AndroidHealthClinic

1200 mg Boldenone

Iemand ervaring met de combinatie test - tren - bold ?

Nee maar waarom zou je zo'n combi willen doen?

Ik hou niet van moeilijke kuurtjes met van alles erin.

Test is de basis en daar zet je nog wat naast,evt kickstarten met een oral en klaar ben je.

Op het einde mss paar weken opharden met iets erbij en voila....knap kuurtje!

Testo zei:
Nee maar waarom zou je zo'n combi willen doen?

Ik hou niet van moeilijke kuurtjes met van alles erin.

Test is de basis en daar zet je nog wat naast,evt kickstarten met een oral en klaar ben je.

Op het einde mss paar weken opharden met iets erbij en voila....knap kuurtje!

Als je nu een eerste kuur doet testo , dan zal je met 400 mg bold per week en 250 mg test ernaast toch al wel goed gaan denk ik hé ?
Dit dan beide voor een week of 12 .

Ligt eraan wat je stats zijn,bro.

Ik ken gasten die best op zo'n kuurtje gegaan zijn maar dat waren wel gasten van een kilo of 70....zit je al dik in de 80 kilo vind ik 250mg testo en 400mg bol te weinig voor een optimaal resultaat en zeker omdat het je eerste kuur is(waar je normaal het meeste uit kunt halen)zou ik voor zekerheid gaan.

Testo zei:

Ik ken gasten die best op zo'n kuurtje gegaan zijn maar dat waren wel gasten van een kilo of 70....zit je al dik in de 80 kilo vind ik 250mg testo en 400mg bol te weinig voor een optimaal resultaat en zeker omdat het je eerste kuur is(waar je normaal het meeste uit kunt halen)zou ik voor zekerheid gaan.

idd

Ik doe nu 2 weken 1250 Bold en zak daarna af naar 1000 maar kan best weleens omhoog blijven op 1250. Daar komt 750 test bij en 400 Tren e.
Ik heb volgens mij wel eerder test-bold-tren e gehad. Lekker hoor.
Prettige spullen.

Er zit één verschil in met Bold hoog doseren en dat is dat als je je kuur begint met 2 frontloads Bold dan zul je er e.e.a. van merken. Maar als je zoals ik al op de helft van je kuur zit en net Deca/test hebt gehad en overgaat naar Bold/Sust, dan zijn die 2 frontloads Bold peanuts. Om echt profijt van je Bold te hebben zou ik zeker aanraden om altijd te frontloaden.

DBC01 zei:
Ik doe nu 2 weken 1250 Bold en zak daarna af naar 1000 maar kan best weleens omhoog blijven op 1250. Daar komt 750 test bij en 400 trenbolone e.
Ik heb volgens mij wel eerder test-bold-trenbolone e gehad. Lekker hoor.
Prettige spullen.

Er zit één verschil in met Bold hoog doseren en dat is dat als je je kuur begint met 2 frontloads Bold dan zul je er e.e.a. van merken. Maar als je zoals ik al op de helft van je kuur zit en net Deca/test hebt gehad en overgaat naar Bold/Sust, dan zijn die 2 frontloads Bold peanuts. Om echt profijt van je Bold te hebben zou ik zeker aanraden om altijd te frontloaden.

Thanks voor advies...

Testo zei:

Tegen dat het zover is zou ik een 90 kg moeten wegen , february maart zoiets .

DBC01 zei:
Er zit één verschil in met Bold hoog doseren en dat is dat als je je kuur begint met 2 frontloads Bold dan zul je er e.e.a. van merken.

had mn bold ook redelijk hoog gefrontload op 1250 eerste 2 weken en kreeg er ook aardige griep verschijnselen van, kreeg vooral veel spierpijn in me nek, alsof ik kou had gevat.

muscleboy zei:
Iemand ervaring met de combinatie test - tren - bold ?
ja gedaan, kan een hoge bloeddruk veroorzaken...maar opzich wel ok..
maar vind zelf test/tren/(winny of var of masteron) lekkerder..

Terug
Naar boven