AndroidHealthClinic

16 weken kuur

Bezoekers in dit topic

oke vriendin; mijn punt is: consistentie is de sleutel tot succes.

Hartelijke groeten aan Willem.
Is Willem Jonkman niet de Sales Director van Verizon?

Edit, ik wist het:
CAAD58EA-9B3F-4686-A2ED-033248F51275.jpeg

Hoop dat je getraind bent door de juiste Willem, anders had je gewoon een amateur met mooie (sales) praatjes. :roflol: :roflol:
 
Heb je een before pic? (hoofd kan eraf). moet geen gym flex pic zijn.
 
ja komt er nu aan moment
 
Benieuwd naar de foto op deze stats!
 
Naamloos.png


hier woog ik 100kg en zat ik in een deca kuur
 
Eigenlijk benieuwd naar een foto nu, voor je aan je kuur start... Dat je 15+ kg kwijt bent geraakt is dood zonde :(
 
Ik word gewoon genegeerd :sad:

16 weken korte esthers omdat je op deze manier snel van npp (snelle deca) over kan stappen naar tren ace en dus eerst de bulk in kan om vervolgens te lean gainen
 
16 weken korte esthers omdat je op deze manier snel van npp (snelle deca) over kan stappen naar tren ace en dus eerst de bulk in kan om vervolgens te lean gainen
Waarom kan je niet lean gainen op nandrolone?
 
Welke wedstrijd heb je voor in voorbereiding gezeten dan? Het NK ganzenbord?
 
Laatst bewerkt:
16 weken korte esthers omdat je op deze manier snel van npp (snelle deca) over kan stappen naar tren ace en dus eerst de bulk in kan om vervolgens te lean gainen

Ik zou die sus gewoon 16 weken doortrekken ipv te klooien met test prop.
 
Pic is geen referentie van nu, maar je hebt toch al duidelijk ervaring ermee.
Dus ik volg.

Nu kan je nog een lading van DBB leden verwachten die je de les gaan spellen, maar zelf een shit fysiek hebben.
 
Pic is geen referentie van nu, maar je hebt toch al duidelijk ervaring ermee.
Dus ik volg.

Nu kan je nog een lading van DBB leden verwachten die je de les gaan spellen, maar zelf een shit fysiek hebben.
Op dit moment ben ik op werk en kan ik geen foto maken van nu. Maar spieren hebben enigszins geheugen plus dat kuurtje ben ik zo terug waar ik was. Zelf maak ik mij ook niet druk om de meeste commentaar omdat ik weet hoe ik er bij liep en wat ik kan. Ik focus me daarom meer op de opbouwende kritiek van mensen.
 
  • Like
Waarderingen: MDC
Ik zal m’n kritiek proberen op te bouwen, maar soms valt ie om.

405E413F-3BC3-4E23-BBDB-7587637EC080.jpeg
 
Pic is geen referentie van nu, maar je hebt toch al duidelijk ervaring ermee.
Dus ik volg.

Nu kan je nog een lading van DBB leden verwachten die je de les gaan spellen, maar zelf een shit fysiek hebben.

precies dit haha
 
bij wakker worden 06:00 blender vol met halve liter melk 200 kcal / water, 4 scheppen Brinta brinta weegt niets en dit is max 20 gr = 70 kcal, 1 banaan 100 kcal, 1 schep wey 100 kcal en halve bak kwark.125 kcal totaal max 600 kcal
1e pauze 09:00 halve bak rijst of pasta penne met blikje tonijn wat noem je een halve bak rijst? 100 gram gekookt is een aardige bak.. stel dat je dit al eet 350 kcal rijst en 130 kcal tonijn = nog geen 500 kcal
2e pauze 12:30 andere helft van de bak rijst / pasta met tonijn nog geen 500 kcal
onderweg naar huis 15:30 halve bak kwark met fruit 125 kcal kwark + 75 kcal fruit = 200 kcal
avond eten stuk vlees met wat er bij een simpele agv is 200 gr aardappel + 200 gr groente + vlees = ca. 160+50+150 =350kcal.. ruim rekenen dus 400 kcal
voor het trainen pre workout
na het trainen whey en een kleine hap 100 kcal + zoiets als een als de ochtend rijst? dus totaal 600 kcal
600+500+500+200+400+600= ca. 2800 kcal ruim gerekend.. dan ben je geen hardgainer in mijn ogen.. :o

dus ga eens even je voeding bijhouden... en daarbij goed trainen.
Zal je meer opleveren waarschijnlijk dan een kuur... en het zal ook een stuk gezonder zijn.

Het is goed bedoeld maar je kan er zonder kuur veel meer uithalen dan je denkt.
 
Back
Naar boven