XXL Nutrition

1e BRIDGE

Ano_81_6

Dutch Bodybuilder
uitgeschakeld
Waardering
21
Lengte
1m95
Massa
106kg
Vetpercentage
8%
Momenteel nog bezig met de volgende kuur:

Test E 1-12 750 mg
Primo 1-8 600 MG
WInstrol Depot 8-12 100 MG EOD

Ik ben inmiddels zo'n 6 kilo aangekomen en 1 % in vet gedaald. Kracht is behoorlijk toegenomen. Voor mijn gevoel heb ik het idee dat ik NU PAS lekker aan het knallen ben, en we zijn ruim 2 maand verder. Ik weet van meze3lf dan ook dat ik best traag reageer, en vaak de weken na einde kuur nog even lekker doorkletter naar een "piekmoment"

Merk wel dat ik knoeperdje hard ben geworden en GEEN vocht vasthoud. Ik ben een blij man met wat ik tot nu toe bereikt heb. Is dit dan het "what u see is what u get effect"? :D
Vandaag de eerste winstrol inject gezet, deze gaat 30 dagen op 100 MG EOD.........als slagroom op de taart.

HCG heb ik niet genomen deze kuur, ik moet zeggen dat mijn ballen wel iets gekrompen zijn, maar niet extreem. Qua sides is deze kuur echt super. 0.0 last van opmerkjelijke zaken, afgezien van de extreme zweetpartij tijdens de training. Owjah.......heb wel het idee dat haargroei 3 x sneller gaat dan normaal. Vaker scheren en klaar is kees :D

Half januari moet mijn project afzijn. 110 kilo en nog 1% vetvermindering zou echt geniaal zijn. Dat houd in dat ik 10 kilo gewonnen heb, en 2% in vetpercentage ben gedaald.........qua gains zou dit mijn beste resultaat tot dusver zijn. Ik bespeur geen vocht, dus het lijken gene valse kilo's te zijn.

Ik ben dan van plan om voor het eerst te gaan bridgen. Hoe zit dat exact met de nakuur? Kan ik half januari beginnen met m'n nakuur (nolvadex) en ondertussen elke week 250 mg test zetten voor een week of 8-10 om dan vervolgens weer een kuur in te vliegen?

Hier zijn ook vast meerdere wegen die naar Rome leiden? Wat is wijsheid? Iemand ervaring?

Niet nakuren bro als je bridged.

Gewoon einde cycle nu een bridge en dan na die 8 (redelijk lang imo) weken terug knallen.

• Topic Starter Topic Starter
wat is beter dan? 6 weken, en dan test op 250 of hoger?

Bridge is geen na kuur...
In jou geval zou ik test op 500 zetten...voor 4 weken...dan weer omhoog en b.v. tren en/of mast toevoegen...
Maar dat kan natuurlijk ook bold primo dk of nnp zijn...
Wat is je doel?nog verder zakken?of meer massa?januari is nog best vroeg om heel laag te gaan zitten...maar ja...weet je zeker dat je goed droog de zomer in gaat!
Aan je stats te zien zou ik voor massa gaan...(droger hoeft nu nog niet imo)
Zou tren er bij pakken...
750/1000 test Miss voor sust gaan...
Tren op 400...weekje of 10 !!!knallen maar!

Laatst bewerkt:
Bij mijn weten 6 weken op 125mg testE en dan terug knallen,

4 weken zou te kort zijn,minimum 6 weekjes ;)

En geen "nakuur" tijdens BRIDGE...

Laatst bewerkt:
@melvin: Waarom 500 MG en niet zoals flip fluitketel zegt een lagere dosis?

Mijn doel? Tsja......er goed bijlopen, zo groot en drog mogelijk, maar dat is niet uniek denk ik hier? Die ambitie hebben we allemaal? :D Er vanuitgaande dat ik op 106 kilo zou blijven heb ik zo'n ruime 8 kilo gepakt met deze kuur. (+ 6 kilo , - 2% vet) zou een doel zou clean bulk zijn.
Ik ben droog genoeg bij 8%, lager hoeft echt niet, heb geen wedstrijdambities of iets dergelijks. Aankomen is al niet makkekijk hier.....

Op Tren reageer ik slecht, Deca is een kiloknaller hier, maar tevens een libidokiller dus not done hier, en masteron voegt ook niets toe hier. Met Primo heb ik tot op heden de beste ervaringen!
Feit dat ik slecht reageer op tren is maybee de 400 mg per week? Tezamen met 500 mg test was dat mn 3e kuurtje geloof ik toen ik 90 kilo was ofzo. Hegtige sides en slechte nachtrust, maar weinig gains? Voeding zat destijds RUIM boven onderhoud ( 5000 Kcal)

ZOu een fikse verhoging (gram test en 800 MG tren voor een week of 10) dan geen zoden aan de dijk zetten en mij laten doorknallen naar 115? :D Uiteraard in combinatie met een verhoging van voeding (500 Kcal boven onderhoud)

Zoiets ? :D
1-10Sustanon 250 MG EOD OF Test cypionaat 1000 MG/wk
1-8 Tren 800 MG wk
1-4 Dianabol 50 mg/dag

Op dianabol reageer ik super, schone gains, goeie krachtvooruitgang, en GEEN vocht. Dit in tegenstelling tot 80% op dit forum, maar ja.........elk lichaam is anders he, en aangezien ik al wat gespeeld heb met de meeste middelen weet ik wel waar ik wel of niet goed op reageer

Laatst bewerkt:
Je reageerd slecht op tren?
De gains vallen tegen?
Kun je idd eerst voor 600 gaan...ik reageer super op tren...maar ieder lichaam is anders...
Nou ik ben zelf al n jaar on(13maand)
Maar ik wist van te voren dat het zo'n lange kuur zou worden...
Dus ik ben begonnen op 250mg test...voor de eerste 20 weken...
Daarna 500... Nu de laatste 10 weken op 750...maar test blijft straks 500 bij mij...
de mast en tren die ik op het moment pak gaan er Over 4 weken...dan weer 4 weken test only...dan moet ik maar weer eens kijken... Zat zelf aan M Tren te denken...eens proberen...

Wat je zegt........kennelijk is tren voor mij geen gouden goedje OP 400 MG? :D

600 is ook maar een kleine verhoging. Ik zou dan liever 800 doen, doe iets goed of niet? Ik heb toch sterk het idee dat naarmate je groter word en meer gebruikt je hoger zult moeten doseren om merkbare gains te blijven maken. ( strakke voeding en rust buiten beschouwing gelaten) ;)

Op DECA knalde ik trouwens echt als een idioot..200 MG/week haha.....maar heb ook nog nooit zo'n terugval gehad als daarna, zowel in gains als libido......en dat is toch wel belangrijker dan wat exra kilo's vlees. AL die andere exotische ( mast, test prop etc)middelen dragen weinig bij hier...alhoewel ik nog moet afwachten wat winstrol depot hier gaat doen over een aantal weken.

En wat ik al zei: dianabol only 6 weken op 50 mg.............wat een killer was dat!
Melvin, why de bridge op 500? en niet lager?

Laatst bewerkt:
Wat je zegt........kennelijk is tren voor mij geen gouden goedje OP 400 MG? :D

600 is ook maar een kleine verhoging. Ik zou dan liever 800 doen, doe iets goed of niet? Ik heb toch sterk het idee dat naarmate je groter word en meer gebruikt je hoger zult moeten doseren om merkbare gains te blijven maken. ( strakke voeding en rust buiten beschouwing gelaten) ;)

Op DECA knalde ik trouwens echt als een idioot..200 MG/week haha.....maar heb ook nog nooit zo'n terugval gehad als daarna, zowel in gains als libido......en dat is toch wel belangrijker dan wat exra kilo's vlees. AL die andere exotische ( mast, test prop etc)middelen dragen weinig bij hier...alhoewel ik nog moet afwachten wat winstrol depot hier gaat doen over een aantal weken.

En wat ik al zei: dianabol only 6 weken op 50 mg.............wat een killer was dat!
Melvin, why de bridge op 500? en niet lager?
Test is niet zo belastend...en met 125 onderdruk jj eigen aanmaak ook...dan beter op 500 houden...zul je zien dat je ook in de tussen periode nog kwalitijd gains maakt...schaal loopt iets terug...volume ook...maar wat er over blijft is kwalitijd!
Als je op dk zo lekker ging zou ik die pakken en daarna nog ff test door blijven zetten...vang je die klap dus op!

500 mg test is geen bridge man

125-250 mg afhaneklijk van je stats.

Idd, zowel 125 als 500 onderdrukt, maar ik heb het gevoel dat op 125/250 je lichaam weer een beetje tot rust komt, waardoor de 2e kuur beter/harder aanslaat..

voor 6 weken?

hou het tussen de 6-8 weken.. Je voelt vanzelf wel wanneer je klaar bent voor deel 2 (lees: stabiele weegschaal, geen krachtverlies meer, etc).. Ik denk dat je dan het beste resultaat behaald, je lichaam eerst even de tijd geven te stabiliseren, en daarna weer wakker schudden met een 2e knal kuur ;)

100mg test e voor 6 weken. Daar hou je echt wel alles mee vast hoor
Ik zou ook wat hcg gaan zetten als je zo lang ON blijft, 500iui per week

Hoeveelheid test verschillen de meningen duidelijk dus nog over ;)

Ik zeg 250 bij zijn gewicht.

HCG zou ik ook pakken inderdaad..

250 lijkt mij prima..is ook precies 1 ampul ;)....WHy de hcg?

250 lijkt mij prima..is ook precies 1 ampul ;)....WHy de hcg?

Vraag ik me ook af...
Zou alleen laatste weken voor je nakuur hcg pakken...je gaat toch geen maanden hcg gebruiken...
Elke dag 1 x klaar komen houd mijn ballen prima op pijl...
En het stimuleerd ook de erectie...als ik n week niet klaar ben gekomen merk ik dat ik m moeilijker hard houd...
Nu nergens last van en hij doet het prima!!!

Terug
Naar boven