Fitness Seller

1500 test zonder op te blazen ?

muscle rico

Dutch Bodybuilder
Waardering
24
Lengte
1m75
Massa
96kg
Vetpercentage
10%
hello allemaal , ben een tijdje niet op het forum geweest wegens drukte maar wel al die tijd gewoon getraind.

nou heb ik genoeg met aas geexpirimenteerd en heb zon beetje alles wel gebruikt en heb ff geen zin meer in al die bijstoffen buiten test om . op test voel ik me gewoon altijd happy en goed , zodra ik tren of deca zet voel ik me direct klote en bold en primo zet niet echt zoden aan de dijk dus daar ben ik ook ff klaar mee .
ben vandaag weer de kuur ingegaan met de bedoeling high test only. 1500mg weeks.
alleen ben ik bang dat ik te erg ga opblazen en dat wil ik niet aangezien de zomer eraan komt , hoe kan ik dat voorkomen , veel water drinken - weinig carbs , en evt ???? provi of arimidex of ....wat is nou het beste tegen vocht zonder mijn kuur tegen te werken ?

Testoflesje heeft hetzelfde gedaan met aromasin. Contacteer hem eens of kijk in zijn powerbuilding log.

heb eerder een topic van jou gelezen, vraag was test only of test icm primo of iets dergelijks.
Weet niet of je je eigen topic daarover kunt herinneren, maar is de primo niet bevallen?

heb eerder een topic van jou gelezen, vraag was test only of test icm primo of iets dergelijks.
Weet niet of je je eigen topic daarover kunt herinneren, maar is de primo niet bevallen?

Haha maak je geen zorgen kidmonster :p hoog primo is super

Alles goed ouwe rups?? :-)
Toch masteron ernaast zetten.. ;-) Weinig carbs hoeft niet perse, zolang je maar je zoutinname in de gaten houdt (dus zaken zoals brood en junk vermijden). Verder veel vochtafdrijvende groenten (bleekselderij, asperges, broccoli, tomaten, etc). Veel water, maar niet TE veel, dat werkt averrechts.

Testo doet het idd met aromasin, maar vind dat toch vrij heftig spul. Zou ik niet doen. Mast is toch wel het gezondste dan (vooral voor de gewrichten ;-) ). 250 per week is al voldoende om vochtretentie in bedwang te houden.

10mg aromasin per dag

Toch masteron ernaast zetten.. ;-) Weinig carbs hoeft niet perse, zolang je maar je zoutinname in de gaten houdt (dus zaken zoals brood en junk vermijden). Verder veel vochtafdrijvende groenten (bleekselderij, asperges, broccoli, tomaten, etc). Veel water, maar niet TE veel, dat werkt averrechts.

Testo doet het idd met aromasin, maar vind dat toch vrij heftig spul. Zou ik niet doen. Mast is toch wel het gezondste dan (vooral voor de gewrichten ;-) ). 250 per week is al voldoende om vochtretentie in bedwang te houden.

Wat is 'TE' veel? En waarom werkt dit averechts?

• Topic Starter Topic Starter

primo is leuk ja maar 10 ml in d week , denk toch dat 1500 test meer zal uithalen.

haha ouwe gabber hoest nou ?
dieet gaat lekker hoor , alleen ben toch altijd vrij snel vochtig, zat al te twijfelen om er iets van mast naast te zetten , mischien inderdaad 1500 mg test + 600 mast . net ff lekker over die 2 gram haha

---------- Toegevoegd om 18:58 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:56 ----------

en dit remde niet je kuur af ? want daar gaat het mij eigenlijk om ! niet opblazen maar toch de volle werking van de test , wat vind je van kale zijn idee met mast ?
wat mast erbij en alsnog 10mg aromasin ?

---------- Toegevoegd om 18:58 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:58 ----------

Ik vond zelf masteron niet sterk genoeg werken tegen de bloat.
Die 10mg aromasin per dag zat mijn gains absoluut niet in de weg nee

heb al eens 1000 test + 700 mast gedaan en blies gewoon op als een balon dus naar mijn mening ook niet sterk genoeg tegen vocht .

het word dus 1500 test + aromasin

als ik geen vocht vast hou verhoog ik mischien wel naar 2000mg

thanks en zal af en toe posten hoe het gaat . groeten

Ben benieuwd hoe het bij jou werkt. Ik ga in ieder geval voorlopig alleen nog maar test e nemen icm hgh en aromasin! :)
Heb net als jij veel bijwerkingen van andere middelen.
Met tren al helemaal. Ik vind het hoe ik me dan voel echt niet waard voor wat ik ervoor terug krijg.

Ben benieuwd hoe het bij jou werkt. Ik ga in ieder geval voorlopig alleen nog maar test e nemen icm hgh en aromasin! :)
Heb net als jij veel bijwerkingen van andere middelen.
Met tren al helemaal. Ik vind het hoe ik me dan voel echt niet waard voor wat ik ervoor terug krijg.

t lijkt wel of ik mezelf hoor praten haha dat heb ik dus ook . thanks man

vraag aan testo en muscle,

ikzelf heb nu een kuur met test primo op de planning, in de toekomst test tren mast. Nu zijn jullie beide niet de kleinste ;) en gebruiken alleen test, ff los van hgh etc.

Nu kan ik nog niet zeggen of primo en tren voor mij wel het gehoopte resultaat geven en zo min mogelijk side's. Maar als ik jullie goed begrijp zou over het algemeen test only op een hogere dosis ook gewoon erg goed zijn of begrijp ik het verkeerd?

Doel meer op dat bepaalde soorten aas gebruikt worden met bepaald doel terwijl test gewoon standaard is. Hoop dat jullie mijn vraag beetje begrijpen :)

vraag aan testo en muscle,

ikzelf heb nu een kuur met test primo op de planning, in de toekomst test tren mast. Nu zijn jullie beide niet de kleinste ;) en gebruiken alleen test, ff los van hgh etc.

Nu kan ik nog niet zeggen of primo en tren voor mij wel het gehoopte resultaat geven en zo min mogelijk side's. Maar als ik jullie goed begrijp zou over het algemeen test only op een hogere dosis ook gewoon erg goed zijn of begrijp ik het verkeerd?

Doel meer op dat bepaalde soorten aas gebruikt worden met bepaald doel terwijl test gewoon standaard is. Hoop dat jullie mijn vraag beetje begrijpen :)

Ik heb nog nooit gecut op zo;n test dosering dus kan daar niks over zeggen, maar wat betreft bulken is het voor mij het beste middel. Ik denk dat cutten ook prima erop gaat, maar ik verwacht dat trenbolone dat een sneller resultaat zal geven.

Ik heb nog nooit gecut op zo;n test dosering dus kan daar niks over zeggen, maar wat betreft bulken is het voor mij het beste middel. Ik denk dat cutten ook prima erop gaat, maar ik verwacht dat trenbolone dat een sneller resultaat zal geven.

oke duidelijk, dankje test ;)

waar cut je wel op als ik vragen mag

test is best in mijn ogen en iedere bijstof inderdaad voor een doel he winny geeft een harde look deca voor massa , oxy voor veel kracht etc, maar denk toch dat de basis test is. ken ook genoeg gasten die op 1500 test, zelfs meer ! gewoon een wedstrijd kuur plannen , tot het eind . dit dan wel weer gecombineerd met vochtafdrijvers etc, droog worden blijft toch gewoon een zwaar dieet in combi met supps. als je bv tren primo neemt en je let niet op je eten zal je ook niet droog worden.

test is best in mijn ogen en iedere bijstof inderdaad voor een doel he winny geeft een harde look deca voor massa , oxy voor veel kracht etc, maar denk toch dat de basis test is. ken ook genoeg gasten die op 1500 test, zelfs meer ! gewoon een wedstrijd kuur plannen , tot het eind . dit dan wel weer gecombineerd met vochtafdrijvers etc, droog worden blijft toch gewoon een zwaar dieet in combi met supps. als je bv tren primo neemt en je let niet op je eten zal je ook niet droog worden.

oke dankje voor uitleg,

ben benieuwd wat primo en tren mij gaat brengen, anders altijd nog keer test only kuur kan ook en scheelt vaak enorm qua prijs :)

Terug
Naar boven