Fitness Seller

100Kg benchpress bereikt

de leeuw

Advanced Bodybuilder
Waardering
0
Vandaag voor het eerst in me leven 100kg gedrukt op de flatbench,
en dat ook nog maar eens gelijk twee keer gedaan:cool:

Dit geeft wel voldoening, niet zoveel als de eerste keer over de 100 bij de grote drie: de deadlift in het begin van dit jaar. Maar toch, ik ben tevreden!!
Heel tevreden!!

Ik had na het opwarmen 97,5 kg gedaan, aanvankelijk was de bedoeling dat dit 1 keer zou geschieden. Echter ook maar gelijk twee keer gedaan. Daarna wou ik met een 80kg werksetje beginnen, maar de verleiding was te groot om de 100 te beginnen:D Dus de schijfjes van 10 er weer af, en de twee 20kg jongens erop. En toen maar gelijk de 100kg uit de steunen gelift, op de beneden weg kwam het pas echt in me op dat dit nou de 100kg was:rolleyes: Viel toch een beetje tegen, verwachtte de 100 altijd veel zwaarder:mad: Maar ja dan maar twee herhalingen gedaan ermee. En daarna nuchter verder gedaan met de werksetjes.

Saai verhaal eigenlijk:D

Ik hoor nu eindelijk niet meer bij de groep die alles weet van vertakte ketens aminozuren, maar nog geen 100kg kan bankdrukken;)

Feli dude. Zulke stappen en cijfers zijn idd goed voor je motivatie. ga zo door!

Feli kerel! Dat je maar snel een set van 10 hh met dat gewicht kan pakken!:D

• Topic Starter Topic Starter
Voor de extra info vorig jaar rond deze tijd:

14-12-‘04

50kg*10
60kg*8
65kg*8
70kg*5

en nu anderhalf jaar hiermee serieus bezig.

Mooi werk, 2 keer nog wel! Nu werken aan een werksetje met dat gewicht. :thumbup:

Congratz bro, ik weet nog wel hoe mijn eerste 100 voelde, was echt gelukkig :) Op naar de 5 hh!

gefili

hoop dit in de nabije toekomst ook te gaan reddden zit nu nog op 90kg x5

Wat doe je met dumbbell press, vergeet die ook niet.

de 100 is altijd een mooie grens om te behalen, hup naar de 120 en dan naar de150, die laatste lijkt me echt een tranenmoment.

:thumbup: dat ik snel mag volgen :P

• Topic Starter Topic Starter
Wat doe je met dumbbell press, vergeet die ook niet.

Laatste keer dat ik die heb gedaan was in begin september ofzo. Toen iets van 36kg*6 ofzo maximaal. Waarschijnlijk wel iets voor in mijn volgende schema, helaas gaan de dumbbells maar tot 40kg en is het in de regio de gym met de zwaarte dumbbells. Denk dat ik m dan maar gelijk incline ga doen, is ook weer even geleden dat ik incline uberhaupt een press heb uitgevoerd.
In ieder geval bedankt voor de opmerking!

Goed werk man! Ik zit zefl ook tegen de 100kg drempel aan. Maar op de een of andere manier gaat het iedere keer net niet. En 90 gaat dan wel weer redelijk makkelijk een keer of 4 de lucht in. Maar goede prestatie! Op naar de volgende mijlpaal!

gefeliciteerd!

gefeli:)..ik ben ook weer terug aan het komen, nu weer 4x 100...was voorheen 8x100 en 4x115...maar met geduld kom je heeeel eind:D

Gefeliciteerd dude! Ik hik zelf nog tegen de 95 kilo (6x) aan...maar ik richt me nu ff op het dumbbelldrukken waar ik inmiddels de 40 kilo 6x weg weet te drukken. Dat is bij ons ook de max dus hopen dat de geplande verbouwing gauw plaats zal vinden met de daarbij geplande vervanging van aparatuur en uitbreiding van dumbbells. Op naar de 120! Good luck bro

Lekker jongen, hoe lang train je ook weer?

Ik wist niet dat dat zo geweldig was 100 kilo drukken bij mij in de sportschool drukken ze allemaal rond de 140!

100 kg op de borstspieren doen altijd goed, gefeliciteerd kerel.

Netjes, is toch ergens een magische grens. Nu langzaam het aantal reps gaan opbouwen..

gefeliciteerd man! Oh en kukkeledeh, jij bent ook n monster he...

Terug
Naar boven