XXL Nutrition

1200 mg Boldenone

zijlstra

Dutch Bodybuilder
Waardering
1
Een trainingspartner wilt in zijn kuur 1200 mg (in tegenstelling van mij 700 mg)per week naar binnen duwen. Zijn 3de kuur en is een reus van een kerel.

Maar dan nog is dat toch niet meer verantwoord???
Heeft iemand hier ervaring mee?

Wat zijn zn stats en wat zet ie ernaast?

Ik ben niet echt onder de indruk van 1200mg boldenone hoor....heb zelf ook op 1250 gezeten en zal de volgende keer richting de 1500mg gaan...

• Topic Starter Topic Starter
zijn stats durf ik niet te zeggen, maar als jij zegt dat jij richting 1500 gaat zal het wel goed zijn;)

Nou...dat beweer ik helemaal niet,bro.

Ik ben wat extremer dus dit moeten gewone mensen absoluut niet nadoen want dat is nergens voor nodig!!;)

Boldenone gaat pas ook goed werken bij hogere doseringen.

Sommigen mensen schrikken bijv ook van 1000 MG primo per week oid. Maar 1000 MG primo is weer heel wat anders dan 1000 MG Tren E.

Zit zelf nu op 800mg per week en begin pas bij deze dosering wat te merken van de vermeende 'eetlustboost'.

Vraag me wel af hoe het zit met de bloedverdikking die Boldone met zich mee brengt. Misschien dat bij hogere doseringen aspirine uitkomst kan bieden.

kzat tijd geleden op iets van 1750mg gezete.....kreeg goed hoge bloeddruk en paar keer bloedneus....is niet echt te vergelijken met test qua gains...meer een fine-tuner

ik zat laatst op 2000 tren e:)

damn 700mg trenA is toch wel mijn max...als ik meer neem kan ik niet meer normaal slape

Testo zei:
Nou...dat beweer ik helemaal niet,bro.

Ik ben wat extremer dus dit moeten gewone mensen absoluut niet nadoen want dat is nergens voor nodig!!;)
kan best kloppen met 127 kilo :eek: ?? als ik het goed gelezen heb

JuggerNaut zei:
Zit zelf nu op 800mg per week en begin pas bij deze dosering wat te merken van de vermeende 'eetlustboost'.

Vraag me wel af hoe het zit met de bloedverdikking die Boldone met zich mee brengt. Misschien dat bij hogere doseringen aspirine uitkomst kan bieden.

Vond dacht ik alleen plaats als je deze naast Deca zou zetten.

• Topic Starter Topic Starter
maar naar mijn mening is het toch zo dat het alleen je axe meer naar beneden drukt en dat de bijeffecten nog hoger zullen zijn,
dus uiteindelijk (na de kuur) doet het meer kwaad dan dat het goed is?

je hebt niet echt meer of minder axis naar beneden drukken, hij gaat toch down.

Die testo is indd net de hulk..
Niet zo sterk maar wel zo liluk:D

Terug
Naar boven