Fitness Seller

100$ boete voor lopen met Ipod

Gadverdamme, daar kan ik helemaal niet tegen..

Gisteravond kwam er ook zo'n bal binnen. Ralph Lauren shirt aan (kraag omhoog natuurlijk) en slippers. Rond een jaar of 30. Loopt naar het crunchaparaat, gaat er op zitten en gaat bellen. En lekker arrogant kijken. Dat soort mag van mij tegen de muur. Goed dat ik nog geen 1,5 meter van hem vandaan op de lying legcurl ging liggen met mijn bezwete reet whehe

Pff, wanneer worden die gastjes eens aangepakt die met hun phone/mp3 speler in de stad rondlopen met het geluid op de luidspreker?

ik denk dat het verstandiger is om een luidsprekerte hebben ipv die dopjes. met een luidspreker hoor je nog wat er rond je gebeurt en ben je ook niet zo afgeleid imo.
alsje van die oortjes inhebt hoor je totaal nix meer van de buitenwereld en is het al veel gevaarlijker vind ik.

niet alleen zorgt de MP3 voor verkeersslachtoffers

je kan er ook door neergestoken worden .

Het moet niet gekker worden, verbod op de mp3 speler hahahaha

Die dingen zijn juist gemaakt voor onderweg op de fiets of lopend! ALs ik thuis muziek wil dan pleur ik dat ding in de hoek en gooi de CD speler aan....

Land of the free, laat me niet lachen...

Goeie zaak. Laatst bijna een wijf aangereden dat met een ipod liep, liep gewoon rechtdoor zonder te kijken. En dan ook nog dom kijken als je er voorbij rijdt.

Gadverdamme, daar kan ik helemaal niet tegen..

Gisteravond kwam er ook zo'n bal binnen. Ralph Lauren shirt aan (kraag omhoog natuurlijk) en slippers. Rond een jaar of 30. Loopt naar het crunchaparaat, gaat er op zitten en gaat bellen. En lekker arrogant kijken. Dat soort mag van mij tegen de muur. Goed dat ik nog geen 1,5 meter van hem vandaan op de lying legcurl ging liggen met mijn bezwete reet whehe

gewoon ernaast gaan staan en flink brullen:

" GAAN WE NOU NOG TRAINEN OF GA JE BUITEN VERDER LULLEN??"

:D:D:D

Straks worden korte rokjes ook nog verboden...

wat heb je aan een ipod als je hem niet mag gebruiken...

daar dient ie toch voor,om van punt A naar B te gaan met een deuntje muziek...

die fout ligt bij die mensen,ze moeten gewoon beter uitkijken
Mensen willen/kunnen niet meer zelf nadenken en voor zichzelf zorgen. Dan kun je of zo'n kinderachtige maatregel nemen om die mensen tegen zichzelf te beschermen of je laat ze allemaal verongelukken.

wat is de volgende stap,de doven verbieden om buiten te komen? net hetzelfde toch?die horen ook niets...
Het gaat er niet om dat de mensen met muziek niets horen van de buitenwereld, maar dat ze helemaal niets meer van de buitenwereld lijken te merken.
Een dove houdt dan wel zijn ogen op het verkeer...

Hehe, dan worden slechthorende met oordopjes (gehooraparaten dus) ook bekeurd. whoehoe

Terug
Naar boven