MuscleMeat

12.000 vacatures bij topbedrijven in België

• Topic Starter Topic Starter
haha ja ze hebben ook al afspraen gemaakt voor hem al meer dan 10. maar die gast komt soms ruig over en is niet altijd beleefd. hij is gewoon zo. dat doet er veel aan hoor geloof mij ;)

als hij die moeite nog niet wil doen wil hij ook geen werk...

de meesten zijn gwoon te lui om echt te werken...

en ivm die allochtonen(noord-afrikanen enzo), velen krijgen gewoon de kans niet om te werken of ze worden uitgebuit

echt niet hoor die gast wil echt werken. vooral wegenwerken ofzo maar iets anders zou ook goed zijn voor hem. het enige is dat hij altijd een pet aan heeft en hij praat ook heel ruig overkomend. ik heb het hem ook al gezegd dat hij beter wat vriendelijker zou zijn maarja hij wil hem niet aanpassen daaraan..
maar geloof mij die gast wil cht werken uit de diepste grond van zijn hart. maar na een tijdje al die interims en afspraken begint het hem ook te vervelen hoor.

• Topic Starter Topic Starter
echt niet hoor die gast wil echt werken. vooral wegenwerken ofzo maar iets anders zou ook goed zijn voor hem. het enige is dat hij altijd een pet aan heeft en hij praat ook heel ruig overkomend. ik heb het hem ook al gezegd dat hij beter wat vriendelijker zou zijn maarja hij wil hem niet aanpassen daaraan..
maar geloof mij die gast wil cht werken uit de diepste grond van zijn hart. maar na een tijdje al die interims en afspraken begint het hem ook te vervelen hoor.

dus hij wil doodgraag werken maar even een beleefde toon aanslaan tijdens een sollicitatie is te veel moeite...?

dan zet ie ff die pet af en is ie gewoon even vriendelijk tijdens het sollicitatie-gesprek of in het interim-kantoor, kan me niet inbeelden dat dit zo moeilijk moet zijn ...

voor hem wel hij weet gewoon niet wat beleefd is :D die kerel is zo opgevoed enja :D niets aan te doen.. hij zal ooit wel iets vinden hoop ik voor hem want soms werkt hij het eens uit op zijn eigen vrienden en dat is soms wel minder :p

Er zijn werkgevers die zich daar niets van aantrekken, bijv. in de bouw nemen ze iedereen aan die handen aan z'n lijf heeft, uiterlijk speelt geen rol, beleefdheid al helemaal niet. Maar ja je moet wel een beetje Nederlands kunnen praten en bij solicitatie ook wel beetje vriendelijk zijn dat spreekt voor zich. Probleem is dat weinigen nog zwaar werk willen doen, daar wringt het schoentje.

Er zijn werkgevers die zich daar niets van aantrekken, bijv. in de bouw nemen ze iedereen aan die handen aan z'n lijf heeft, uiterlijk speelt geen rol, beleefdheid al helemaal niet. Maar ja je moet wel een beetje Nederlands kunnen praten en bij solicitatie ook wel beetje vriendelijk zijn dat spreekt voor zich. Probleem is dat weinigen nog zwaar werk willen doen, daar wringt het schoentje.

die gast is echt een werker geloof mij.. ik weet ook niet meer hoe het komt hoor :) maarja echt ik hoop dat hij rap iets vind

Terug
Naar boven