MuscleMeat

14 jarige, suplementen

thijsdegrote

Novice
Waardering
0
Lengte
2m
Massa
83kg
Hoi
ik ben 14 ik ben 2 meter lang en 82 kilo (geen grapje)
ik train sinds ik 11 was toen begon ik met push ups iedere dag.
ik train nu bijna 2 jaar met gewichten.
ik lees heel veel dat een proteine shake goed is om te zorgen dat je spieren goed herstellen en kunnen groeien.
ik heb al veel research en weet al welken ik zal nemen als ik weet of het goed is en mag van mijn ouders.

Maar ik had nog een vraag want ik weet niet of het kan met mijn leeftijd, ik lees veel dat het goed is maar wat is jullie mening?

Zou nog maar paar jaartjes wachten en gewoon goed blijven trainen/eten.

In principe ben ik het wel eens met de post boven me,
daarentegen kan het geen kwaad met sommigen supps..

dus ligt er een beetje aan, wat etc...

Laatst bewerkt:
Veel koolhydraten en eiwitten eten. Je kan eventueel een eiwit shake toevoegen om aan je eiwitten te komen maar geen pre workout/creatine ect.

• Topic Starter Topic Starter
Veel koolhydraten en eiwitten eten. Je kan eventueel een eiwit shake toevoegen om aan je eiwitten te komen maar geen pre workout/creatine ect.

Ja dat snap ik, bedankt

---------- Toegevoegd om 15:13 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:52 ----------

Zou nog maar paar jaartjes wachten en gewoon goed blijven trainen/eten.

Dat hoor ik heel veel mensen zeggen, maar wat is daar de reden achter?

Hoi
ik ben 14 ik ben 2 meter lang en 82 kilo (geen grapje)
ik train sinds ik 11 was toen begon ik met push ups iedere dag.
ik train nu bijna 2 jaar met gewichten.
ik lees heel veel dat een proteine shake goed is om te zorgen dat je spieren goed herstellen en kunnen groeien.
ik heb al veel research en weet al welken ik zal nemen als ik weet of het goed is en mag van mijn ouders.

Maar ik had nog een vraag want ik weet niet of het kan met mijn leeftijd, ik lees veel dat het goed is maar wat is jullie mening?

Whey kan wel, multi vitamines, visolie kan ook geen kwaad. Probeer je ouders over te halen elke dag biefstuk te koken, haal je op natuurlijke wijze creatine binnen.

82 kilo vind ik nog meevallen voor een 2 meter lange jongen van 14.

• Topic Starter Topic Starter
82 kilo vind ik nog meevallen voor een 2 meter lange jongen van 14.

ik ben druk bezig om alles omhoog te krijgen :)

---------- Toegevoegd om 15:24 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:23 ----------

Whey kan wel, multi vitamines, visolie kan ook geen kwaad. Probeer je ouders over te halen elke dag biefstuk te koken, haal je op natuurlijke wijze creatine binnen.

oke bedankt ik ga opzoek naar een paar goede.:)

ik ben druk bezig om alles omhoog te krijgen :)

---------- Toegevoegd om 15:24 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:23 ----------

oke bedankt ik ga opzoek naar een paar goede.:)

Multi en visolie kan gewoon huiswerk bij da of kruidvat. Whey op body en fit shop, lekker smaakje uitkiezen :)

ook.
NIET mee beginnen...

Je bent 14 en dus nog in je natuurlijke groei( op naar de 3 meter? ;). Je hebt nog een heel trainingsleven voor je, zorg eerst dat de basis goed is en begin pas later als je het echt! nodig hebt aan supplementen.

Zorg dat je voeding in orde is. Met jouw lengte betekent dat eten als een mother****er. Mocht je niet genoeg eiwitten met voeding halen dan kan je overwegen wat geld aan bodyenfitshop (oid) te geven zodat zij je een pot poeder toesturen.

Terug
Naar boven