaldje. beetje onduidelijk maar je snapt t vast wel

yep of eerst wat BW of AA opzuigen..zou een alternatief zijn..;) :cool:

Goede tips ja!! Dat mag er wel bij in de sticky

trouwens prob is als je bw opzuigt en daarna igf opgelost in t bw, t mengt, en je dan nog steeds niet weet of alle igf er wel in zit.

Terug
Naar boven