- Waardering
- 3.208
No hate. Gewoon benieuwd naar het record bij rug plat tegen bank, greep op schouderbreedte en FR.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ja was raw beltless beardless atg full ROM no arch high bar weightliftingshoesless trainingpants suitless no gear ponytailless PR in de regen.
No hate. Gewoon benieuwd naar het record bij rug plat tegen bank en FR.
No hate. Gewoon benieuwd naar het record bij rug plat tegen bank, greep op schouderbreedte en FR.
waar is die kromme rug nu goed voor? om de rom kleiner te maken, of je rug te breken ofzo? lijkt me nergens goed voor
waar is die kromme rug nu goed voor? om de rom kleiner te maken, of je rug te breken ofzo? lijkt me nergens goed voor
Maryana Naumova | Facebook
www.facebook.com/MaryanachkaMaryana Naumova. 666 likes · 132 talking about this.
Ook echt 666, ik wist dat er iets niet klopte
Fake plates nog niet voorbij gekomen?
Fake plates, sowieso.

Full rom of niet; het is beter dan wat ik dagelijks in de gym voorbij zien komen.
Ik vind het wel schattig.
Ik snap het arch probleem niet zo; zolang kont en schouders op de bank blijven is archen gewoon ok.