AndroidHealthClinic

16wk test

• Topic Starter Topic Starter
Toen ik met provi begon, zijn de kilos erbij wat gestagneerd. Dit komt volgens mij door minder vocht. Verder is mijn libido ook weer iets gedAald, maar dat kan ook gewoon komen doordat ik wat verder in mn kuur ben nu. Qua kracht gaat het wel lekker. Ik zit met squatten al weer bijna op mn oude max

Zit nu precies op de helft. Ben 6 kilo bijgekomen en qua kracht gaat het ook de goede kant op. Vanochtend. 200 kilo gesquat. Had al wel setjes met 170 gedaan, maar was nooit zwaarder gegaan. Ik ga nog even wat kracht en kilos proberen bij te pakken en wat droger te worden. Zal volgende week met wat meer cardio gaan beginnen en die week daarop wat met kh schommelingen nog wat vet kwijt te raken

Lekker hoor!

Thanx

Gisteren een dag geen koolhydraten gehad om wat droger te worden. Wel goed honger 's nachts en vanochtend zo slap als een vaatdoekje. Maar vandaag weer lekker een dag met veel kh's. Wel wat een zware ademhaling vandaag. Gisteren met cardio nog nergens last van. Maar even in de gaten houden dus.

Compleet geen carbs of gewoon wat lager? Kan me niet voorstellen dat 0 carbs iets positiefs kan voortbrengen.

succes met je kuur, gaat lekker hier!!

Die dag had ik heel weinig carbas gehad. Natuurlijk krijg je altijd wel wat binnen, maar ben nu wat minder radicaal in mn carbs aan het snijden. Wou even weten wat dat zou doen, maar aangezien ik mij zo slap voel, kan ik beter wat carbs binnenkrijgen. Wil de cardio ook wat beter. Zie nu in de spiegel wel dat ik iets droger ben geworden. Ow ja, en die druk op de borst kwam doordat ik met het mooie weer iets te enthousiast in een kanaal was gesprongen. Was een beetje verkouden geworden.

Lol in een kanaal gesprongen.
Suc6 man gaat goed zo te lezen.

Terug
Naar boven