ja dat weet ik, maar ik probeer (maar dat ben ik) een beetje rekening te houden met het herstel...Volwassen mannen produceren zo’n 7 milligram testosteron per dag...dat word onderdrukt door AAS niet volledig meestal maar voor een groot deel wel, daar ben ik het mee eens.... 7 mg per dag x 7 is 49 mg per week...... dus eigenlijk mocht het totaal stilgelegt worden door de AAS heb je aan 50 mg per week genoeg.maar je eigen productie word onderdrukt doordat je lichaam van buitenaf iets toegediend krijgt wat je lichaam herkent als test dus of je nou deca,dianabol of boldone is of weet ik veel wat ...er is genoeg vrij testosteron in je systeem om je lichaam zn eigen productie te gaan onder drukken ... met een kuur met bijvoorbeeld 500 mg test nog wat van dit nog wat van dat ....om daarvan te herstellen na de kuur terwijl lichaam inmiddels gewend is aan 500 mg of misschien wel meer want AAS zijn derivaten van test en zorgen ook voor vrij testosteron in het lichaam en dan terug moet gaan naar 49 per week is een flinke terugval...en dat zorgt juist voor problemen zoals libido,depressie,geen zin in trainen,spiermassa verlies... ik zie het op deze manier... elke AAS heeft een anabole werking en een androgene werking... de een heeft een meer androgene compount dan anabole en de andere net weer anders.... hoe meer androgeen hoe zwaarder op je hormoonhuishouding