MuscleMeat

1500 test zonder op te blazen ?

oke duidelijk, dankje test ;)

waar cut je wel op als ik vragen mag

Laatste cut was:
500mg test e per week
1000mg mast e per week
75mcg t3 per dag
Hier en daar wat clen op het einde

Kan me herinneren dat masteron enanthate me wat tegenviel. Ik had meer kracht behoud of zelfs toename verwacht, maar ik was na 10 weken cutten minder sterk. Toen ik nog tren gebruikte was ik na een cut altijd nog wel ietsje sterker geworden.

Ik heb momenteel niet zo;n zin meer in cutten. Ik wil eigenlijk eerst mijn kracht doel behalen (200 bench, 300 squat, 350 deadlfit) en daarna pas weer goed droog trainen.
Ben ook niet echt vet hoor daar niet van, maar droger is altijd mooier natuurlijk!

Laatste cut was:
500mg test e per week
1000mg mast e per week
75mcg t3 per dag
Hier en daar wat clen op het einde

Kan me herinneren dat masteron enanthate me wat tegenviel. Ik had meer kracht behoud of zelfs toename verwacht, maar ik was na 10 weken cutten minder sterk. Toen ik nog tren gebruikte was ik na een cut altijd nog wel ietsje sterker geworden.

Ik heb momenteel niet zo;n zin meer in cutten. Ik wil eigenlijk eerst mijn kracht doel behalen (200 bench, 300 squat, 350 deadlfit) en daarna pas weer goed droog trainen.
Ben ook niet echt vet hoor daar niet van, maar droger is altijd mooier natuurlijk!

tnx test

ben benieuwd wat een cut op aas met mij doet :)

Alles goed ouwe rups?? :-)
Toch masteron ernaast zetten.. ;-) Weinig carbs hoeft niet perse, zolang je maar je zoutinname in de gaten houdt (dus zaken zoals brood en junk vermijden). Verder veel vochtafdrijvende groenten (bleekselderij, asperges, broccoli, tomaten, etc). Veel water, maar niet TE veel, dat werkt averrechts.

Testo doet het idd met aromasin, maar vind dat toch vrij heftig spul. Zou ik niet doen. Mast is toch wel het gezondste dan (vooral voor de gewrichten ;-) ). 250 per week is al voldoende om vochtretentie in bedwang te houden.

ik denk dat 200 - 250 mast per week geen ruk gaat doen met 1500mg test er naast Kale.
liever 10mg aromasin e/d

Terug
Naar boven