- Waardering
- 338
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

We hadden een klein weddenschapje..
Alex verwachtte dat bryan niet boven de 290 zou deadliften..
Ik zei dat er een 290+ deadlift aan zat te komen..
nice lifting van de tsaar!!ben wel super benieuwd naar het andere monster victor!
Was echt nog te zwaar. Had beter 285 kunnen pakken, maargoed een keuze. Tweede beurt 270 wel goed. Dus 270 op de deadlift RAW is heel erg netjes hoor. Banken weet ik niet meer. Ik had tijdens het banken een groot pot bier en twee borden met eten voor me neus...dus

Net terug van de meet. Meet ging over het algemeen wel goed, zelf geen persoonlijke records gezet.
sq: 1x220kg-1x250kg-0x260kg
bp: 0x110kg-1x110kg-1x120kg
dl: 1x240kg-1x270kg-0x300kg
totaal: 640kg
Filmpjes plaats ik nog wel.
Sterk! Goede squat, ik dacht 250 RAW! Deadlift een fail op 3e beurt 300Was echt nog te zwaar. Had beter 285 kunnen pakken, maargoed een keuze. Tweede beurt 270 wel goed. Dus 270 op de deadlift RAW is heel erg netjes hoor. Banken weet ik niet meer. Ik had tijdens het banken een groot pot bier en twee borden met eten voor me neus...dus
![]()
![]()

Oud deadlift pr was 290kg, dus dacht ik laat ik maar kijken hoever ik de 300kg van de grond krijg. Achteraf gezien inderdaad wel kansloos, ik zat er gewoon helemaal door heen op het eind. Benchen is ook niet zo boeiend he![]()

Ja, ok een PR van 290 is netjes. Als je een wedstrijd tactisch benaderd en voor het klassement gaat, kost dat veel punten, maargoed het siert je dat je er zo in staat.
Ennuh...bankdrukken is voor homo's!........hahaha......![]()
![]()

wij poetsen vol trots zijn schoenen
wij laadden vol trots zijn baar
wij zijn trots dat de grote ijzeren tsaar ons zelfs maar gedag wil zeggen.
en jij....jij bent gewoon jaloers, omdat je niet bij het selecte gezelschap van worshippers mag horen
Maar wij laden voor iedereen voor niemand minder graag dan voor een ander.
maar omdat ik die gewichten niet kan tillen

Ehm... IK heb de baar voor hem geladen hoor! Samen met de andere laders maar daar was JIJ niet bij tochMaar wij laden voor iedereen voor niemand minder graag dan voor een ander.
Jaloers, ja dat wel maar niet omdat ik niet bij Bryan in zijn reet zou mogenmaar omdat ik die gewichten niet kan tillen
![]()
Victor was ook sterk, respect voor deze geweldige lifts geheel zonder geardat vind ik nou pas echt sterk.
Maar ach, ik hoef niemand daarvoor bijzondere aandacht te geven daar zit toch zeker niemand op te wachten![]()
ja sorry hoor ik heb ze toch wel alle 5 maar ze werken in ploegendienst
en ik baal als een stekker dat ik moet cutten en dat er dan toch niks overblijft maar daar zal ik jullie niet verder mee lastig vallen![]()