XXL Nutrition

14 Year training

hoeveel kiloe mag dat wezen 40-50 ofzo? en wat is je lengte ?

Netje's doe zelf ook aan freerunning :P

goed zo , doet me denken aan mijn fysiek maar toen ik 16 was ;)

Nog niks gebroken met parkour ? Lijkt me supergevaarlijk:p ^^

Goed fysiek maar je broek mag hoger. :thumbs:

Goed gedaan hoor.
Ik ben ook wel benieuwd naar je gewicht en lengte.

• Topic Starter Topic Starter
Netje's doe zelf ook aan freerunning :P

Nice ik woon zelf in hattem enz, ik weeg 62 kg ben 1.70 lang laatst op school gemeten :D

Maarja bedankt voor jullie reacties maar mijn einddoel heb ik eigleijk niet zoveel alleen dat ik een goede althlete wil worden of goed wil kunnen freerunnen :)

ziet er erg goed uit hoor ! Maar ik denk dat de lichtinval ook wel veel doet bij deze foto;):D

Hehe ik dacht ook 14 traings jaren. Verder goed fysiek om mee te beginnen.

netjes . super droog .

beter man;)

train je bij bijsterbosch?

Waarvoor al die lovende commentaren???

Je staat lekker droog knul, maar massa is veeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeer te zoeken. Goed eten, goed trainen en dan wordt het wel wat.

Waarvoor al die lovende commentaren???

Je staat lekker droog knul, maar massa is veeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeer te zoeken. Goed eten, goed trainen en dan wordt het wel wat.

Was jij al een beest op 14 jarige leeftijd dan?
Daarnaast trained hij voor parkour en niet bodybuilding. Dit is een topfysiek daarvoor. Licht, droog, sterk. Effectieve massa :thumb:
Als je wat ouder word komt er vanzelf wat massa bij als je doorgaat met training. Maar nu is dit top. Kijk maar naar het lichaam van bergklimmers. Dat is precies het soort fysiek wat je nodig hebt voor dit soort sport.

Netjes gaat helemaal goedkomen als je begint met vreten en zwaar trainen.

dat gaat zeer goed voor je leeftijd :D

Erg bruut man, zeer netjes voor een 14jarig persoon! blijf zo doorgaan

Nice ik woon zelf in hattem enz, ik weeg 62 kg ben 1.70 lang laatst op school gemeten :D

Maarja bedankt voor jullie reacties maar mijn einddoel heb ik eigleijk niet zoveel alleen dat ik een goede althlete wil worden of goed wil kunnen freerunnen :)
FF een vraagje waarom zit je dan op een BB forum?

Mooie 10-pack kerel.

• Topic Starter Topic Starter
Ja inderdaad, dit forum is er erg vet voor :D
moet ik binnenkort betere foto's hebben ?

Over wat ik nog meer kan trainen.

Terug
Naar boven