AndroidHealthClinic

12 of 16 weken primo?

Ik zit nu op 1200 ml primo per week waarvan de eerste week is afgerond en ik merk zeker (al is het heel matig) enige hardheid in de spieren optreden. Schijnbaar kickt primo sneller in als je het E7D injecteert dus dat doe ik dan ook.

Ik zit nu op 1200 ml primo per week waarvan de eerste week is afgerond en ik merk zeker (al is het heel matig) enige hardheid in de spieren optreden. Schijnbaar kickt primo sneller in als je het E7D injecteert dus dat doe ik dan ook.

1200ml E7D

Is dit de leven?

Verry strange 1200mg, 1200mg zal dat wel zijn.

En E7D is standaard, maar 1200mg primo? Is heel veel.

Frontload neem ik aan?

Verry strange 1200mg, 1200mg zal dat wel zijn.

En E7D is standaard, maar 1200mg primo? Is heel veel.

De klassieke typfout ofc. :p

Ik trek 12 ml uit 10 amps dus inderdaad 1200 mg. Voor primostandaarden is dat niet heel extreem aangezien het een redelijk zwak middel is. Tren @ 500 mg had ik liever gehad maar dat middel trek ik maar voor betrekkelijk korte perioden en het heeft invloed op mijn functioneren. Vooralsnog ga ik deze dosering aanhouden voor ~20 weken in een cut/recomp en als dat me bevalt misschien een bulk met 1000 test, 2000 primo en oxy.

Ik trek 12 ml uit 10 amps dus inderdaad 1200 mg. Voor primostandaarden is dat niet heel extreem aangezien het een redelijk zwak middel is. Tren @ 500 mg had ik liever gehad maar dat middel trek ik maar voor betrekkelijk korte perioden en het heeft invloed op mijn functioneren. Vooralsnog ga ik deze dosering aanhouden voor ~20 weken in een cut/recomp en als dat me bevalt misschien een bulk met 1000 test, 2000 primo en oxy.

Mensen denken dat het een zwak middel is omdat de gewonnen (spier)massa minder lijkt (geen vocht en vet).

Voor de rest is het een sterk anabool hoor (voor pure spiermassa). Sterke heching en activiteit op androgeenreceptor (zelfde als test ongeveer).

En zonder test erbij al niet aan te reden.

Maar...1000 test, 2000primo en oxy? Wat een ongelooflijke doseringen. En wat win je op die tijd aan spiermassa? Voch en vet niet meetellen.

Wtf man, 2000 primo en 1000 test :') Wat weeg je bij welke lengte man? Moet er niet aan denken om elke week 24 ml in me te knallen hahaa en dan denk ik nog niet eens na over de kosten.

Ik heb nog nooit primo gebruikt maar na zeer extensieve research lijkt dit een middel te zijn dat niet tot serieuze bijwerkingen leidt op doseringen boven de gram. De afvlakking van gains is dus minder dan je zou hebben met een middel als deca en daarnaast drukt het minder op de axis waardoor je zelfs op een gram nog een redelijk goed libido kan behouden.

Qua gains mik ik op 30 gram spiermassa per dag omdat ik onder onderhoud eet en eiwitinname hoog houd; het primaire doel is nog altijd in vetpercentage zakken. De tijd zal het vertellen of dat haalbaar is of niet.

30gram/dag? Dat is 25kilo op 12 weken aan spiermassa :P Beetje onmogelijk.

Hoeveel kom je gemiddeld aan bij zulke doseringen na de kuur? Per dag bijkomen heb ik nog nooit van gehoord.

30 gram/dag is 2.5 kilo op 12 weken. Dat is een heel conservatieve progressie. Op deca en test kun je het dubbele verwachten met flink meer eten. 30 gram heb ik terug gerekend op basis van wat andere mensen rapporteren als gains minus een extra calorietekort. Op 250 gram eiwitten per dag is dat nog redelijk goed imo.

12x7 dagen x 30 gram = 2.520 gram = 2,52 kg.

Is haalbaar

No offence, maar ik volg je eerlijk gezegd niet. :) 12 ml uit 10 amps zou betekenen dat je ampullen van 1,2 ml per stuk hebt??

Je alternatieve bulkkuur vind ik helemaal bizar. Wil je serieus 20 weken lang 24 ml per week wegspuiten? Als je nou toch voor vocht gaat (oxy) zet dan deca of bold naast je test...

Huh, je mikt met 1000 mg test, 2000 mg primo en nog oxy erbij voor 12 weken op 2.5 kg en een beetje minder vet? Of snap ik het nou niet haha.

30 gram/dag is 2.5 kilo op 12 weken. Dat is een heel conservatieve progressie. Op deca en test kun je het dubbele verwachten met flink meer eten. 30 gram heb ik terug gerekend op basis van wat andere mensen rapporteren als gains minus een extra calorietekort. Op 250 gram eiwitten per dag is dat nog redelijk goed imo.

Ah inderdaad, rekenfoutje :p

Maar 2,5 kilo? Nou dat bevestigd mijn theorie alleen maar verder dus. Bij testen 200mg primo-250test e is de winst op 6 weken 3kg pure spiermassa gemiddeld.

Dus die gains zijn niet echt in verhouding met de doseringen.

---------- Post toegevoegd 8 September 2013 om 12:55 ----------

12x7 dagen x 30 gram = 2.520 gram = 2,52 kg.

Is haalbaar

Haalbaar op veel lagere doseringen.

No offence, maar ik volg je eerlijk gezegd niet. :) 12 ml uit 10 amps zou betekenen dat je ampullen van 1,2 ml per stuk hebt??

Je alternatieve bulkkuur vind ik helemaal bizar. Wil je serieus 20 weken lang 24 ml per week wegspuiten? Als je nou toch voor vocht gaat (oxy) zet dan deca of bold naast je test...

Bulken doe ik sowieso nooit langer dan 8 of 10 weken. De 20 weken is voor de cut/recomp.

Hufterig duur kuurtje ook trouwens... :D

Waarschijnlijk goedkoper dan menig ander kuurtje dat ik hier zie voorbij komen inclusief alle ancillaries.

2 vials primo per week is zo om en nabij de 100 eurie per week, test er nog bij :p Zo duur heb ik ze nog nooit gehad hehe. Succes ermee bro, ben benieuwd hoe 't bevalt. Hoe ga je dat doen met injecteren, bedoel 24 ml zet je niet in 1 keer? Haha

Terug
Naar boven