XXL Nutrition

15 kg winst met deze kuur

sebastiaanB

Novice
Waardering
0
Lengte
1m85
Massa
94kg
Vetpercentage
13%
Beste DBB broeders

Dit is mijn aller eerste post.
Ik ben al veel langer op de site maar heb nu echt jullie mening nodig.
Het is bijna zomer dit betekend tijd voor mijn 2e kuur.
Me 1ste kuur is niet helemaal lekker gelopen, dit ging om een winstrol only kuur. (5 per dag dosering weet ik niet)
Na 4 dagen flink kuren kreeg ik last van hoofdpijn en kreeg ook mijn urine een hele vage kleur.???
Ik ben dan ook na die 4 dagen meteen gestopt omdat mijn gezondheid het belangerijkste is.

Deze fout maak ik niet nog een keer, ik heb vernomen van een vriend dat het daarom beter is om recht in de spier te spuiten.
ik heb me goed ingelezen over de verschillende soorten aas en denk dat me voorkeur uitgaat naar Test in combinatie met Tren.
dit omdat ik hiermee volgens mijn dealer makkelijk 15 kg spieren kan krijgen.

10 weken kuur
500 gram test
700 gram tren

Ik ben niet dom en doe dan ook een nakuur van 5 weken met nolvadex

Ik durf het zelf niet in te spuiten dus laat dat over aan Johan (vriend van me)
Op youtube hebben we al heel wat filmpjes gekeken van hoe het moet.
Mochten jullie opmerkingen hebben hoor ik het graag mijn eten is helemaal goed dus daar ga ik niet dieper op in.

Hoor het graag van jullie!!

700gram? weet je het zeker

:roflol:

Op 200mg tren lijkt me dat je ook nog wel hard zat gaat om nog maar niet te beginnen over t feit dat tren niet aan te raden is voor een eerste kuur.

Laat die tren gewoon weg, op 10 weken test ga je ook al hard zat.

En anders test 1-12 laten lopen

sorry om je uit dat roesje te halen maar 15kg ga je never nooit overhouden. In 10 weken al helemaal niet.
reken maar op 5/6kg wat je overhoud. ALS je eten echt zo goed is als je zegt.

Weet niet wat ik hier op moet zeggen! je maakt je zorgen over je gezondheid dat staat op 1 zeg je?
Oke dapper dat je dan 500mg test en 700mg tren wilt zetten als eerste inject kuur.. Lees je gewoon in je kan hier alles vinden..

Begin gewoon met test 375mg e5d voor 10 weken of
500mg ew ga je als ik iedereen moet geloven hard genoeg op.

Wel nakuren week 12-15 20mg nolva.

Ik wil zelf na de zomer ook mijn eerste kuurtje doen, lees hier al een tijdje mee en probeer gewoon zo veel mogelijk info te verzamelen lijkt mij persoonlijk ook het verstandigst.
Zit zelf te denken aan e5d test-e 375mg met winny kickstart de eerste 3 weken 50mg ed

Lekkere dealer heb jij, 700mg tren is echt zwaar op je lichaam... ga je eens inlezen idioot.

700mg tren 1st x inject. Die "dealer" van je stel ik mij ook vragen bij.
Als je zegt dat je gezondheid het belangerijkste is had je dit zelf ookal opgezocht en gevonden dat het niet klopte.
beter dit doen:
1-10: Test E 500mg/EW
1-4: 50mg winny of dbol/ED

700 gram test, ik zeg doen. na 20 injects ben je dan in elk geval 14kg zwaarder.

Derp moest stoppen van winstrol door gezondheidsproblemen.
Derp lekker 700 mg tren en met shitload aan test kuren :rolflol:
Het is bijna zomer dus tijd voor een nieuwe kuur? Zielig man :sd: vast zon figuur de na zijn kuur alles kwijtraakt.
En lol at 15 kilo

En je bent een p*ssy geweest dat je bent gestopt door een beetje koppijn.
best gebruikelijk dat je bij je eerste keer orals koppijn krijgt de eerste paar dagen.
paracetamol nemen veel water drinken ff doorheen bijten

:roflol:

Op 200mg tren lijkt me dat je ook nog wel hard zat gaat om nog maar niet te beginnen over t feit dat tren niet aan te raden is voor een eerste kuur.

Laat die tren gewoon weg, op 10 weken test ga je ook al hard zat.

En anders test 1-12 laten lopen
wie o wie kan mij helpen.

7 maanden geleden woog ik 96 kg en vet 9% op stanozolol 40 mg per d. vanwege omstandigheden was ik genoodzaakt te stoppen weeg nu 80 kg vet 7% en wil weer beginnen nu adviseren ze me 10 weken op tren-bol-test 2x per week 300 per keer van ieder en 3x per week win 3ml per week nou zegt een ander weer tren moet je weg laten en win ook en dan stanozolol 50 mg tabs per dag.

graag advies

7 maanden geleden woog ik 96 kg en vet 9% op stanozolol 40 mg per d. vanwege omstandigheden was ik genoodzaakt te stoppen weeg nu 80 kg vet 7% en wil weer beginnen nu adviseren ze me 10 weken op tren-bol-test 2x per week 300 per keer van ieder en 3x per week win 3ml per week nou zegt een ander weer tren moet je weg laten en win ook en dan stanozolol 50 mg tabs per dag.

graag advies

Typ eens met interpunctie, valt niet goed te lezen zo

wie o wie kan mijn adviseren

graag advies

graag advies

is dit het grote kneuzen topic geworden? ben iig in:D
16kg verloren na stanozolol seems legit, en 700gram tren als eerste kuur... nice

is toch simpel, tren is lekker duur en als dealer wil je geld verdienen toch?

is dit het grote kneuzen topic geworden? ben iig in:D
16kg verloren na stanozolol seems legit, en 700gram tren als eerste kuur... nice

Kan ook 13 kilo van natty opgebouwd zijn en hij doelde op gestopt met trainen

---------- Post toegevoegd 5 May 2013 om 17:49 ----------

is toch simpel, tren is lekker duur en als dealer wil je geld verdienen toch?

Had die beter primo kunnen adviseren..?

12 weken 500 test 400 primo levert net zoveel open zal die ook goed op gainen..

Tevens stuk gezonder maar nog steeds veel voor eerste kuur

Terug
Naar boven