MuscleMeat

19 jaar, 1.95m 70kg

gumball4000

Novice
Waardering
0
hey,

Ik ben een jongen van 19 jaar, 1.95m en 70kg
Ik train al 2 jaar op de fitness, 1.5jr naturel en al 0.5jr met eiwitshakes.
Nu is het probleem dat men ouders helemaal tegen die producten zijn...dus kan ik deze maar nemen als ik ga fitnessen (2-3 keer per week)
Ik eet ook altijd tot ik niet meer kan: veel yoghurt, kippenvlees,...

Ik merk wel dat ik kwa spiervolume een lichtelijke toename zie sinds ik met de shakes ben begonnen.
maar ik zou eigenlijk iets moeten hebben dat ik dagelijks zou kunnen nemen zonder dat ouders dat kunnen merken...dus eerder in pilvorm.

Weten jullie zo geen goed product?
Ik wil in gewicht en spiervolume toekomen.

1,5 jaar naturel en 0,5 jaar met eiwitshakes.. epic! :roflol:

wat eet je op eendag?
protein shakes zijn geen AAS of zo hoor.. ze verrichten echt geen wonderen of zo..

Je bent je ervan bewust dat in een eiwitshake gewoon eiwitten zitten en geen anabolen steroïden of dergelijke?

En wtf, 70kg na 2 jaar trainen? Toen ik begon was ik 69 kilo :roflol:

Melk is dan wel een goed product waar je veel van kan nemen zonder dat je ouders beginnen te huilen

• Topic Starter Topic Starter
1,5 jaar naturel en 0,5 jaar met eiwitshakes.. epic! :roflol:

wat eet je op eendag?
protein shakes zijn geen AAS of zo hoor.. ze verrichten echt geen wonderen of zo..

smorgens: 5-6 boterhammen met nutella of jam
smiddags : 4 boterhammen met vlees, kaas en dergelijke
savondes : altijd vlees en aardappels, groenten,...

tussendoortje rond 4u: 1-2 yoghurts
na avondmaal ook yoghurt
en rond 10u smorgens een koekjes xD

kwa drank:
-smorgens: melk/koffie
- smiddags: water
- savonds: water

en gedurende de rest van de dag ook water, frisdranke en dergelijke probeer ik te vermijden

:roflol: 1.5 jaar naturel en dan al grijpen naar shakes, en 70kg jij moet meer eten man. Ik ben ongeveer evenlang en ben met mij gewicht nog een klein mannetje.

Daar zit je fout mugje, mijn ouders beginnen nu te blaten dat het nergens voor nodig is dat ik 2 liter melk op een dag neem. Dit omdat het 'toch niet wordt opgenomen' etc..

smorgens: 5-6 boterhammen met nutella of jam
smiddags : 4 boterhammen met vlees, kaas en dergelijke
savondes : altijd vlees en aardappels, groenten,...

tussendoortje rond 4u: 1-2 yoghurts
na avondmaal ook yoghurt
en rond 10u smorgens een koekjes xD

kwa drank:
-smorgens: melk/koffie
- smiddags: water
- savonds: water

en gedurende de rest van de dag ook water, frisdranke en dergelijke probeer ik te vermijden

goh je schema zuigt

---------- Toegevoegd om 14:33 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:33 ----------

Daar zit je fout mugje, mijn ouders beginnen nu te blaten dat het nergens voor nodig is dat ik 2 liter melk op een dag neem. Dit omdat het 'toch niet wordt opgenomen' etc..

2l melk ? :roflol:

Leg eens uit als je nog kan opstaan van de grond van het lachen???

Beginnen ze daar nu nog over terwijl je 19 bent? Maar goed dan moet je proberen het idd uit te leggen hoe het in zijn werk gaat...

• Topic Starter Topic Starter
wat raden jullie mij aan?
Ik eet echt tot er niets meer bij kan...

Beginnen ze daar nu nog over terwijl je 19 bent? Maar goed dan moet je proberen het idd uit te leggen hoe het in zijn werk gaat...
Ja klopt..
Nee ik ben wel redelijk goed met mijn mannetje staan en ik laat mij niet snel van de wijs brengen.
Ik blijf het ook gewoon drinken, maar alles dat ik opnieuw ga uitproberen moet ik wel uitleggen, wat logisch is want ze willen dat ik wel gezond blijf. En het is hun geld (haal zelf ook wat als het op is, maar betaal niet alles zelf omdat ik nog student ben).
Maar ik heb ze al overtuigd..

Weet jij btw waarom lil priest moest lachen om mijn 2L melk?

---------- Toegevoegd om 14:46 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:44 ----------

@ TS, heb je überhaupt de sticky's hier al doorgelezen over hoe je honger kan kweken, oftewel voeding opbouwen?
Ik denk dat je voeding niet in orde is, dan wel je training, simpelweg omdat je weinig vooruit gaat gok ik zo..

Ja klopt..
Nee ik ben wel redelijk goed met mijn mannetje staan en ik laat mij niet snel van de wijs brengen.
Ik blijf het ook gewoon drinken, maar alles dat ik opnieuw ga uitproberen moet ik wel uitleggen, wat logisch is want ze willen dat ik wel gezond blijf. En het is hun geld (haal zelf ook wat als het op is, maar betaal niet alles zelf omdat ik nog student ben).
Maar ik heb ze al overtuigd..

Weet jij btw waarom lil priest moest lachen om mijn 2L melk?

JWT van melk ga je groeien janguh.

het is gewoon de samenhang van je schema en dan die 2l melk erbij zetten die melk is echt het enigste voedingsmoment dat je enigszins nog wat aan heb.

moeilijk uit te leggen maar als je kennis heb van voedingsschema's zal je ook zeggen dit is een dikke fail

het is gewoon de samenhang van je schema en dan die 2l melk erbij zetten die melk is echt het enigste voedingsmoment dat je enigszins nog wat aan heb.

moeilijk uit te leggen maar als je kennis heb van voedingsschema's zal je ook zeggen dit is een dikke fail
Janguh, ik ben niet de TS en dat is NIET mijn voedingsschem..
Volgens mij heb je die nog niet eens gelezen..
dus dikke fail voor jou?

hhahaha epic stupidity :roflol:

ice leovince is niet de TS

edit: op dit soort momenten begrijp ik opeens dat sommige mensen écht zo stom kunnen zijn dat ze per ongeluk een mannelijke h**r nken

hhahaha epic stupidity :roflol:

ice leovince is niet de TS

edit: op dit soort momenten begrijp ik opeens dat sommige mensen écht zo stom kunnen zijn dat ze per ongeluk een mannelijke h**r nken
Dankje..
Hij had me bijna zover dat ik mezelf spreekwoordelijk achter mijn oren zou krabben..

TS je moet nog veel meer eten want je eet niet veel voor je lengte.

Ga gewoon heel veel lezen en post dan een goed voedingsschema. Je moet in ieder geval veel meer eiwitten eten.

voeding IS de grootste anabool..

:roflol:
Lil Priest zat nog te denken aan zijn avontuurtje bij de wallen

Terug
Naar boven