Daadkrachtig
Advanced Bodybuilder
- Waardering
- 498
- Lengte
- 1m80
- Massa
- 96kg
- Vetpercentage
- 9%
Dank voor je reactie.
Geen probleem, je mening is duidelijk.
Ik ben toen niet na 'een paar maanden' afgehaakt. Er had meer mee te maken dan enkel die lange dagen en een sportschool welke om 21:30 uur al dicht ging enkel is dat voor mij te persoonlijk om hier te posten. Het was in ieder geval niets lichamelijks en ik sta (en stond) mentaal ook niet op een randje o.i.d. dus dat zit wel goed.
Afhaken is uiteraard sowieso niet de bedoeling. De afgelopen 5 maanden en de resultaten die ik daarin behaald heb zijn juist een enorme motivatie-boost voor me. Het was natuurlijk onvermijdelijk dat de progressie op een geven moment een stuk langzamer zou gaan en nu ik dat punt bereikt heb wil ik dit weer versnellen. Vandaar ook mijn overweging om AAS te gaan gebruiken.
Bedankt voor je reactie, kan ik zeker wat mee. Zou me eerst moeten inlezen omtrent Mast want heb me eigenlijk voornamelijk geconcentreerd op Test en Tren omdat me goed leek om mee te beginnen.
Uit de reacties hier begrijp ik dat Tren niet verstandig is om mee te beginnen dus laat ik dat achterwege. Hoewel ik me afvraag waarom het als 2e kuur niet te 'heavy' zou zijn zoals jij en Testosteronbom aangeven, kan ik me zeker vinden in argumenten welke ik elders gelezen heb (en hier door ment0s) dat het verstandig is te bekijken hoe men op elk middel afzonderlijk reageert.
Ik had ook zeker reacties verwacht dat men van mening is dat ik eerst verder moet zakken in VP maar heb wel besloten dat ik daar niet 'op wil wachten'. Ja, onder andere omdat de zomer eraan komt, ga ik niet omheen draaien. Maar vooral omdat ik ongeduldig ben en sprongen wil maken. Daarbij hoop ik ook dat ik gelijk wat kan zakken in VP tijdens het kuren, daar heb ik best een beetje minder winst in spiermassa voor over.
----------------------------------------------------------------------------------
Als ik het goed begrijp en ik ga (ondanks dat sommigen het er niet mee eens zijn) tóch kuren zou het er zo uit moeten zien:
1-12 Test-E 500mg
1-12 HCG 500iu
14-16 Nolva 20mg of Clomid 50mg
Moest HCG echter niet tot en met de 1e week nakuur, dus eigenlijk t/m week 14?
EDIT: Zoals Galen hier aangeeft: https://forum.bodybuilding.nl/topic...werking-en-gebruik.341481/page-3#post-8087369
Je hebt nog niet voldoende onderzoek gedaan
Anders vroeg je niet tren te nemen voor een eerste kuur
Daar komt bij je gaat zeker weten chubby worden na deze kuur
Dus voor de zomer

Ik schat dat je op de 15-18% eindigd
Succes