AndroidHealthClinic

127 Hours

2de, snapte ook niet echt dat hij ze mes gebruikte om die rots weg te proberen te schaven. Hij had ook een tang, had dat mes dan gespaard gebruikt voor de laatste optie.

Maar dat is makkelijk praten vanaf me bureau stoel.

Zat de heletijd hetzelfde te denken, de optie dat je je arm er misschien af zou moeten snijden zal toch al aardig snel door je hoofd heen schieten.
Uit eindelijk doet volgens mij toch vrijwel iedereen het overlevingsdrang is gewoon te sterk.

Als je deze film leuk vind moet je BURIED ook maar eens kijken, vond ik eerlijk gezegd nog wat spannender als deze. Gaat over een vrachtwagen chauffeur in irak die levend begraven wordt door terroristen in een kist.

http://www.youtube.com/watch?v=CscvzM7IQIw&feature=channel

Ziet er goede film uit. Ga hem binnenkort zeker eens bekijken! :D

ik was gister gegaan werd ik geweigerd :( uiteindelijk naar kings speech gegaan was ook echt een mooie film

Afgelopen vrijdag in de bios gezien, zeker een aanrader!
Met het lossnijden keek ik even weg maar daarna was het wel een feel-good film.
Je ziet ook wat er allemaal in hem om gaat als hij vast zit.

Heb deze film ook onlangs gezien. Best wel leuke film maar nu niet om te zeggen: wow! Wel grappig dat wanneer hij zijn arm amputeert, dat elk vrouwtje in de zaal vlug wegkeek :D

Leuke film idd, kon iets meer spanning en wending hebben, maar verder erg goed materiaal weer van Boyle. 8/10

Zat de heletijd hetzelfde te denken, de optie dat je je arm er misschien af zou moeten snijden zal toch al aardig snel door je hoofd heen schieten.
Uit eindelijk doet volgens mij toch vrijwel iedereen het overlevingsdrang is gewoon te sterk.

Als je deze film leuk vind moet je BURIED ook maar eens kijken, vond ik eerlijk gezegd nog wat spannender als deze. Gaat over een vrachtwagen chauffeur in irak die levend begraven wordt door terroristen in een kist.

http://www.youtube.com/watch?v=CscvzM7IQIw&feature=channel

pff heb last van claustrofobie en ik krijg het al benauwd alsk naar die trailer kijk :eek:

Beetje saai. Daarom zou ik hem niet aanraden. Wel prima productie.

Saai vind ik dan weer overdreven uitgedrukt, het is gewoon knap wat deze regisseur met een redelijk dun plot toch nog kan produceren.

Zou me arm er niet zomaar afsnijden als door me hoofd schiet hoeveel eieren ik moest pellen om er guns van te maken (in progress).

Typische film waar het weer draait om 1 moment...

Goeie actie iig, hij is wel meteen wereldberoemd. :D

Ga hem nu kijken , vol grote verwachtingen.
Ik laat jullie weten wat ik ervan vond.

Heb hem gekeken vind het echt een mooie film, snap wel dat sommige hem misschien als langdradig zien.
Maar vind zelf het verhaal echt heel boeiend, geef de film een 8/10

Terug
Naar boven