MuscleMeat

15 jaar stats

idd zag hem ook pas na lesleyhamburger z'n bericht:

Origineel gepost door tony211
Hey, ik ben een jongen van bijna 15,5 en ik woog 5 maanden geleden 70 kg. (lengte 1.82) Nu weeg ik 81.2 kg na een super schema, 4 of 5 keer per week en extreem goede voeding. Mensen denken dat ik al 2 jaar of langer train en ben extreem breed geworden na zo een korte periode. Nou vroeg ik me af of dit kwaad kan voor me gezondheid, ben 90% zeker al uit me groeispeurt want ben best wel lang voor me leeftijd, heb al baardgroei etcetera.

Ik wissel mijn trainingen erg af, de ene keer licht met veel herhalingen en de andere keer zwaar met weinig herhalingen, de ene keer erg intensief en de andere keer wat rustiger aan. Gebruik Creatine en Eiwitshakes en eet ik alleen maar pindakaas kwak kip ei etc. per dag wel een boterham of 14 met pindakaas.
Krijg extreem veel complimenten over mijn lichaam, mensen denken zelfs dat ik anabolen heb gebruikt.

Maar kan dit kwaad voor me gewrichten etc. ( voer de technieken altijd perfect uit en vraag om hulp als ik iets niet snap ) Gebruik ook een goed schema, dus doe geen fullbody aangezien mij dit geen resultaat oplevert.

Thx!

Jezus heb ik me ziek gelachen bij het lezen van dit topic :)

Terug
Naar boven