MuscleMeat

19 jaar, 1.95m 70kg

gumball4000

Novice
Waardering
0
hey,

Ik ben een jongen van 19 jaar, 1.95m en 70kg
Ik train al 2 jaar op de fitness, 1.5jr naturel en al 0.5jr met eiwitshakes.
Nu is het probleem dat men ouders helemaal tegen die producten zijn...dus kan ik deze maar nemen als ik ga fitnessen (2-3 keer per week)
Ik eet ook altijd tot ik niet meer kan: veel yoghurt, kippenvlees,...

Ik merk wel dat ik kwa spiervolume een lichtelijke toename zie sinds ik met de shakes ben begonnen.
maar ik zou eigenlijk iets moeten hebben dat ik dagelijks zou kunnen nemen zonder dat ouders dat kunnen merken...dus eerder in pilvorm.

Weten jullie zo geen goed product?
Ik wil in gewicht en spiervolume toekomen.

1,5 jaar naturel en 0,5 jaar met eiwitshakes.. epic! :roflol:

wat eet je op eendag?
protein shakes zijn geen AAS of zo hoor.. ze verrichten echt geen wonderen of zo..

Je bent je ervan bewust dat in een eiwitshake gewoon eiwitten zitten en geen anabolen steroïden of dergelijke?

En wtf, 70kg na 2 jaar trainen? Toen ik begon was ik 69 kilo :roflol:

Melk is dan wel een goed product waar je veel van kan nemen zonder dat je ouders beginnen te huilen

• Topic Starter Topic Starter
1,5 jaar naturel en 0,5 jaar met eiwitshakes.. epic! :roflol:

wat eet je op eendag?
protein shakes zijn geen AAS of zo hoor.. ze verrichten echt geen wonderen of zo..

smorgens: 5-6 boterhammen met nutella of jam
smiddags : 4 boterhammen met vlees, kaas en dergelijke
savondes : altijd vlees en aardappels, groenten,...

tussendoortje rond 4u: 1-2 yoghurts
na avondmaal ook yoghurt
en rond 10u smorgens een koekjes xD

kwa drank:
-smorgens: melk/koffie
- smiddags: water
- savonds: water

en gedurende de rest van de dag ook water, frisdranke en dergelijke probeer ik te vermijden

:roflol: 1.5 jaar naturel en dan al grijpen naar shakes, en 70kg jij moet meer eten man. Ik ben ongeveer evenlang en ben met mij gewicht nog een klein mannetje.