XXL Nutrition

1e BRIDGE

Hij noemt het n must!?!?
En dan post hij er meteen een voor de meeste mannen enorm belangrijke reden bij om het niet te doen...
Gaat nergens over imo!!!
Zelf voor Flip is dit raar!!!en dat zegt wel wat imo!!!

Hij noemde het inderdaad een must, hij vermeld er wel meteen dus bij dat je dit niet moet doen als je nog een kinderwens hebt.
Overigens ook niet nodig om zoveel uitroeptekens te gebruiken.

Jij bent te jong voor deze sectie om te posten lees regels.

Ga jij nou maar met je Lego spelen!

EDIT: K*t, was ook nog een page 3, je was me voor suwardi haha:rolleyes:

Mag gewoon posten hoor, you mad bro?

Als je tijdens een kuur,en dan bedoel ik lang en zwaar kuren terug je ballen

terug op grootte wil laten komen wel ja...daarentegen als je ng kleintjes wil is

kuren op zich al niet goed en moet je niet direct na een kuur aan kinderen beginnen...excuse me if i'm wrong Mr Melv.

---------- Post toegevoegd Wed 14 Dec 2011 om 14:37 ----------

waarom zou je niet direct aan kinderen kunnen beginnen na een kuur? stel dat je eigen hormoonproductie weer een beetje op gang is gekomen, dan moet het toch gewoon kunnen?

waarom zou je niet direct aan kinderen kunnen beginnen na een kuur? stel dat je eigen hormoonproductie weer een beetje op gang is gekomen, dan moet het toch gewoon kunnen?

ben even aan het zoeken, was ergens een artikel die aantoonde dat na een redelijke kuur 70/100 zaadcellen een afwijking hadden, en een kind verwekken met 70% kans op een genetische afwijking...

+

Het anabolenkuurtje verminderde het aantal normaal gevormde zaadcellen met 74 procent, en verdubbelde het percentage misvormde zaadcellen.

http://www.ergogenics.org/julienbaker.html

• Topic Starter Topic Starter
Uiteraard............daar zijn honderdduizenden voorbeelden van.......uiteindelijk zal je lichaam wewer herstellen, in ieder geval zeker met die recreatieve kuurtjes 1 a 2 x per jaar van ons haha

Wat 5 jaar onn doet met HGH, 2 gram as p /wk, peptides, slin en de hele reutemeteut ben ik pas benieuwd naar :D

Laatst bewerkt:
Ik zie je geen vragen stellen, enkel een beetje interessant doen in topics over zaken die helemaal nog niet in jouw straatje liggen..

Lees, leer en stel af en toe een algemene vraag, maar probeer niet mee te lullen..

Ik reageer slechts op een naar mij gerichtte post, en daarna op een artikel.

In dat artikel staat namelijk niks over het herstel, en wekt naar mijn idee de suggestie dat je permanente schade hebt.

• Topic Starter Topic Starter
Je bent 16 jaar, oprotten hier :mad:

---------- Post toegevoegd Thu 15 Dec 2011 om 15:42 ----------

ik zie je geen vragen stellen, enkel een beetje interessant doen in topics over zaken die helemaal nog niet in jouw straatje liggen..

Lees, leer en stel af en toe een algemene vraag, maar probeer niet mee te lullen..

+ 100

ben even aan het zoeken, was ergens een artikel die aantoonde dat na een redelijke kuur 70/100 zaadcellen een afwijking hadden, en een kind verwekken met 70% kans op een genetische afwijking...

+

http://www.ergogenics.org/julienbaker.html

En als je dan een kind verwekt via kunstmatige inseminatie, hierbij pakken ze meen ik alleen de goeie cellen. Zo zou je het kunnen voorkomen?

En nog een citaat uit het stukje van ergogenics:

Er is waarschijnlijk een verband tussen hoeveel procent van de zaadcellen abnormaal zijn en de kans dat mannen een kind op de wereld zetten met genetische afwijkingen. Anabolen als voorbehoedsmiddel? Misschien niet zo'n goed idee.

Laatst bewerkt:
Welk deel van ik mag hier posten snap je niet?

7. Mensen onder de 20 jaar mogen geen AAS aanraken, en mensen onder de 17 moeten hier niet posten !!!
Nou die stront uit je oren halen en wegwezen

---------- Post toegevoegd Thu 15 Dec 2011 om 17:45 ----------

En als je dan een kind verwekt via kunstmatige inseminatie, hierbij pakken ze meen ik alleen de goeie cellen. Zo zou je het kunnen voorkomen?

En nog een citaat uit het stukje van ergogenics:

Er is waarschijnlijk een verband tussen hoeveel procent van de zaadcellen abnormaal zijn en de kans dat mannen een kind op de wereld zetten met genetische afwijkingen. Anabolen als voorbehoedsmiddel? Misschien niet zo'n goed idee.

Ergens op ergogenics staat ook nog een grappig stukje met betrekking tot het geslacht van het kind wat verwekt word tijdens een kuur, was veel meer kans op een dochter.. Eens kijken of ik het kan vinden :rolleyes:

Laatst bewerkt:

Zou persoonlijk t risico niet nemen, het leven van een kind is toch anders dan je eigen leven. T kost je ook 'maar' €200 per jaar om een potje zaad in te vriezen, vind ik het wel waard als je de prijzen ziet van AAS / HGH

Idd... Nog n reden om de leeftijd naar 18 op te schroeven en alle post te bannen!!!

Pff word nog mooier, nu in de PM:

PM Demian:
Wat is het probleem? Het persoonlijk toestemming van BigT om te posten.
PM terug:
Waarom zou je zo graag willen posten.. Blijf lekker in de tiener sectie bij je leeftijdsgenoten, maar bemoei je niet met zaken waar je (voorlopig nog) niets mee te maken hebt..

Lezen is goed, maar post niet, zoals je kunt zien ben ik niet de enige die zich irriteerd..
PM Demian:
Waarom irriteer je je als ik vragen mag?
PM terug:
Omdat ik in die secties graag wil praten met mensen die uit ervaring kunnen praten, en niet alleen maar theorie na lopen te papegaaien.. Waarom vind jij het nodig daar als enige 16jarige te mogen posten? Als ik behoefte heb aan wijsneuzen ga ik wel in de tienersectie posten!

Je brengt niets in, je bent te jong, klaar..

Lees zoveel je wilt in die topics, maar denk niet dat je speciaal bent knul!

Word je toch schijtziek van die soort geouwehoer? Moet me nog gaan verdedigen ook tegen zo'n tyfusventje!:mad:

Terug
Naar boven