XXL Nutrition

1e BRIDGE

• Topic Starter Topic Starter
Haha Kerel!!!..........maar 1 x per dag klaarkomen? Daar red ik het net de ochtend mee :D Ik heb zo onderhand massa & symmetrieverschil in mn beide armen, en dan moet ik ook nog aan de bak als ik visite krijg of op visite ga :roflol:

---------- Post toegevoegd Wed 14 Dec 2011 om 14:24 ----------

Om je "kokosnoten" te sparen:D

Nee serieus hcg tijdens een lange kuur is een must,

tijdens de kuur voorkomt het dat je ballen krimpen,

na de kuur maken ze je ballen terug groter...

Lees dit wel als je nog kleintjes wil: http://www.ergogenics.org/zaad2.html

ZOals ik dus al aangegeven heb, ze zijn wel iets gekrompen maar het zijn geen "sundried tomatoes" :roflol:

Daarentegen neem je met HCG gebruik ook risico's, die heb ik uiteraard allemaal al gelezen en gevonden. Ik heb nog wel een vaderwens.......

Laatst bewerkt:
Ja ik was ook al verbaasd......er zijn meer negatieve signalen om HCG niet te gebruiken.
De klap op de vuurpijl was een Amateur wedstrijd BBér ( wel hoog niveau) welke mij te kennen gaf dat HCG GEEN must is en je er beter vanaf kan blijven!

een must als het gaat over herstel..........dat je er vervolgens geen kinderen meer mee kan krijgen doet niet terzake. Herstel van een kuur, en grote ballen is namelijk veel belangrijker? :roflol:

Waarom zeg je dan dat hcg n must is???

Als je tijdens een kuur,en dan bedoel ik lang en zwaar kuren terug je ballen

terug op grootte wil laten komen wel ja...daarentegen als je ng kleintjes wil is

kuren op zich al niet goed en moet je niet direct na een kuur aan kinderen beginnen...excuse me if i'm wrong Mr Melv.

---------- Post toegevoegd Wed 14 Dec 2011 om 14:37 ----------

Dat beweert hij toch ook? Waar heb je het over ???

Dankjewel Demian,toch nog iemand buiten ts die het snapt:D

T was al duidelijk. Maar back ontopic aub.

250 MG voor een week of 6 dus om vervolgens weer eens lompe kuur te knallen? 1 gram test, 800 mg tren lijkt me wel een voorjaarsklapper :)

Hoe denken jullie trouwens over STH? Wanneer ben je daar aan toe?

Dat beweert hij toch ook? Waar heb je het over ???

Hij noemt het n must!?!?
En dan post hij er meteen een voor de meeste mannen enorm belangrijke reden bij om het niet te doen...
Gaat nergens over imo!!!
Zelf voor Flip is dit raar!!!en dat zegt wel wat imo!!!

T was al duidelijk. Maar back ontopic aub.

250 MG voor een week of 6 dus om vervolgens weer eens lompe kuur te knallen? 1 gram test, 800 mg tren lijkt me wel een voorjaarsklapper :)

Hoe denken jullie trouwens over STH? Wanneer ben je daar aan toe?

Je bent klaar als je budget het toe laat...
Zou eerst kijken hoe deze kuur uit gaat pakken...
Daarbij denk ik van de verhalen die ik hoor en mensen die ik om me heen zie dat de werking van hgh over schat word...kijkend naar het kosten baten plaatje zeker!!!

Ja ik zie het, gemiddeld kost het zo'n ruime 200 euro voor 100 IU.
Uitgaande van het feit dat ik het minimaal een half jaar wilt doen (4 iu per dag) kost je dat dus ongeveer zo'n 1500 euro.....

HMmmmmzzzzz .....

Ben wel benieuwd naar de toegevoegde waarde er van eigenlijk :D

0.5ml test e is voldoende, in the old days werd er gebridged op diana.

Ja ik zie het, gemiddeld kost het zo'n ruime 200 euro voor 100 IU.
Uitgaande van het feit dat ik het minimaal een half jaar wilt doen (4 iu per dag) kost je dat dus ongeveer zo'n 1500 euro.....

HMmmmmzzzzz .....

Ben wel benieuwd naar de toegevoegde waarde er van eigenlijk :D

Das dus 4iu ed... Zou liever voor iets meer gaan als je 100kg + bent!
En dan nog eens de rest van je kuur er bij...hoog in je test...
Liever slin erbij(al kost dit als je de juiste mensen kent niets)
Succes er van...

Jaja ik snap hem :)
Ik ga me er eens in verdiepen, maybee is het beter om zometeen lekker een half jaar off te gaan en zo rond de zomer eens een jaar ziekelijk aan de slag te gaan :D

Jaja ik snap hem :)
Ik ga me er eens in verdiepen, maybee is het beter om zometeen lekker een half jaar off te gaan en zo rond de zomer eens een jaar ziekelijk aan de slag te gaan :D

4 iu ed is voldoende,2 keer 2iu/dag 5on/2off

op 4iu ga je al redelijk goed gaan al dan niet of je een goed merk hebt.

Dat stukje op ergogenics gaat over hoge doseringen hcg. Niet die 500 per week die je maar neemt tijdens trt

Ja ik lees vooral veel positieve reacties over hyge?

Terug
Naar boven