Fitness Seller

1e... durf het bijna niet te posten

Oeps ik dat er wat fout is gegaan met mij woonplaats....

ik maak niemand wat wijs...maar goed als je je complete hormoonhuishouding toch overhoop wil halen..succes dan...

hoi Mentzer stel je even voor in de desbetreffende sectie :)

JEzus man, dat snap ik ook wel. Maar als jij massa wilt winnen moet je gewoon eten als een gek. En icm dboll zul je sneller vet aanzetten dan met winny, daarom zou ik voor winny gaan.

eten als een gek :hahaha:

Als je als een varken uit je kuur wilt komen wel ja :D
Big-T is ( voor zover ik weet ) net als ik een voorstander van een clean bulk,
dus net iets boven je onderhoud eten, zodat je niet of nauwelijks in BF aankomt en gewoon op 12 a 13 % blijft staan, en zodat ook de lijnen zichtbaar blijven , evenals je gegainde spiermassa ;)

Eten als een gek resulteerd meestal in een vet mormel zonder enige lijnen erin , waarvan mensen eerder zullen zeggen "kijk die pap-zak is ook net begonnen met trainen en is al iets van z'n vet kwijt " ipv "kijk die traint goed /lang ".

Daarbij komt ook nog een dat je genoodzaakt bent om een cut te doen nadat je klaar bent, iets wat je niet hoeft te doen na een kuur met een clean bulk omdat je dan nog steeds om hetzelfde % staat ;)

Maar ieder z'n ding he ;)

ja dat weet ik, maar ik probeer (maar dat ben ik) een beetje rekening te houden met het herstel...Volwassen mannen produceren zo’n 7 milligram testosteron per dag...dat word onderdrukt door AAS niet volledig meestal maar voor een groot deel wel, daar ben ik het mee eens.... 7 mg per dag x 7 is 49 mg per week...... dus eigenlijk mocht het totaal stilgelegt worden door de AAS heb je aan 50 mg per week genoeg.maar je eigen productie word onderdrukt doordat je lichaam van buitenaf iets toegediend krijgt wat je lichaam herkent als test dus of je nou deca,dianabol of boldone is of weet ik veel wat ...er is genoeg vrij testosteron in je systeem om je lichaam zn eigen productie te gaan onder drukken ... met een kuur met bijvoorbeeld 500 mg test nog wat van dit nog wat van dat ....om daarvan te herstellen na de kuur terwijl lichaam inmiddels gewend is aan 500 mg of misschien wel meer want AAS zijn derivaten van test en zorgen ook voor vrij testosteron in het lichaam en dan terug moet gaan naar 49 per week is een flinke terugval...en dat zorgt juist voor problemen zoals libido,depressie,geen zin in trainen,spiermassa verlies... ik zie het op deze manier... elke AAS heeft een anabole werking en een androgene werking... de een heeft een meer androgene compount dan anabole en de andere net weer anders.... hoe meer androgeen hoe zwaarder op je hormoonhuishouding

Terug
Naar boven