AndroidHealthClinic

15 kg winst met deze kuur

Wat een niveau, ik snap waar de stelling : er bestaan geen domme vragen, slechts domme antwoorden, op gebaseerd is.

Aan TS: gewoon tren en bold bij je supplier laten liggen en test op 500 mg voor 10 weken. Misschien een kickstart met winny of dbol, pak je zat op jouw gewicht.

he pannekoek hoe ben jij aan je verstand gekomen of ben jij met een volledig IQ uit het geboortekanaal gekropen. door ervaringen en meningen van anderen word je wijzer. Net als je spelling het is bereikt slimmerik en niet berijkt

Jij bent anders wel een taalkundig genie??
Of zie je niet wat er in jouw zin fout zit?
Ontopic: Dit is niet jouw topic!!! Voor de rest is tren in een eerste kuur niet echt goed voor je. Zeker 700mg/week.

Volgens de nieuwe spelling is het zeker panneNkoek ???

:roflol:

Leuk topic dit...

Check men topic Anabolen.

Mooi man, zulke doses nemen en dan geen woord over een ester. Ik zou niet echt op Tren E hoppen in een eerste cycle, en eigenlijk überhaupt niks nemen als je bang bent voor injecties.

Tuurlijk is het prachtig om gewoon die 4g test/tren/npp/mast te runnen, zeker met een paar iu gh, maar dat moet je niet doen omdat je een keer een ronnie coleman filmpje hebt gezien en nu de breedste man wil worden voor het zomer is.

@TS en die andere held; run gewoon een basic test cycle met een schema waar 15xF 'steroidenfora lezen' in voor komt.

Dit gaat totaal nergens meer over. Lees aub eerst eens wat elke stof met je lichaam doet!
Lees een beginnerskuurlog.
Zoek verdere informatie!

En als laatste : sla je dealer aub tegen de vlakte. Wat een held!

he pannekoek hoe ben jij aan je verstand gekomen of ben jij met een volledig IQ uit het geboortekanaal gekropen. door ervaringen en meningen van anderen word je wijzer. Net als je spelling het is bereikt slimmerik en niet berijkt

Haha, zwakjes om over de spelling van een dyslect te beginnen en zo het onderwerp te ontwijken.

15 kilo spier zegt je dealer? Ik zou een wat eerlijkere dealer zoeken dan bro.
Meer dan 5 kilo pure spiermassa haalt niemand met een kuurtje, eerste kuur wie weer 7-8 maar de rest is vocht en vet.
Als jij 15 kilo pakt met die kuur heb je sowieso je pens winter-klaar gemaakt.

15 kilo spier zegt je dealer? Ik zou een wat eerlijkere dealer zoeken dan bro.
Meer dan 5 kilo pure spiermassa haalt niemand met een kuurtje, eerste kuur wie weer 7-8 maar de rest is vocht en vet.
Als jij 15 kilo pakt met die kuur heb je sowieso je pens winter-klaar gemaakt.

hi la risch !!!

Mannen,
Volgens mij zitten wij hier om elkaar te helpen. Als je ziet dat iemand zijn huiswerk niet goed heeft begrepen dan help je diegene. Iets met uitoefenen van respect en tolerantie naar elkaar toe!

On topic: Ik ben geen Guru maar wat betreft de side-effects van winny lijkt mij het ook handig om te stoppen als je pies niet goed wordt.

Goed topic..:D

Ik kan de TS alleen niet zo serieus nemen, ik heb het hele verhaaltje hardop gelezen en ik denk dat het een overduidelijke troll is....

Mannen,
Volgens mij zitten wij hier om elkaar te helpen. Als je ziet dat iemand zijn huiswerk niet goed heeft begrepen dan help je diegene. Iets met uitoefenen van respect en tolerantie naar elkaar toe!

On topic: Ik ben geen Guru maar wat betreft de side-effects van winny lijkt mij het ook handig om te stoppen als je pies niet goed wordt.

Soms is het beter om juist wat harder te zijn om zeker te weten dat de boodschap overkomt. Ik vind het trouwens vooral hufterig dat die dealer hem zoiets aansmeert.

Terug
Naar boven