Zag dit op de site van pl holland staan. Iemand die heengaat/meedoet? Voor mij dicht bij dus ga er wel even heen denk ik..
19 december 2009: Energym Classic, 3e Nationale wedstrijd te Gramsbergen of Assen, alle WPF klassen A,B,C voor powerlifters, bankdrukkers en deadlifters.
Wedstrijdpunten tellen mee voor de Energym Cup 2009 over alle leeftijdsklassen in het lichtgewicht (< 75), middengewicht (75-90), halfzwaargewicht (90-110) en zwaargewicht (>110).
Uitreiking Energym Cup 2009 voor powerlifters, bankdrukkers en deadlifters.
19 december 2009: Energym Classic, 3e Nationale wedstrijd te Gramsbergen of Assen, alle WPF klassen A,B,C voor powerlifters, bankdrukkers en deadlifters.
Wedstrijdpunten tellen mee voor de Energym Cup 2009 over alle leeftijdsklassen in het lichtgewicht (< 75), middengewicht (75-90), halfzwaargewicht (90-110) en zwaargewicht (>110).
Uitreiking Energym Cup 2009 voor powerlifters, bankdrukkers en deadlifters.

Zelf ben ik ook geen lid en heb al deelgenomen aan meerdere meets bij powerliftingholland. Zelf doe ik niet meer mee aan die meet aangezien het verschil met de geared lifters toch te groot is. Als ik ooit met gear ga trainen, dan zal ik me wel weer voor een meet inschrijven.