AndroidHealthClinic

10 maanden trainen

markoos

Cool Novice
Waardering
1
Lengte
1m78
Massa
76kg
Vetpercentage
12%
Hallo dbb'ers!

Ik ben nu ongeveer 10 maanden bezig waarvan de eerste paar maanden toch wel een beetje aankloten(elke week leer ik weer wat). Ik heb sinds 2 weken een voedingsschema en dat bevalt goed, dus dat ga ik zeker volhouden. Hiervoor lette ik wel op mijn eten, maar ik besef dat ik verre van genoeg at.

Ik kon geen goede foto vinden van voordat ik begon, maar heb nog wel een foto om misschien een kleine impressie te geven van hoe ik was voordat ik begon(is van 2 jaar terug maar ik ben niet veel veranderd in dat ene jaar) Helaas aan het bier.(links)

5yzu2q.jpg

Fotos van nu:

20rpcmp.jpg

1980o1.jpg

vdjqs1.jpg

2ngem1v.jpg

29vb4t1.jpg

126a5j6.jpg

2sadk03.jpg

Hier trok ik zon schijthoofd dus heb het maar even zwart gemaakt voor uw kijkplezier.

Mijn huidige stats:

BP 5x65
SQ 5x70
DL 5x80

Ik hoop dat jullie me tips kunnen geven!

Mark

Laatst bewerkt:
10 maand? :s Tis niet slecht maar je kon er volgens mij echt veel meer uit halen. Maar je geeft zelf al aan dat je nog maar 2 weken met een voedingsschema bezig bent dus kan alleen maar beter gaan.

Tip die ik zou geven is, ga clean bulken aangezien het zomer is en je waarschijnlijk veel geeft om je sixpack die je niet kwijt wilt. En na de zomer hard gaan bulken en hard trainen.

Succes!

• Topic Starter Topic Starter
Ik had er zeker veel meer uit kunnen halen. Wilde toch graag mijn huidige resultaten posten zodat ik hier na een paar maanden op terug kan kijken(en dan hopelijk veel meer massa!)

not bad not bad. Je had denk iets harder kunne bulken omdat je nu ook nog zo laag vetpercentage heb.

valt toch nog redelijk mee?

Goed bezig wel wat meer gaan eten

Vooral veel bicep getraind? Bicep peak heb je wel, maar voor de rest zou je niet zeggen dat je getraind hebt, maar die benchpress is wel netjes.

Nu gewoon goed eten en dan kom je er wel, je moet geen zorgen maken dat je te vet wordt, je bent een ectomorph, dat vet vliegt er zo weer af.

gaat goed ga zo door doe wat met de tips die hierboven staan en het komt goed

Wat een zeikers 10 maand je had er veel meer uit kunnen halen blabla. Waar zijn jullie foto's dan? :rolleyes:

Knappe prestatie en gewoon zo blijven verderdoen :thumbs:

zijn zeker goeie krachtstats indien goed uitgevoerd:p! Je hebt progressie, das het belangenrijkste:D! achteraf heeft iedereen altijd zoiets van ik had er meer uit kunnen halen;), doe zo voort:p

Goeie progressie man, als je nu een goed voedingsschemaopstelt, hard traint en je rust pakt kun je in 6-8 maanden dezelfde progressie weer op je lichaam plakken, dan begint het er al fatsoenlijk uit te zien

Heel netjes al zeg ik het zelf, je benen zijn daarentegen wel om te janken.

Heel netjes al zeg ik het zelf, je benen zijn daarentegen wel om te janken.

Bedankt voor alle reacties, meer eten staat uiteraard bovenaan het lijstje en daar ben ik dan ook hard mee bezig.

Benen willen inderdaad niet echt lekker gaan, maar ben zeker hard bezig om daar verandering in te brengen. Ik boek in ieder geval wel voortgang qua kracht in mijn benen dus die massa zal vanzelf komen met mijn voedingsschema.

Ik wil mijn voedingsschema hier wel neer zetten als dat mag? Ik zou denk ik nog wel wat tips kunnen gebruiken. Kan hem uiteraard ook even onder voeding posten.

Ik train op dit moment 3x in de week maar twijfel toch wel over mijn schema.
A: borst/biceps/triceps
B: rug/schouders/benen

Ik wissel dit dus steeds ABABABAB en heb hier goede progressie mee geboekt qua kracht alleen zit te twijfelen om over te stappen op op 3 daagse split:

Monday Legs/shoulders
Wednesday Back/biceps
Friday Chest/triceps

~Mark

en zit er telkens een rustdag tussen je abab? want zo niet dan is je schema slecht vanwege te weinig rust. Ik zou zeker naar die driesplit gaan of zelf fullbody/ push-pull-benen overwegen;)

Ja sowieso een rustdag tussen de trainingsdagen. Denk dat ik die split ga pakken.

Terug
Naar boven