MuscleMeat

1e FB schema

juniorjada

Cool Novice
Waardering
12
Lengte
1m87
Massa
92kg
Beste,

Ik train vooral voor massa en heb het volgende schema opgemaakt. via dit forum. Het lijkt mij alleen iets te zwaar ik train op ma,di,vrijdag. als volgt: aba bab enz...

(A)
DL
SQ
ShoulderPress
BP DUmbbells
Benchdips
Standing Barbell Curl
Calves

(B)
SQ
BOR
ShoulderPress
BP Dumbbells
Benchdips
Standing Barbell Curl
Calves

Ook qua reps en sets wat vinden jullie het beste?

Alvast veel dank :)

weet niet of dit je eerste schema word maar dan lijkt me calves nog niet zo belangrijk.
Verder zou ik dan ene training benchdips doen en curls schrappen en volgende trainingen andersom. dat je ze om en om traint.
Maakt het ff wat rustiger. Je zal toch verrot zijn na die compounds. En armen ook goed vol.

• Topic Starter Topic Starter
ben net een jaar bezig. En daar zat ik ook al aan te denken.
thanx!

Imiddels begonnen en vroeg mij af of je door de spierpijn van de vorige sessie heen kan trainen of dat je dan meer rust moet houden of de vorige sessie minder gewicht had moeten gebruiken?

Licht er een beetje aan hoeveel spierpijn je hebt. Als je te weinig rust hebt merk je dat op een gegeven moment wel, wordt de pijn langzaam erger.

Vind het schema wel een beetje kort/beperkt. Je zou kunnen overwegen om voor borst, rug en benen een extra oefening te doen. Mis bijvoorbeeld pull ups. Hamstrings zitten er ook niet echt in.

Als je 3 keer per week traint, kun je misschien maandag en dinsdag een split doen, en op vrijdag FB.

Vind het schema wel een beetje kort/beperkt.

Beperkt: misschien... Kort: :eek:, ooit Rippetoe of Stronglifts gezien?

Als je 3 keer per week traint, kun je misschien maandag en dinsdag een split doen, en op vrijdag FB.

Zou een prima optie kunnen zijn voor TS!

Spierpijn hoort ergens een beetje bij trainen, hè! Maar, wat al geschreven is, als die pijn naarmate de weken vorderden steeds erger wordt, dan effe pas op de plaats zetten...rusten en checken of een ander schema / weekindeling beter zou zijn voor jou!

Licht er een beetje aan hoeveel spierpijn je hebt. Als je te weinig rust hebt merk je dat op een gegeven moment wel, wordt de pijn langzaam erger.

Vind het schema wel een beetje kort/beperkt. Je zou kunnen overwegen om voor borst, rug en benen een extra oefening te doen. Mis bijvoorbeeld pull ups. Hamstrings zitten er ook niet echt in.

Beperkt: misschien... Kort: :eek:, ooit Rippetoe of Stronglifts gezien?

Zou een prima optie kunnen zijn voor TS!

Spierpijn hoort ergens een beetje bij trainen, hè! Maar, wat al geschreven is, als die pijn naarmate de weken vorderden steeds erger wordt, dan effe pas op de plaats zetten...rusten en checken of een ander schema / weekindeling beter zou zijn voor jou!

Dat is geen verkeerd idee inderdaad!
Ik train nog even door en kijk hoe het verder gaat. Bedankt iig.

Maar FB zou toch makkelijk moeten kunnen 3x in de week ?!
Ik snap dat het afhankelijk van persoon is maar toch...

FB kan wel 3 keer per week, maar als je maandag en dinsdag traint heb je tussendoor wel weinig rust.

ja mijn excuses ik bedoelde natuurlijk ma,woe,vrijdag. Altijd 1 dag rust ertussen.

Terug
Naar boven