AndroidHealthClinic

Dear Fat People

Bezoekers in dit topic

deze is ook mooi: [Link niet meer beschikbaar]
 
Zit wel een kern van waarheid in IMO
 
Mwa, ik vind dat gedoe omtrent acceptatie om dik te zijn belachelijk, maar deze griet is alleen aan het beledigen.

Klopt. Was wel een beetje té, maar hoe wil je die mensen anders het in laten zien.
 
Wel lekker
 
alsof dikke mensen graag dik zijn.

Ja, de realisatie dat ze obesitas hebben wordt steeds minder tot ze het niet eens meer vreemd vinden en er gewoon vrede mee hebben. ze zijn op dat punt ook niet meer tot rede vatbaar en zijn er compleet blind voor. ;)
Hoe denk je anders dat veel van die personen het zo ver laten komen?
 
verslaving
 
Haha sommige dingen waren wel grappig.

Speciale parkeerplaatsen voor dikke mensen helemaal achteraan zodat ze wat kcal verbranden :roflol:
 
dear aandachtshoer,
 
Echt irritant op yt als ze allemaal geknipte stukjes na elkaar doen. Verder waar maken mensen zich druk om? Zwaarlijvigheid is alleen een probleem voor degene die het heeft, het kost de maatschappij netto niet meer, want ze leven ook minder lang waardoor er geen of minder pensioen/andere ziektekosten uitbetaald moet worden. Dit compenseert ruimschoots de ziektekosten mbt obesitas. Zie http://journals.plos.org/plosmedicine/article?id=10.1371/journal.pmed.0050029
 
Kijk, als de overheid begint met een taks op frisdranken omdat de helft van de bevolking te dik is (en te lui om er iets aan te doen) dan wordt het wel mijn probleem
Als dezelfde overheid dan maagverkleiningen terugbetaalt, is dat zelfs nog meer mijn probleem.
 
Op een of andere manier zijn dikke vrouwen ook altijd vreselijk arrogant. Dan is het echt dubbel irritant

Achja, 50 euro is 50euro:P
 
Ik kan er wel om lachen, maar ik voel mij dan ook niet aangesproken. Zwaarlijvigheid (om het netjes te verwoorden) is echt wel een probleem van de huidige maatschappij. Het probleem zal ook alleen maar groter worden omdat de (westerse) wereld de oorzaak zelf creëert en niet oplost. Denk hierbij aan goedkoop eten zonder voedingswaarde, roltrappen, auto's etc. Maar ook het gemak dat gecreëerd wordt qua tv aanbod, alles in 1 smartphone's e.d.
We hoeven niet meer van de bank af te komen en laten ons maar graag hersendood naar een scherm staren.

In dit geval gaat het natuurlijk over morbide obesitas, ik vind dat je je hier ook echt wel voor mag schamen en dat dit niet met de mantel der liefde bedekt hoeft te worden.
 
Veel dikke mensen schamen zich daar dan ook wel voor. Die hoef je dus niet te vernederen.
 
lekkere tits wel

my endy just got a boner :roflol:
2:30
[Link niet meer beschikbaar]
 
Niet lullen, je zou haar keihard doen :D

Mn lul zou ergens in china weer de grond uit komen idd

---------- Post added at 17:40 ---------- Previous post was at 17:40 ----------

oh nee blijkbaar ergens rechtsonder nieuw zeeland
 
Back
Naar boven