MuscleMeat

16 jarige zoekt een goed trainingspatroon!

Zykto

Novice
Waardering
0
Lengte
1m75
Massa
65kg
Hallo :)

Ik ben 16 jaar en ik ben ongeveer 1 met 75 en 65 kg
ik wil graag mn arm spieren triceps biceps en mn six pack en borst spieren trainen, ik ben al een poosje bezig een goeie training schema en eet patroon te maken maar ik kom er telkens niet uit. ik zou daar graag hulp van willen van ervaren mensen die weten waar ze het over hebben.

als iemand een goede schema en/of eet patroon weet zou ik het heel erg waarden als die het mij even laat weten

alvast bedankt

Wist je al dat een rug ook spieren heeft die je kan trainen? En dat je benen de grootste spiergroep zijn?

• Topic Starter Topic Starter
Wist je al dat een rug ook spieren heeft die je kan trainen? En dat je benen de grootste spiergroep zijn?

Ja dat wist ik wel maar ik heb geen behoefte aan om mijn been spieren te trainen want die zijn al goed ontwikkelt door hardlopen, voetballen en touwtje springen.

Ja dat wist ik wel maar ik heb geen behoefte aan om mijn been spieren te trainen want die zijn al goed ontwikkelt door hardlopen, voetballen en touwtje springen.

Je armen zijn ook al goed ontwikkelt door rukken, ingooien en eten.
Die ook niet gaan trainen.

Gewoon alles trainen gast dus ook benen en rug etc.
verder veel succes verder en welkom :)

Ik zou vooral grote compounds doen, dus oefeningen waarbij je veel verschillende spieren tegelijk gebruikt.

daar zijn squats, deadlifts, bankdrukken, military press, bent over rows, en pullups ideaal voor.

buik apart nog trainen is eigenlijk niet nodig, die pak je zo al genoeg mee bij andere oefeningen.

crouch_peter_20010324_nf_r.jpg

male-marathon-runner.jpg

als je hardloopt of voetbalt hoef je je benen niet te trainen jwt

Voetballers trainen hun benen ook in het krachthonk hoor ;)

Het beste is als je alles traint

stickies lezen

Dan train je je poten toch om beter te worden in voetbal? Hokey? Touwtjespringen? Jwt!

:sd:

Gewoon alle spiergroepen trainen.

Terug
Naar boven