Fitness Seller

16wk test

giallo

Dutch Bodybuilder
Waardering
13
Lengte
1m78
Massa
95kg
Vetpercentage
14%
hey,
1 april begin ik een kuur van 16 weken samen met een vriend.
voor beide is dit onze derde (stiekem 4e, maar de eerste telt eigenlijk niet vind ik) kuur.

1-3 100 mg testp eod
1-16 750mg test e ew
3-16 50 mg provi ed
2-17 2x 250 iu hcg ew
18-22 20mg nolva ed

Vorige kuren:

1-2 40 mg dianabol
1-5 400mg tren
1-5 200mg bold
(deze kuur is ons aangeraden door een "professionele bodybuilder" heeft ons ook niets opgeleverd. vanaf dit punt heb ik me ingelezen. smart move btw)

1-4 40mg dbol
1-10 500 mg test e. (ug)

En:
1-12 500mg test e (hg)
1-10 200mg tren e
11-14 50mg winny tabs

ik: 1.78 90 kg
hij: 2.08 128 kg

onze stats post ik zodra we beginnen. dan meten we alles ook even op. zet hem er al vast op voor wie zich er op wil abonneren:)
mochten er nog op of aanmerkingen zijn, dan horen we t graag

Laatst bewerkt:
Succes gozer, ben benieuwd!!

Zou de provi eruit laten btw.

succes, ik volg!

• Topic Starter Topic Starter
Waarom de provi er uit laten als ik vragen mag?

he man ik doe dezelfde kuur :):):)

nice, precies dezelfde?
en ben je al bezig, of moet je hier ook nog mee beginnen.

Als de proviron tegen vocht is dan zou ik die vanaf het begin laten meelopen.

Ja, tegen vocht en meer vrije test. Zou m vanaf week 3 pakken. Als ik eventueel veel vocht zou pakken, gAat dat dan niet weg zodra ik provi pak? Anders moet ik nog even wat bij bestellen

Laatst bewerkt:
Ga je nog cutten voordat je begint? Ben je niet bang te kuren met 15% mbt de zomer?

Nee, ben niet van plan om nog extreem te gaan cutten. Wil de eerste 8 weken richten op massa en de laatste 8 wat meer op de cut

vandaag de eerste gezet. dit wordt m definitief:

1-3 100 mg testp eod
1-16 750mg test e ew
3-16 50 mg provi ed
1-17 2x 250 iu hcg ew
18-22 20mg nolva ed

heb wat last van stijve spieren, maar injects gingen prima.
net nog even gesquat. zodra ik wat begin te voelen post ik wel weer

eindelijk begonnen hehe :D
suc6 bro

Succes!

Abbo'tje, ben benieuwd

even een kleine update:
we zijn beide ongeveer 2 kilo aangekomen in 1 week. wel een lekkere pomp sinds vandaag, maar nog geen spectaculaire krachtgains.
de prop injecties vallen alleszins mee. alleen de eerste keer werd mn schouder enorm stijf. daarna heb ik er weinig last van gehad.
ik zal nu even de 2de enthanaat zetten
keep you posted,

Bijna 3 weken bezig nu. Ben een kleine 4 kilo aangekomen. Nog geen spectaculaire krachtgains of zo, maar alles net even wat vaker en langer door kunnen gaan. Vanochtend een shirt aangetrokken wat ik 3 weken niet gedragen had. Begon al lekker strak te zitten. Donderdag gaat de laatste prop inject erin en vrijdag de 4e enth.
Will keep you posted. Zal binnenkort ook even posten hoeveel mijn kameraad gegroeid is. Heeft zich nog niet gewogen.

---------- Toegevoegd om 10:42 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 10:39 ----------

Ps: ben ook begonnen met proviron. Eigenlijk sinds gisteren, aangezien mijn proviron uit 2 kleuren bestond, groen en blauw. Mocht terug naar supplier, want ze hoorden alleen blauw te zijn. Dus gister met blauwe provi begonnen.

Leuk dat je het effect van een identieke kuur op 2 verschillende mensen perfect zal kunnen meten, ik volg :)

Hey gasten, heb een tijd niet van me laten horen, heb het nogal druk gehad, maar wel gewoon doorgetraind. In de spiegel zie ik de verandering wel, maar qua kilos stagneert het wat. Komt denk ik door de provi, maar ik zal ook mn voeding iets verhogen voor de zekerheid. Vrijdag kan ik mezelf weer wegen, dus dan post ik even precies hoe en wat.

heb nu 6 weken achter de rug. de weegschaal gaf aan dat ik 5 kilo gegroeid ben, maar aangezien ik vanochtend een kilo zwaarder was dan gisteravond houd ik eerst 4 aan tot mn volgende weegmoment.
ik merk wel dat mijn conditie achteruit gaat, dus ik begin langzaam aan alvast met wat cardio vanaf nu.
en vanaf week 8 of 10 wil ik wat meer op droogtrainen richten. nu eerst nog maar even wat massa proberen te pakken.

ow ja, mn vriend had vanochtend geen tijd om zich te wegen, want hij moest een vliegtuig halen. ik laat het volgende week wel even weten wat hij gegroeid is.

Wat merk je van de Proviron?

Terug
Naar boven