MuscleMeat

16 weken kuur

Bezoekers in dit topic

maikdh

Novice
Lid sinds
30 jan 2020
Berichten
13
Waardering
6
Lengte
1m86
Massa
85kg
Vetpercentage
11%
Beste,

ik ga binnenkort na ongeveer ene jaar off te zijn geweest weer beginnen met een kuur. Deze ziet er zo uit:

week 1-6 dianabol 50mg elke dag
week 1-8 sust
week 1-7 npp

week 9-16 test p
week 9-16 tren a

nakuren met nolva en chlomid.

eten weeg ik niet af, maar aangezien ik een hardgainer / ectomorph ben eet ik gewoon zo veel mogelijk.

bij wakker worden 06:00 blender vol met halve liter melk / water, 4 scheppen Brinta, 1 banaan, 1 schep wey en halve bak kwark.
1e pauze 09:00 halve bak rijst of pasta penne met blikje tonijn
2e pauze 12:30 andere helft van de bak rijst / pasta met tonijn
onderweg naar huis 15:30 halve bak kwark met fruit
avond eten stuk vlees met wat er bij
voor het trainen pre workout
na het trainen whey en een kleine hap

heb meerdere kuurtjes gedaan over de jaren. 1e kuur tabs only Diana, daarna voornamelijk test deca gedaan want ik blijf toch aardig droog tijdens het kuren ondanks deca blijf ik rond de 8% bf. Een kjeer tren kuur gedaan.

Ben benieuwd naar het resultaat.

Alle tips zijn welkom!
 
Ik zou je eten wel afwegen
 
Beetje rare redenering 'eten weeg ik niet af omdat ik een hardgainer' ben. Zou je juist wel moeten doen want hoogstwaarschijnlijk krijg je een zware terugval achteraf, juist omdat je niet goed weet wat je binnen hebt.
 
niet mee eens. altijd zo gedaan en terugvallen nooit extreem last van gehad, gewoon de gebruikelijke paar kilo die iedereen er op achter uit gaat na de qlimax. eet gewoon zo veel mogelijk en kom er altijd mee weg. ik word nooit dik of te vochtig, en blijf altijd redelijk op gewicht.
 
minder snuiven
 
Ben jij een hard gainer omdat je je darmwand ver-vet door te veel melkproducten ?
 
te veel melk producten valt wel mee toch? over een dag een halve liter melk max en een bak kwark
 
In, succes ermee! Ik ben wel ook van mening dat je beter je voeding kan afwegen maar als het werkt voor je is dat in orde
 
niet mee eens. altijd zo gedaan en terugvallen nooit extreem last van gehad, gewoon de gebruikelijke paar kilo die iedereen er op achter uit gaat na de qlimax. eet gewoon zo veel mogelijk en kom er altijd mee weg. ik word nooit dik of te vochtig, en blijf altijd redelijk op gewicht.
Geloof je hoor, vind het alleen een beetje vreemd als dit je 3de kuur is dat je 85kg op 1.86m bent, dan vraag ik me wel af op welk gewicht je begonnen bent met kuren?
 
ik ben nu ongeveer een jaar gestopt met trainen, vanwege blesure en daarna persoonlijke omstandigheden. dus ben erg achteruit gegaan qua fysiek, gewicht en spiermassa. als ik dus zeg dat mijn terugval niet zo groot is na de climax, mijn vocht en vetgehalte niet de overhand nemen en ik redelijk op goed gewicht blijf praat ik over wanneer ik dus wel normaal aan het trainen ben. Nog nooit ben ik zo lang van de gym geweest in alle jaren dat ik train. De stats die je op mn profiel leest op dit moment zijn dus verwaarloosbaar. Normaal gesproken schommel ik tussen de 95 en 100kg. Maar om antwoord te geven op je vraag, toen ik begon met kuren woog ik rond de 75kg.
 
ik ben nu ongeveer een jaar gestopt met trainen, vanwege blesure en daarna persoonlijke omstandigheden. dus ben erg achteruit gegaan qua fisiek, gewicht en spiermassa.
misschien moet je eens proberen om gewoon je koppie erbij te houden, je bord leeg te eten en netjes 4-5 keer per week een serieuze krachttraining te doen.
 
ik ben nu ongeveer een jaar gestopt met trainen, vanwege blesure en daarna persoonlijke omstandigheden. dus ben erg achteruit gegaan qua fisiek, gewicht en spiermassa. als zeg dat mijn terugval niet zo groot is na de climax, mijn vocht en vetgehalte niet de overhand nemen en ik redelijk op goed gewicht blijf praat ik over wanneer ik dus wel normaal aan het trainen ben. Nog nooit ben ik zo lang van de gym geweest in alle jaren dat ik train. De stats die je op mn profiel leest op dit moment zijn dus verwaarloosbaar. Normaal gesproken schommel ik tussen de 95 en 100kg. Maar om antwoord te geven op je vraag, toen ik begon met kuren woog ik rond de 75kg.
Oké, dat is een duiderlijke situatieschets. Kon me op niet veel baseren. Succes verder :).
 
misschien moet je eens proberen om gewoon je koppie erbij te houden, je bord leeg te eten en netjes 4-5 keer per week een serieuze kracht training te doen.
Je koppie er bij houden gaat niet altijd vriendelijke vriend en vind dit ook een misplaatste opmerking gezien jij niet weet wat er gespeeld heeft. Ik ben een gym fanaat en had het graag ook anders gezien. Normaal ga ik 5x per week naar de gym, soms 6x en dan komen we op het laatste puntje van jouw opmerking aan "de serieuze kracht training". Ik heb in wedstrijd voorbereiding gezeten voordat ik geblesseerd raakte en werd getraind door Willem Jonkman. Vertel mij nu nog een keer dat ik is een keer serieus moet gaan trainen. ;)

I rest my case
 
misschien moet je eens proberen om gewoon je koppie erbij te houden, je bord leeg te eten en netjes 4-5 keer per week een serieuze krachttraining te doen.
Luister maat, ik snap dat jij dit goed bedoeld, maar er is één ding wat jij moet weten over anabolen gebruikers en dat is dat het altijd aan de genetics ligt.
Ligt nooit aan voeding, rust of training.
Altijd genetics.
 
Ga eens serieus trainen
 
Je koppie er bij houden gaat niet altijd vriendelijke vriend en vind dit ook een misplaatste opmerking gezien jij niet weet wat er gespeeld heeft. Ik ben een gym fanaat en had het graag ook anders gezien. Normaal ga ik 5x per week naar de gym, soms 6x en dan komen we op het laatste puntje van jouw opmerking aan "de serieuze kracht training". Ik heb in wedstrijd voorbereiding gezeten voordat ik geblesseerd raakte en werd getraind door Willem Jonkman. Vertel mij nu nog een keer dat ik is een keer serieus moet gaan trainen. ;)

I rest my case
oke vriendin; mijn punt is: consistentie is de sleutel tot succes.

Hartelijke groeten aan Willem.
 
Luister maat, ik snap dat jij dit goed bedoeld, maar er is één ding wat jij moet weten over anabolen gebruikers en dat is dat het altijd aan de genetics ligt.
Ligt nooit aan voeding, rust of training.
Altijd genetics.

Exact, goede voeding rust en training zijn ook belangrijk en mag je zeker niet vergeten maar genetics bepalen genoeg
 
Back
Naar boven