Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik zit nu op 1200 ml primo per week waarvan de eerste week is afgerond en ik merk zeker (al is het heel matig) enige hardheid in de spieren optreden. Schijnbaar kickt primo sneller in als je het E7D injecteert dus dat doe ik dan ook.
Ik zit nu op 1200 ml primo per week waarvan de eerste week is afgerond en ik merk zeker (al is het heel matig) enige hardheid in de spieren optreden. Schijnbaar kickt primo sneller in als je het E7D injecteert dus dat doe ik dan ook.
Verry strange 1200mg, 1200mg zal dat wel zijn.
En E7D is standaard, maar 1200mg primo? Is heel veel.

De klassieke typfout ofc.
Ik trek 12 ml uit 10 amps dus inderdaad 1200 mg. Voor primostandaarden is dat niet heel extreem aangezien het een redelijk zwak middel is. Tren @ 500 mg had ik liever gehad maar dat middel trek ik maar voor betrekkelijk korte perioden en het heeft invloed op mijn functioneren. Vooralsnog ga ik deze dosering aanhouden voor ~20 weken in een cut/recomp en als dat me bevalt misschien een bulk met 1000 test, 2000 primo en oxy.
De klassieke typfout ofc.
Ik trek 12 ml uit 10 amps dus inderdaad 1200 mg. Voor primostandaarden is dat niet heel extreem aangezien het een redelijk zwak middel is. Tren @ 500 mg had ik liever gehad maar dat middel trek ik maar voor betrekkelijk korte perioden en het heeft invloed op mijn functioneren. Vooralsnog ga ik deze dosering aanhouden voor ~20 weken in een cut/recomp en als dat me bevalt misschien een bulk met 1000 test, 2000 primo en oxy.
12 ml uit 10 amps zou betekenen dat je ampullen van 1,2 ml per stuk hebt??30 gram/dag is 2.5 kilo op 12 weken. Dat is een heel conservatieve progressie. Op deca en test kun je het dubbele verwachten met flink meer eten. 30 gram heb ik terug gerekend op basis van wat andere mensen rapporteren als gains minus een extra calorietekort. Op 250 gram eiwitten per dag is dat nog redelijk goed imo.

12x7 dagen x 30 gram = 2.520 gram = 2,52 kg.
Is haalbaar
No offence, maar ik volg je eerlijk gezegd niet.12 ml uit 10 amps zou betekenen dat je ampullen van 1,2 ml per stuk hebt??
Je alternatieve bulkkuur vind ik helemaal bizar. Wil je serieus 20 weken lang 24 ml per week wegspuiten? Als je nou toch voor vocht gaat (oxy) zet dan deca of bold naast je test...
Vraag je dit nou echt?
HRT is hormone REPLACEMENT therapie, dus gaat niet om massa pakken maar puur om je hormoonhuishouding te vervangen/optimaliseren. Dat is dus niet voor een bepaalde tijd maar voor altijd.
Waarschijnlijk goedkoper dan menig ander kuurtje dat ik hier zie voorbij komen inclusief alle ancillaries.
Zo duur heb ik ze nog nooit gehad hehe. Succes ermee bro, ben benieuwd hoe 't bevalt. Hoe ga je dat doen met injecteren, bedoel 24 ml zet je niet in 1 keer? HahaWaarschijnlijk goedkoper dan menig ander kuurtje dat ik hier zie voorbij komen inclusief alle ancillaries.