MuscleMeat

100Kg benchpress bereikt

Kukkeledeh zei:
Ik wist niet dat dat zo geweldig was 100 kilo drukken bij mij in de sportschool drukken ze allemaal rond de 140!

Ja, en ik druk 5*150kg en bij mij in de gym drukt een gozer 215kg RAW op wedstrijdmanier, wat boeit dat nou wat mensen bij je in de gym drukken? Als je voor de eerste keer 100kg drukt is dat gewoon een goede prestatie voor jezelf. Voor iemand die al een tijd traint is het misschien niet bijzonder, maar voor de Leeuw wel.

Nogmaals gefeliciteerd met de prestatie.

Nu ik nog. Ik zit er tegenaan. De 95kg lukt nog wel, maar 100 is denk ik net wat te hoog gegrepen.

• Topic Starter Topic Starter
Train nu ruim een anderhalve jaar. Waarvan 3 maanden in een gym waar ik praktisch niks kon behalve machines. En @ kullekuh of wat dan ook, iedereen kent genoeg gasten die meer als 100 drukken, maar ook nog veel meer die het niet kunnen. Mag ik vragen met hoeveel kilo jij begon te bankdrukken?

Ik train nu 10 maanden en begon met 50 kilo, ging toen nog kapot hehe.

Nu druk ik 10x 85kg en 5x90. Ik hoop in februari ofzo een keertje of 2 100 te kunnen drukken. Probeer het welleens maar krijg 'm voorlopig nog niet zonder hulp omhoog.

Tja, ik druk pas 10 x 60kg, ben ook net een paar maanden bezig...

Feli, nu vraag je een spotter om je te helpen en je gooit 120kg op de stang, het laten zakken doe je alleen en omhoog laat je je spotter goed helpen, doe dit een drietal weekjes en die 100kg zal gegarandeerd veel makkelijker gaan.

Greetzzzz.

Netjes man!! chapeau!!

proficiat kerel met je grens die je verlegt hebt.. dat het je nog meer motivatie mag geven.
Het wordt hoog tijd dat ik mijn max ook nog eens scherper zet... het is bijna een jaar geleden... zit nu op 2,5kg van mijn max..... binnen 3 maand ga ik er voor.... de 225kg.

• Topic Starter Topic Starter
proficiat kerel met je grens die je verlegt hebt.. dat het je nog meer motivatie mag geven.
Het wordt hoog tijd dat ik mijn max ook nog eens scherper zet... het is bijna een jaar geleden... zit nu op 2,5kg van mijn max..... binnen 3 maand ga ik er voor.... de 225kg.

Dat hoop ik binnen 10 jaar ook te kunnen:D Haha damn respect!!!

train er dan ook al 15jaar voor... gewoon de grens iedere keer verleggen ... good luck

Terug
Naar boven