Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
he pannekoek hoe ben jij aan je verstand gekomen of ben jij met een volledig IQ uit het geboortekanaal gekropen. door ervaringen en meningen van anderen word je wijzer. Net als je spelling het is bereikt slimmerik en niet berijkt
. Hoofdletters, vraagtekens en punten komen ook niet echt in zijn wereld voor.Ik denk dat die gasten beter af zijn met een beginners topic. Jouw topics zijn een stapje verder IMO
he pannekoek hoe ben jij aan je verstand gekomen of ben jij met een volledig IQ uit het geboortekanaal gekropen. door ervaringen en meningen van anderen word je wijzer. Net als je spelling het is bereikt slimmerik en niet berijkt
15 kilo spier zegt je dealer? Ik zou een wat eerlijkere dealer zoeken dan bro.
Meer dan 5 kilo pure spiermassa haalt niemand met een kuurtje, eerste kuur wie weer 7-8 maar de rest is vocht en vet.
Als jij 15 kilo pakt met die kuur heb je sowieso je pens winter-klaar gemaakt.
Mannen,
Volgens mij zitten wij hier om elkaar te helpen. Als je ziet dat iemand zijn huiswerk niet goed heeft begrepen dan help je diegene. Iets met uitoefenen van respect en tolerantie naar elkaar toe!
On topic: Ik ben geen Guru maar wat betreft de side-effects van winny lijkt mij het ook handig om te stoppen als je pies niet goed wordt.