muscleboy
Advanced Bodybuilder
- Waardering
- 1
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Testo zei:Nee maar waarom zou je zo'n combi willen doen?
Ik hou niet van moeilijke kuurtjes met van alles erin.
Test is de basis en daar zet je nog wat naast,evt kickstarten met een oral en klaar ben je.
Op het einde mss paar weken opharden met iets erbij en voila....knap kuurtje!
Testo zei:Ligt eraan wat je stats zijn,bro.
Ik ken gasten die best op zo'n kuurtje gegaan zijn maar dat waren wel gasten van een kilo of 70....zit je al dik in de 80 kilo vind ik 250mg testo en 400mg bol te weinig voor een optimaal resultaat en zeker omdat het je eerste kuur is(waar je normaal het meeste uit kunt halen)zou ik voor zekerheid gaan.
DBC01 zei:Ik doe nu 2 weken 1250 Bold en zak daarna af naar 1000 maar kan best weleens omhoog blijven op 1250. Daar komt 750 test bij en 400 trenbolone e.
Ik heb volgens mij wel eerder test-bold-trenbolone e gehad. Lekker hoor.
Prettige spullen.
Er zit één verschil in met Bold hoog doseren en dat is dat als je je kuur begint met 2 frontloads Bold dan zul je er e.e.a. van merken. Maar als je zoals ik al op de helft van je kuur zit en net Deca/test hebt gehad en overgaat naar Bold/Sust, dan zijn die 2 frontloads Bold peanuts. Om echt profijt van je Bold te hebben zou ik zeker aanraden om altijd te frontloaden.
Testo zei:Ligt eraan wat je stats zijn,bro.
Ik ken gasten die best op zo'n kuurtje gegaan zijn maar dat waren wel gasten van een kilo of 70....zit je al dik in de 80 kilo vind ik 250mg testo en 400mg bol te weinig voor een optimaal resultaat en zeker omdat het je eerste kuur is(waar je normaal het meeste uit kunt halen)zou ik voor zekerheid gaan.
DBC01 zei:Er zit één verschil in met Bold hoog doseren en dat is dat als je je kuur begint met 2 frontloads Bold dan zul je er e.e.a. van merken.
Little Me zei:Tegen dat het zover is zou ik een 90 kg moeten wegen , february maart zoiets .
Little Me zei:Tegen dat het zover is zou ik een 90 kg moeten wegen , february maart zoiets .

ja gedaan, kan een hoge bloeddruk veroorzaken...maar opzich wel ok..muscleboy zei:Iemand ervaring met de combinatie test - tren - bold ?
Testo zei: