AndroidHealthClinic

13 year old girl Benches 240lb RAW

Ja was raw beltless beardless atg full ROM no arch high bar weightliftingshoesless trainingpants suitless no gear ponytailless PR in de regen.

Geen baard of pigtails ?! Onmogelijk !

---------- Post toegevoegd Tue 19 Mar 2013 om 21:17 ----------

No hate. Gewoon benieuwd naar het record bij rug plat tegen bank en FR.

Welkom in de wondere wereld van het powerliften waar zo'n arch gewoon toegelaten is

Het blijft hoe dan ook sterk, er zijn members hier die het zelfs met zo'n arch en minder ROM niet halen, en kom op, ze is 13, en een meisje ...

No hate. Gewoon benieuwd naar het record bij rug plat tegen bank, greep op schouderbreedte en FR.

Ja want rug plat op de bank en niet archen is echt heel verstandig als je je schouders heel wilt houden... (not srs).
Wat dit meisje doet is extreem en bij een aantal bonden, waaronder de IPF, niet toegestaan (want voeten staan niet plat op de grond en dat kan ook niet bij deze arch) maar daarom nog wel zeer indrukwekkend, zeker gezien de leeftijd. In b4 lulverhaal dat deze arch slecht zou zijn voor je rug.

waar is die kromme rug nu goed voor? om de rom kleiner te maken, of je rug te breken ofzo? lijkt me nergens goed voor

Oke, arch is prima. Serious discussion now. Natural of niet? Ze heeft wel een epic chin. :D

waar is die kromme rug nu goed voor? om de rom kleiner te maken, of je rug te breken ofzo? lijkt me nergens goed voor

Ik ben geen powerlifter, maar ik weet niet beter dan dat de meest 'goede' positie voor de rug tijdens een benchpress is wanneer je je schouderbladen tegen elkaar drukt en je borst uitzet.
Er komt dan dus een arch in je bovenrug , bij de 1 groter dan de ander.
Dit is imo ook de meest veilige manier om te drukken; hoe wil je uberhaupt je borst activeren als je plat op de bank ligt?

Correct me if i'm wrong. Zo heb ik het geleerd.

Veel info als je googled op haar naam MARYANA NAUMOVA

Ze lijkt ook niet gespierd ofzo... Gewoon een redelijk papperig meisje. Verbazingwekkend...

Ofwel propvol anavar wat wel veel kracht geeft zonder mannelijker uit te gaan zien.

Hoe dan ook is het indrukwekkend. Gelukkig bench ik vlot meer. Ben dan ook een man van in de 30 en 108kg....

Ik ga wat huilen.

Full rom of niet; het is beter dan wat ik dagelijks in de gym voorbij zien komen.
Ik vind het wel schattig.

Ik snap het arch probleem niet zo; zolang kont en schouders op de bank blijven is archen gewoon ok.

Omdat ze nu een rom heeft van 2 cm

Kan ze tenminste zelf de appelmoes pot openmaken..

(inb4 de nieuwe deksels)

Terug
Naar boven