MuscleMeat

1e bulk kuur?

JDonkers

Dutch Bodybuilder
Waardering
17
Aangezien het over grote deel na de zomer weer een clean-bulk zal gaan doen doe ik dat ook natuurlijk. Nu zat ik te denken om het wat sneller te laten gaan.

Dit word tevens me 1e kuur. Wil geen Test-E only doen. Dit omdat 9/10 het achteraf minder erg vonden en liever iets erbij had gedaan.

Cycle:
W1-12 500mg Test-E EW
W1-10 400mg Deca EW
W1-12 500iu hCG EW2x
W14-16 20mg Nolva

P.s. Stats kloppen niet, via Tapatalk (Forum app) helaas niet aan te passen.

In mijn ogen een leuke 1e kennis makings kuur met roids. Doel is dus te gaan clean-bulke en alles te geven.

Laatst bewerkt:
hCG doortrekken t/m eerste week van je nakuur en je nakuur minimaal 4 weken

Verders niks mis mee

Deca is geen leuke kennismaker.

Begin gewoon met test only.
Als jij straks niet lekker gaat, gyno ontwikkeld,je word ziek of voelt je er gewoon niet lekker bij weet je niet eens waar het door komt.
Test is gewoon basis van alles en je moet gewoon weten hoe je reageert op alleen test voordat je gaat stacken.

Als je niet goed gaat op een halve gram test als eerste kuur doe je gewoon iets niet goed.

Laatst bewerkt:
  • Topic Starter Topic Starter
hCG doortrekken t/m eerste week van je nakuur en je nakuur minimaal 4 weken

Verders niks mis mee

Jij bent wakker! Klopt idd, foutje van mij. Moet idd 4 weken zijn op 20-20-20-20.

Waarom eigenlijk hCG tot 1e week van de nakuur? Zie het heel soms wel eens in een kuurlog maar niet altijd. En vele zelfs helemaal geen hCG.

Begin gewoon met test only.
Als jij straks niet lekker gaat, gyno ontwikkeld,je word ziek of voelt je er gewoon niet lekker bij weet je niet eens waar het door komt.
Test is gewoon basis van alles en je moet gewoon weten hoe je reageert op alleen test voordat je gaat stacken.

Als je niet goed gaat op een halve gram test als eerste kuur doe je gewoon iets niet goed.

Is dat toch wat je aanraad? Kan ene kant ook wel snappen. Aangezien het een stack van 3 soorten is.

Bij een Test-E only is hCG niet eens echt nodig als ik de meeste cycle log's zo lees. Tevens is hCG de laatste "jaren" populairder geworden in het westen. Op UK/USA fora's las ik er amper iets over.

Dus volgens jou:

W1-12 500mg Test-E EW
W14-18 20mg Nolva ED

Misschien dan een kickstarter de 1e 4 weken doen? D-Bol ofzo? Aangezien de speculaties ter ronde gaan dat Anavar eerder Winstrol is ivm grondstoffen blablabla.

Nu is kijken of ik real gear kan aankomen. Heb tevens nog tijd genoeg om alles te halen.

Als je hcg wilt gebruiken ligt natuurlijk helemaal aan jezelf.
Maar je houdt gewoon je massa beter vast als je off gaat en dat is bewezen.

Kickstart zou je kunnen doen maar niet nodig.
Al is dbol wel lekker bij een bulkkuur :)

Verder is dat anavar/winstrol verhaal bs en al meerdere malen ontkracht.

Opzich kan ik me aansluiten bij het advies van ment0s, je wilt straks gewoon weten waar je wel of niet vervelende sides van krijgt. Zeker met je eerste kuur. Ondanks dat je kuurvoorstel doordacht is.

Als je echt iets wil leren over hCG, lees dan dit even door:
http://forum.dutchbodybuilding.com/...ofine-hcg-werking-gebruik-341481/#post7788245

Zal dat straks is door lezen. Momenteel weer aan het trainen. Alles wille we leren tenslotte!

Sluit me hierbij aan. Als je er iets bij wilt doen de eerste kuur (wat overigens totaal overbodig is) ga dan voor iets anders dan deca. Gewoon test-e 500mg ew. Klaar is kees.

Sluit me hierbij aan. Als je er iets bij wilt doen de eerste kuur (wat overigens totaal overbodig is) ga dan voor iets anders dan deca. Gewoon test-e 500mg ew. Klaar is kees.

Toppie! Voor dit soort info en tips is het forum dus! Tenminste ook normale reacties ipv die irritante trolls zoals verder veel op het forum. Bedankt boys! Liftse!

Als je in de AAS sectie niet overkomt als totale randdebiel, dan krijg je over het algemeen wel normale reacties :)

Als je in de AAS sectie niet overkomt als totale randdebiel, dan krijg je over het algemeen wel normale reacties :)

Daar heb je gelijk in! Heb denk ik zo in ieder geval al de basis informatie ontvangen en me beslissing genomen. Test-e voor 12 weken met een dbol kick van 4 weken met de nakuur tensloten.

Daar heb je gelijk in! Heb denk ik zo in ieder geval al de basis informatie ontvangen en me beslissing genomen. Test-e voor 12 weken met een dbol kick van 4 weken met de nakuur tensloten.
Knalt heerlijk hoor, zou die deca idd lekker achterwege laten. :) Succes.

Turinabol ipv dianabol is ook nog een goed om te overwegen

Turinabol ipv dianabol is ook nog een goed om te overwegen

Denk toch dat DBol me meer resultaat zal geven uit eindelijk. TBol is qua werking kort en snel gezegd een tussen maatje van DBol en Winstrol. Prijstechnisch is het ook allemaal zowat het zelfde. Hoop snel me gear te hebben en te kunnen cycle!

Turinabol is de kutste oral die ik heb gehad, raad ik niemand aan.

Succes met je kuur

Terug
Naar boven