sebastiaanB
Novice
- Waardering
- 0
- Lengte
- 1m85
- Massa
- 94kg
- Vetpercentage
- 13%
Beste DBB broeders
Dit is mijn aller eerste post.
Ik ben al veel langer op de site maar heb nu echt jullie mening nodig.
Het is bijna zomer dit betekend tijd voor mijn 2e kuur.
Me 1ste kuur is niet helemaal lekker gelopen, dit ging om een winstrol only kuur. (5 per dag dosering weet ik niet)
Na 4 dagen flink kuren kreeg ik last van hoofdpijn en kreeg ook mijn urine een hele vage kleur.
Ik ben dan ook na die 4 dagen meteen gestopt omdat mijn gezondheid het belangerijkste is.
Deze fout maak ik niet nog een keer, ik heb vernomen van een vriend dat het daarom beter is om recht in de spier te spuiten.
ik heb me goed ingelezen over de verschillende soorten aas en denk dat me voorkeur uitgaat naar Test in combinatie met Tren.
dit omdat ik hiermee volgens mijn dealer makkelijk 15 kg spieren kan krijgen.
10 weken kuur
500 gram test
700 gram tren
Ik ben niet dom en doe dan ook een nakuur van 5 weken met nolvadex
Ik durf het zelf niet in te spuiten dus laat dat over aan Johan (vriend van me)
Op youtube hebben we al heel wat filmpjes gekeken van hoe het moet.
Mochten jullie opmerkingen hebben hoor ik het graag mijn eten is helemaal goed dus daar ga ik niet dieper op in.
Hoor het graag van jullie!!
Dit is mijn aller eerste post.
Ik ben al veel langer op de site maar heb nu echt jullie mening nodig.
Het is bijna zomer dit betekend tijd voor mijn 2e kuur.
Me 1ste kuur is niet helemaal lekker gelopen, dit ging om een winstrol only kuur. (5 per dag dosering weet ik niet)
Na 4 dagen flink kuren kreeg ik last van hoofdpijn en kreeg ook mijn urine een hele vage kleur.

Ik ben dan ook na die 4 dagen meteen gestopt omdat mijn gezondheid het belangerijkste is.
Deze fout maak ik niet nog een keer, ik heb vernomen van een vriend dat het daarom beter is om recht in de spier te spuiten.
ik heb me goed ingelezen over de verschillende soorten aas en denk dat me voorkeur uitgaat naar Test in combinatie met Tren.
dit omdat ik hiermee volgens mijn dealer makkelijk 15 kg spieren kan krijgen.
10 weken kuur
500 gram test
700 gram tren
Ik ben niet dom en doe dan ook een nakuur van 5 weken met nolvadex
Ik durf het zelf niet in te spuiten dus laat dat over aan Johan (vriend van me)
Op youtube hebben we al heel wat filmpjes gekeken van hoe het moet.
Mochten jullie opmerkingen hebben hoor ik het graag mijn eten is helemaal goed dus daar ga ik niet dieper op in.
Hoor het graag van jullie!!

vast zon figuur de na zijn kuur alles kwijtraakt.