Fitness Seller

16 jarige zoekt een goed trainingspatroon!

buik apart nog trainen is eigenlijk niet nodig, die pak je zo al genoeg mee bij andere oefeningen.

Bullshit. Tuurlijk pak je ze wel mee, maar de meeste mensen die diepe groeven in hun buik willen zullen toch echt gewoon buik moeten trainen.

Bullshit. Tuurlijk pak je ze wel mee, maar de meeste mensen die diepe groeven in hun buik willen zullen toch echt gewoon buik moeten trainen.

+ 1 Een brute sixpack haal je niet uit compounds :rolleyes:

een brute sixpack ga je ook niet krijgen door geen basis massa te hebben, en aan 95% van de mensen die zo een topic starten is dat het geval, je mag nog trainen als je wilt, je mag nog uren trainen voor je six-packje. het zal er niet uitkomen als je geen basis massa en laag genoeg BF% hebt.

daarom dat overal compounds word aangeraden. niet omdat een magere superdude zonder benen een sixpack wilt,
ben je het niet mee eens => www.dutchfitness.com :hello:

een brute sixpack ga je ook niet krijgen door geen basis massa te hebben, en aan 95% van de mensen die zo een topic starten is dat het geval, je mag nog trainen als je wilt, je mag nog uren trainen voor je six-packje. het zal er niet uitkomen als je geen basis massa en laag genoeg BF% hebt.

daarom dat overal compounds word aangeraden. niet omdat een magere superdude zonder benen een sixpack wilt,
ben je het niet mee eens => www.dutchfitness.com :hello:
Een brute sixpack is geen hongerlijdersbuikje held. Compounds leggen een basis, niet de afwerking. ;)

eerst die compounds he.... niet zoals veel mensen doen de helft van je trainings abs gaan doen, da's vrij nutteloos en die tijd kan je beter steken in belangrijkere oefeningen.

eerst die compounds he.... niet zoals veel mensen doen de helft van je trainings abs gaan doen, da's vrij nutteloos en die tijd kan je beter steken in belangrijkere oefeningen.
Ik geloof niet dat ik anders heb beweerd, ja, met compounds leg je een stevige basis. NA mijn trainingen neem ik een kwartiertje tijd om de buik onder handen te nemen, toestellen en crunches, vind ik alles behalve nutteloos, in mijn ogen draait bodybuilding om het totale pakket, en de buik hoort er ook bij.

Oh ik weet uitstekend dat compounds belangrijker zijn en meewerken aan je sixpack, maar het is complete onzin om te zeggen dat je een wrede sixpack krijgt door alleen maar compounds te doen, althans in mijn geval.

Terug
Naar boven