badboyh
Dutch Bodybuilder
- Waardering
- 30
- Lengte
- 1m78
net ff je voeding bekeken enso waarom pak je nog relatief veel carbs alle weken en vetten blyven gelyk..kzou de vetten omhoog doen en de carbs van begin laag houden tot 200gr en dan laatste 2 weken lekker die hard bikkelen op 50gram carbs...vetten sowieso omhoog doen als je je carbs verlaagt
---------- Post toegevoegd Mon 4 Jun 2012 om 04:58 ----------
en je refeed ook iets aanpassen, meer carbs en minder vetten![]()
Heej, ja das een goeie om vetten te verhogen wanneer de carbs omlaag gaan. Ik heb er zelf ook aan gedacht om de vetten te verhogen op dat moment, maar zat er aan te twijvelen omdat naar mijn gevoel je toch het beste afvalt op kcal verschil + laag in carbs. Ipv vetten verhoog ik de eiwitten, maar omdat de laatste weken echt heel laag in kcal zijn ga ik ze misschien allemaal opschroefen naar 2000kcal met behulp van vetten. Maar zakken naar 50gr carbs per dag ga ik niet doen, zoals ik in OP vertelde wil ik het niet een ketose achtige dieet maken.
Trouwens nu 11 weeks out!
Update training:
vndaag lekker rug gedaan
Lat pulley:
20x 30kg warm up
15x55kg
12x65kg
10x 75kg
8x 85kg
BOR:
20x 50kg warm up
15x 70kg
12x 90kg
10x 100kg
1 arm dumbbell zagen

15x 24kg
12x 26kg
12x 30kg
10x 32kg
Reverse grip pulldown op een hammerstrenght apparaat plate loaded
12x 80kg
10x 100kg
8x 110kg
Dropset
en dan nog 2 achterkant schouder oefeningen op cables totaal 7 a 8 setjes met 15/6 rep range, namen weet ik echt niet

+kwartier cardio opt einde
voeding ging vandaag zeker goed, alles volgends schema. Geen gram meer of minder. Maar heb het gevoel dat ik ''groter/sterker'' word dan het droogtrainen. Denk dat het komt door de relatief hoge carbs inname, maar dit zal natuurlijk na week 8 veranderen
en kon ook niet wachten om 1 dexaprine pil te nemen om ff te checken hoe ik erop ging, en het ging echt als een tierelier hahah