MuscleMeat

110kg, 15% NATUREL !

Waardering
0
Hoi allemaal,

Hier wat nieuwe fotos uit de cut. Momenteel 110kg op +/- 15%, mijn doel is ongeveer 12%.. binnekort naar de dominicaanse republiek ff lekker uitrusten en dan loop ik een beetje fatsoenlijk op het strand rond bij de latino en american poepekontjes :p

Ik zit momenteel tussen de 3500 en 4000 kilocalorien per dag en heb mijn carbs niet eens ernstig naar beneden gehaald. Ik cardio 4 x per week 20 minuten op een nuchtere maag op 70% van mijn maximale hartslag.

:thumb:

Afbeelding 006.jpg

Afbeelding 008.jpg

Afbeelding 009.jpg

Laatst bewerkt:
Ik geloof je! Ziet er goed uit, succes met cutten.

Heb je ook een bepaald BW voor ogen? Of enkel die 12%?
Ik heb begrepen dat je na de cut gaat kuren (zie je andere topic)?
Iemand met aanleg als jij gaat kuren, beetje vreemd. Toch succes

Heb je ook een bepaald BW voor ogen? Of enkel die 12%?
Ik heb begrepen dat je na de cut gaat kuren (zie je andere topic)?
Iemand met aanleg als jij gaat kuren, beetje vreemd. Toch succes

Wat is daar nu vreemd aan? Mag je alleen kuren als je geen aanleg hebt? ;)

Verder wel eens dat je naturel al best veel hebt bereikt.
Ik zou die status dan ook zo houden.
Buff vind ik het juiste woord;)

Overigens die 15% is met 4 (of6) punts meting gehouden.?

vet% lijkt me wat hoger dan 15%, voor de rest goeie massa, borst loopt ook wat achter op de rest heb ik de indruk

Wat was je vetp. 6 weken geleden toen je 117kg woog?

Massief.

Wat is daar nu vreemd aan? Mag je alleen kuren als je geen aanleg hebt? ;)

Verder wel eens dat je naturel al best veel hebt bereikt.
Ik zou die status dan ook zo houden.
Buff vind ik het juiste woord;)

Overigens die 15% is met 4 (of6) punts meting gehouden.?

Van mij mag iedereen kuren, maar ik vraag me af wat de motivatie van de TS is. Als hij een ultiem droog gespierd fokking beest wil zijn, dan is de kous af. Misschien kan hij wel hetzelfde bereiken zonder kuur aangezien hij veel aanleg heeft?

Ziet er goed uit, beest!

Van mij mag iedereen kuren, maar ik vraag me af wat de motivatie van de TS is. Als hij een ultiem droog gespierd fokking beest wil zijn, dan is de kous af. Misschien kan hij wel hetzelfde bereiken zonder kuur aangezien hij veel aanleg heeft?

naturel behaal je NOOIT wat je met een kuurtje behaalt , dan mag je nog alle suplementen nemen dieje ter beschiking hebt. en aanleg hebben is juist een reden om WEL te gaan kuren ! waarom zou je kuren als je geen aanleg hebt ga dan voetbal spelen

• Topic Starter Topic Starter
Ik kom van 20% af... en inderdaad loopt mijn borst achter vergeleken met de rest :( Maarja :) hebben iedergeval iets om aan te werken.

hey man je hebt per ongeluk NATUREL in je titel gezet.

Ik geloof je wel Wout :thumb: :D
waarom zou dit een kuurders fysiek zijn :dunno:

vet% lijkt me een stuk hoger... zo rond de 22% schat ik

Hahahaha, check nu ook zijn postgeschiedenis. Meneer heeft precies wat sustanon en deca besteld een tijdje terug? Voor een vriend waarschijnlijk?

Goeie fysiek, daar niet van. Maar om nu te gaan liegen op een forum of je kuurt of niet... Triest...

Meer eten!!
Ik mis massa, maja je bent ook een naturel dan heb je dat.. Ga eens naast luppie staan en je bent een midget

Meer eten!!
Ik mis massa, maja je bent ook een naturel dan heb je dat.. Ga eens naast luppie staan en je bent een midget

bullshit :mad: massa isser wel, alleen wat minder in vorm van spier.

maar dat komt heus wel goed, iedereen is beneden begonnen :thumbup:

Terug
Naar boven