he kneusje ik vraag alleen advies niet of je bullshit wil uitkramen

Inb4 ban
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Kan ook 13 kilo van natty opgebouwd zijn en hij doelde op gestopt met trainen
---------- Post toegevoegd 5 May 2013 om 17:49 ----------
Had die beter primo kunnen adviseren..?
12 weken 500 test 400 primo levert net zoveel open zal die ook goed op gainen..
Tevens stuk gezonder maar nog steeds veel voor eerste kuur
ja ik was idd genoodzaakt te stoppen vanwege omstandigheden en ben nu in 7 maanden dus terug bij af.
dit is by the way de 2de kuur een paar jaar geleden ongeveer 4 jaar terug was de eerste
Gewoon paar maanden natty trainen, in de winter weer bulk kuur. Spiergeheugen zorgt aan begin wel voor goede gains zonder aas
Beste DBB broeders
Dit is mijn aller eerste post.
Ik ben al veel langer op de site maar heb nu echt jullie mening nodig.
Het is bijna zomer dit betekend tijd voor mijn 2e kuur.
Me 1ste kuur is niet helemaal lekker gelopen, dit ging om een winstrol only kuur. (5 per dag dosering weet ik niet)
Na 4 dagen flink kuren kreeg ik last van hoofdpijn en kreeg ook mijn urine een hele vage kleur.
Ik ben dan ook na die 4 dagen meteen gestopt omdat mijn gezondheid het belangerijkste is.
Deze fout maak ik niet nog een keer, ik heb vernomen van een vriend dat het daarom beter is om recht in de spier te spuiten.
ik heb me goed ingelezen over de verschillende soorten aas en denk dat me voorkeur uitgaat naar Test in combinatie met Tren.
dit omdat ik hiermee volgens mijn dealer makkelijk 15 kg spieren kan krijgen.
10 weken kuur
500 gram test
700 gram tren
Ik ben niet dom en doe dan ook een nakuur van 5 weken met nolvadex
Ik durf het zelf niet in te spuiten dus laat dat over aan Johan (vriend van me)
Op youtube hebben we al heel wat filmpjes gekeken van hoe het moet.
Mochten jullie opmerkingen hebben hoor ik het graag mijn eten is helemaal goed dus daar ga ik niet dieper op in.
Hoor het graag van jullie!!
jou post heb ik niet eens gelezen, behalve dit is mijn eerste post en het is bijna zomer..... zonder dat ik het verder gelezen heb, raad ik je aan om er niet aan te beginnen, voordat je wat meer kennis hebt![]()
zie mijn posthe kneusje ik vraag alleen advies niet of je bullshit wil uitkramen
En je bent een p*ssy geweest dat je bent gestopt door een beetje koppijn.
best gebruikelijk dat je bij je eerste keer orals koppijn krijgt de eerste paar dagen.
paracetamol nemen veel water drinken ff doorheen bijten
Beste DBB broeders
10 weken kuur
500 gram test
700 gram tren
Ik ben niet dom en doe dan ook een nakuur van 5 weken met nolvadex
Hoor het graag van jullie!!

Zou er helemaal voor gaan!wie o wie kan mij helpen.
7 maanden geleden woog ik 96 kg en vet 9% op stanozolol 40 mg per d. vanwege omstandigheden was ik genoodzaakt te stoppen weeg nu 80 kg vet 7% en wil weer beginnen nu adviseren ze me 10 weken op tren-bol-test 2x per week 300 per keer van ieder en 3x per week win 3ml per week nou zegt een ander weer tren moet je weg laten en win ook en dan stanozolol 50 mg tabs per dag.
graag advies

Dan zak ik je is een goed advies geven. Probeer eerst is door te trainen terug naar 90kg te gaan. Als je daarom al een kuur nodig hebt, is het triestig.
maar als ik van de omschreven kuur gebruik zou willen maken alleen de hoeveelheid naar 400 per week te zetten moet ik tren dan laten vallen of vervangen.
week 1 t/m 10 per week tren-test-bold van ieder 600 per week of dus 400
week 1 t/m 10 50 mg stanozolol per dag
na kuur nolva
en super bedankt alvast voor jullie adviezen
Dit, wat een zielige gast.
---------- Post toegevoegd 7 May 2013 om 10:31 ----------
Gewooon je lichaam helemaal volspuiten man.
Mensen zonder verstand verdienen het toch niet om hier lang rond te lopen. Hoe meer je zet zonder dat je natty nog maar iets berijkt hebt hoe eerder je hopelijk de pijp uit gaat.